בובות – פרק 11

time machine123 22/08/2017 606 צפיות אין תגובות

ליאל מצאה את עצמה בתוך מחסן ישן ומבולגן. היא הבחינה שהיא נמצאת במקום אחר ולפתע היא ראתה לפניה את מיטל ואופיר.
" איפה אני?" קראה ליאל בבהלה ומיטל קשרה את ידיה מאחור.
" עכשיו את מדברת? מה קרה למלאך ? אה , אני יודעת מה השם החדש שאתן לך " השטן"" הטיחה מיטל בפניה והביטה בה בשנאה.
" תשחררו אותי בבקשה!" התחננה ליאל בקול בוכים . אך אופיר ומיטל צחקו ברשעות.
" את יודעת מה? אולי פעם ברחת לנו כמו טלה מפוחד , אבל עכשיו את בידינו!" אמרה מיטל וצחקה ברוע לב.
"שלא תעזי לברוח, כי אני שונאת אותך מיום שלקחת ממני את הפרויקט שהיה שייך לי!" הטיחה בשנאה כלפיה.
" מה עשיתי לך?" שאלה ליאל ולא הבינה למה היא שנאה אותה כל כך.
" עשית הכול וגרמת לי לא לקבל את הפרויקט שהיה מגיע לי מראש עם פייר , ועכשיו אני אהרוג אותך!" אמרה ושלפה מתיקה אקדח וכיוונה אותו לעבר ליאל.
" בבקשה , אני מתחננת על חיי. אני לא רוצה למות בגיל צעיר." קראה ליאל בקול בכי צרוד כשלפתע נשמעה ירייה .
אופיר היה בהלם. ליאל לא נפגעה מהירייה אלא מיטל שכבה חסרת הכרה על הרצפה.
דניאל היה טרוד מעל הראש ולא רצה להגיד לאלמוג שליאל נעלמה ושנדמה היה לו שחטפו אותה.
אלמוג עזבה את המשרד לכמה רגעים ונתנה לאחת המזכירות לנהל אותו עד שהיא תחזור.
דניאל ניגש אליה בריצה ואלמוג הביטה בו מבולבלת, לא ידעה מה לומר לו.
" אלמוג , האמת שאני מודאג , אני לא יודע איפה ליאל מהבוקר אני מחפש אחריה ולא מצאתי אותה בשום מקום." אמר דניאל בקול מודאג והרגיש את מצוקתה של אלמוג.
" האמת גם אני מודאגת. האמת שאני רוצה לספר לך משהו שקשור לליאל . שאולי הייתי צריכה לספר עוד קודם. תראה , אני יודעת שאולי אתה תכעס אבל ליאל היא לא אחותך . גיליתי שליאל היא הבת שהשארתי בבית החולים ואז הבנתי ממישהו שאימצו אותה." סיפרה לו אלמוג באריכות. דניאל היה בהלם. למה היא לא סיפרה לו אף פעם על התינוקת ההיא שהיא השאירה אותה בבית החולים.
אלמוג לא העיזה לפתוח את הנושא על התינוקת הנטושה שהיא השאירה את התינוקת שהייתה שלה בבית החולים ולוקחה מידיה באכזריות.
היא לעולם לא תבין למה הם לקחו אותה ממנה והיא גדלה בבית אחר וזר. באחד הימים היא קיבלה אותה לסוכנות " אלמוג דוגמנות" וטיפחה אותה מבלי לדעת שהיא הבת הביולוגית שלה.
" למה מעולם לא סיפרת לי על התינוקת הנטושה הזאת שהשארת בבית החולים? למה לא אמרת לי את האמת מלכתחילה. כי לא ידעתי שהיא מאומצת ואני לא באמת האח שלה?" שאל דניאל בקול קשה.
פתאום שני שוטרים החזיקו בבן אדם שהתברר לבסוף כאותו פייר שאנס את ביתה.
אלמוג עמדה על רגליה בבת אחת וסימנה לדניאל שהוא צריך להשאיר אותם לבד.
" טוב , אבל אנחנו צריכים לדבר אחר כך מאיפה שהפסקנו, טוב?" הוסיף דניאל ואלמוג הנהנה לאות הן בראשה.
אלמוג ניגשה אליו וסטרה לו כל כך חזק עד שכמעט הוא נפל אחרונית.
" איך העזת להתל בי כך ולנסות לפגוע בי דרך הבת שלי?" אמרה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך