תגיבווו :)

בובה על חוטים- פרק 11

10/07/2013 941 צפיות 4 תגובות
תגיבווו :)

אחרי בית ספר התקדמתי לעבר האוטובוס ואיכשהו החלקתי ומישהו החזיק אותי פתאום
הסתובבתי וראיתי את….

נקודת מבט ליאור :
קמתי בבוקר מחלום מוזר. חלמתי שאני הולך עם חברים שלי לסרט, אנחנו מתיישבים ורואים את הסרט אימה, כי אני מת על סרטי אימה ! ראינו ופתאום באמצע אני קולט חבורת בנות ו-2 בנים. את סתיו נועם ושני והבנים דניאל חבר של סתיו ושון. לא הבנתי מה להם להיכנס לחלומות שלי,הם לא כל כך מי מאלה שאני יוצא איתם רק היי וביי ולפעמים לדבר.פתאום קלטתי את שני ושון יושבים ומפטפטים וכבר לא התרכזתי בסרט. רוב הסרט התרכזתי בהם יושבים ומצחקקים,היא שמה עליו ראש.
אני כבר התאהבתי בה מהרגע הראשון שראיתי אותה ובסרט קינאתי.שיצאנו מהסרט זה היה כמו חלום אימה פתאום היא באה מולי וצחקה צחוק מרושע עם שון,היא ליטפה אותו נישקה אותו מולי ושוב צחקקה.
בום…. קמתי מבהלה ! זה היה ממש מפחיד,אני מאוהב בשני ולא יודע מה לעשות כי אנחנו מכירים כמעט שבוע ואני לא יודע עליה המון. גם המחשבה שהיא נאנסה הפחידה אותי.
קמתי, התלבשתי וירדתי למטה לאכול.
"בוקר טוב לך אדון ישנוני" אבא שלי חייך ואמר
"הייתי עייף מה לעשות, ובוקר טוב"
"תאכל כי היום יש לי פגישה אני חייב להגיע לבית ספר"
"אוקי"
אכלתי די מהר והמשכתי לאכול באוטו ונסעתי עם אבא שלי לבית ספר.
אני מרגיש שכל הזמן מקנאים בי כי אני הבן של המנהל ויש לי פרוטקציות, זה ממש לא נכון.
נכון אני הבן של אבל זה לא אומר שאני גאון ומלא פרוטקציות נגיד בספרות אני לא ממש טוב וגם המורה לא מתה עליי אבל כן יש לי המון חברים והמון ידידות, אני טיפה שחצן אבל בפנים רגיש.
הגעתי לבית ספר ירדתי מהאוטו וראיתי את שני הולכת עם מישהו גדול מהאוטו, יש לה חבר? חשבתי לעצמי והתבאסתי.
"בוקר טוב אחי" קפץ עליי אור, החבר הכי טוב שלי.
"בוקר טוב אח שלי מקורה?" החזרתי לו
"מעולה אבל אני רואה שכנראה שני תפוסה, מבואס" הוא יודע עליי הכל ואני מספר לו הכל, אפילו את המחשבות שלי הוא יודע !
"בטח שכן , היא הייתה איתי כלכך חמודה שדיברנו, מבאס…"
"לא נורא,כולן דלוקות עלייך בשנייה אתה משיג מישהי"
"צודק אבל היה משהו בה שגרם לי ממש להתאהב לא כמו עם האחרות"
"מבאס אחי, לא נורא אתה תמצא מישהי, זה לא שהיא תהיה אשתך כן ?" צחקנו

נכנסתי לשיעור ביולוגיה עם אור ועוד 2 חברים וראיתי את שני יושבת עם נועם וצוחקת, השיער השטני המתנפנף שלה והעיניים הירוקות הבולטות שלה והחיוך המדהים שלה והצחוק אין מה לדבר.
"הייי" היא קמה אליי ונשקה לי בלחי וחיבקה אותי
"בוקר טוב " חייכתי בחזרה
התיישבתי במקום שלי ושני חייכה אליי. רוב השיעור דיברנו והייתי חייב לשאול אותה
ליאור:" תגידי בבוקר ראיתי אותך יוצאת עם מישהו מהאוטו זה חבר שלך"
שני:" חחחח לא טיפשון, זה אח שלי הגדול טום, לא אמרתי לך על אחים שלי ?"
ליאור:" אהה חחח חשבתי שזה חבר שלך,ולא סיפרת לי בחיים על אחים שלך"
שני:" זה בטח ישעמם אותך לשמוע על אחים שלי. ולמה חשבת שזה חבר שלי ?"
ליאור:"סתם לא הבנתי מי זה ובטח שזה לא ישעמם גם ככה אנחנו לא מכירים המון"
שני:"אהה אוקיי ונכון אנחנו באמת לא הכי מכירים אני אקצר לך עליהם חחח, אח שלי הגדול טמיר הוא בן 20 אני מתה עליו הוא מקשיב לי ומדבר איתי כל הזמן אבל מאז שהוא בצבא בקושי הוא יוצא לחופשות,אח שלי השני זה שראית "החבר " חחח זה טום, הוא בי"ב אני קוראת לו ערס כי המון דלוקות עליו והוא מוערץ תמיד תמיד ובעיקר מציק לי אבל כיף איתו והאחרונה חביבה אחותי שרון בכיתה ז' היא בבית ספר השני כי יש לה שם כמה חברות שהיא הכירה פה בקיץ. היא שובבה ממש אבל אנחנו אוהבות בסתר חחחח ומה אצלך ? "
ליאור:" פשש… 4 אחים אנחנו שלושה אני אחותי הגדולה ליאן היא בכיתה י"א , אנחנו בסדר היא ממש עוזרת לי והכל אבל בגלל שהיא הבת היחידה אנחנו מחרפנים אותה חחח. אח שלי הקטן בכיתה ח', לירון הוא מציק ברמות ורוצה תשומת לב והכל אבל הכי כיף אח קטן למרות הכל,מפונק מה לעשות."
שני:" חחחחחח יפה יפה לך, משעמם בשיעור למדתי כבר שנה שעברה את מה שאנחנו לומדים וזה קל ממש !"
ליאור:" צודקת החומר הזה ממש ממש קל!, תגידי בא לך לעשות משהו היום"
שני:" סורי אני לא יכולה היום, טמיר חוזר מהצבא אחרי חודש ואנחנו יוצאים לארוחה במסעדה,אני ממש רוצה לראות אותו"
ליאור:"יפה לך !! לא נורא אפשר יום אחר לקבוע "
שני:" כן בטח :) "

המשכנו לדבר ולדבר וחשבתי עליה כל היום, נרגעתי שאין לה חבר.
אבל היו לי חששות מהחלום, שון ושני ? הם ידידים טובים שנים ומי יודע אם קורה בניהם משהו .
בסוף היום הלכתי עם אור לכיוון האוטובוס וראיתי את שני מתקדמת לעבר האוטובוס אז החלטתי ללכת אליה ופתאום היא החליקה. מי אם לא אחר תפס אותה ?
זה היה שון !! הוא החזיק אותה והיא חייכה אליו וחיבקה אותו והם עלו לאוטובוס ביחד.
באותו רגע רציתי למות , הוא אוהב אותה?


תגובות (4)

מושלם

10/07/2013 07:52

מהממםםםם ששני וליאור יהיו ביחדדדד!! תמשיכייייייייייי

10/07/2013 08:36

תמשיכייייייייי

10/07/2013 12:55

מוווווווושלםם!!!! תמשיכיי!!

10/07/2013 14:11
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך