בובות – פרק 12

time machine123 22/08/2017 536 צפיות אין תגובות

אביטל הלכה לדירתו של מיכאל , סוכן הדוגמניות המפורסם. אביטל דפקה פעמיים על הדלת ושמעה קולות נוספים.
" מיכאל , זאת אני . בבקשה תפתח את הדלת. אנחנו מוכרחים לדבר. " הוסיפה אביטל בייאוש .
מיכאל קם ממקומו וסימן לאישה שלצידו שתחכה כמה דקות.
האישה הנהנה לאות חיוב והתיישבה על המיטה.
הוא פתח לה את הדלת . עיניה של אביטל חשכו.
" מה את רוצה?" שאל מיכאל בקרירות והיא הביטה בו בפליאה.
" רציתי לדעת אם יש סיכוי שנחזור. אחרי הכול , לא רציתי לפגוע בך . דניאל לא נמשך לנשים הוא נמשך ל.." היא ניסתה להמשיך לדבר אך הוא סימן לה שהיא תעצור.
" ראיתי אתכם מתנשקים ולא ראיתי שאת ניסית לעצור אותו בשום צורה. מה שאומר , שהקשר שלנו הסתיים ומצידי את חופשיה לעשות כל מה שברצונך." אמר מיכאל בציניות אביטל נעלבה אך היא לא הראתה זאת כלפי חוץ.
" תחפשי לך סוכן אחר שיעזור לך להתקדם הלאה. כי בשבילי את מפוטרת. עכשיו אני רוצה שתיקחי את הרגליים שלך ותעופי מפה." הטיח מיכאל בפניה והוציא אותה בידו לעבר הדלת.
" מיכאל , אתה חייב להבין אותי. רק ניחמתי אותו ויצא ככה שהתנשקנו. זה לא שאני רציתי את זה. היה בינינו משהו יפה למה שנהרוס את זה בגלל שנישקתי מישהו אחר?" קראה בקול בוכים ומיכאל לא רצה להקשיב לדבריה.
" אהבתי אותך באמת ואפילו רציתי לצאת איתך לאנשהו, ואז הדברים התחילו להשתבש בגלל שאת ניחמת אותו ונישקת אותו." קרא מיכאל בעצב.
אביטל שתקה.
מיכאל המשיך . " וכל זה קרה בדירה שלי . בדירה שלי את לא תעשי דבר כזה דוחה ותנשקי אותו בזמן שרציתי להפתיע אותך , עכשיו תצאי מכאן. אני לא רוצה לראות אותך יותר בחיים שלי." קרא מיכאל בהתפרצות זעם , הוציא את אביטל מדירתו וסגר את הדלת בטריקה מחרישת אוזניים.
אביטל בכתה בכי מר שהגיע עד לאוזניו של מיכאל. אולי הוא החמיר איתה קצת אך הצדק תמיד יהיה איתו.
אביטל שמעה את הפלאפון שלה מצלצל והיא מיהרה לענות.
" דני?" קראה אביטל בקול דואג והבינה מקולו שהוא היה נתון במצוקה.
" טוש , אני צריך אותך. תבואי?" שאל דניאל וציפה לתשובה.
" בוודאי שאני אבוא. אם אתה צריך אותי באמת , אני אהיה שם בכל מצב." הסכימה והשיחה התנתקה.
אביטל יצאה משם ונסעה לעבר סוכנות " אלמוג דוגמנות".
היא עצרה וחנתה ליד המכונית הגדולה שהייתה שייכת לאלמוג.
אביטל הבחינה בדניאל ומיהרה להתקרב אליו. הוא הביט בה נבוך.
" אביטלי , טוב שבאת , אני זקוק לך כל כך." הוסיף דניאל בחום וחיבק את אביטל חזק.
" דני , מה קרה? ספר לי מה עובר עלייך!" הוסיפה בקול מלא השתתפות.
דניאל בלע רוקו בכבדות , אביטל הרגישה שהוא היה נתון במצוקה.
" טוש, היום נודע לי שליאל היא לא אחותי , היא הבת האבודה שאלמוג חיפשה כל השנים." אמר דניאל בקול שבור.
אביטל נאנחה. היום היא סיימה עם מיכאל לתמיד.
" מה?" קראה אביטל , אחוזת תדהמה.
" מה ששמעת!" קרא דניאל בייאוש .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך