בובות- פרק 13

time machine123 22/08/2017 525 צפיות אין תגובות

אביטל התנתקה ממנו והתרחקה מעט ממנו.
הוא הבחין שהיא בכתה פתאום והוא ניסה לנחם אותה.
" נו , דיברת עם מיכאל?" שאל אותה בסקרנות.
" כן, הוא זרק אותי מהדירה שלו ואמר לי שהקשר שלנו הסתיים לתמיד . שמעתי קול נוסף כשהגעתי אליו , הסברתי לו שאתה לא נמשך לנשים. הוא לא רצה להאמין לי." הוסיפה אביטל בקול שבור , דניאל ליטף את שערה קלות.
" את רוצה שאני אדבר איתו?" התנדב דניאל מרצונו. אביטל הנידה בראשה לאות שלילה.
הוא הנהן .
אביטל הביטה בו בפליאה.
" אז ליאל היא לא אחותך? מה תעשה עכשיו כשאתה יודע את האמת?" שאלה אביטל בחשש.
" אני אשאר לעמוד לצידה כי אלמוג נמצאת בתקופה קשה. היא התאמצה מאוד לבנות את הסוכנות הזאת בעשר אצבעותיה ואני לא יכול לנטוש אותה כי היא זקוקה לי יותר מתמיד. מי ידע לעצב את השמלות ואת התלבושות שהדוגמנות עתידות ללבוש בתצוגות אופנה יותר טוב ממני? אין אף אחד שיוכל למלא את מקומי ואת תפקידי!" הצהיר בכנות.
אביטל קמה בפתאומיות והודיעה שהיא צריכה לחזור לדירתה.
דניאל חזר אל תוך הבניין ושמע צעקות מלמעלה.
מה קורה כאן? הוא שאל את עצמו.
" אני לא ידעתי שזאת הבת שלך , וחוץ מזה הערצתי אותה מאוד!" שיקר פייר.
" הערצת אותה עד כדי רצון לפגוע בה? רצית את הפרויקט הזה רק כדי לנצל את הזמן שלך לבד איתה!" הוסיפה אלמוג והביטה בו בזעזוע עמוק.
פייר חייך והיה משועשע מכך שאלמוג סבלה מהידיעה שהוא אנס אותה.
" האמת שהיא דרשה את זה. עשיתי לה טובה כשהכנסתי אותה למיטה וטיפלתי בה כהוגן. היא הייתה ראויה לכך." אמר פייר בעונג.
דניאל שמע את כל חילופי המילים בין אלמוג לפייר והסתחרר לגלות שמה שקרה לאחותו זה היה באשמת הבן אדם הזה.
אז מה שקרה לאחותו לא קרה סתם, הוא כנראה עשה לה משהו שהיא תגיב בכזאת בקיצוניות.
הוא פתח את הדלת ונכנס לתוכו כרוח סערה. עכשיו שהוא יודע שפייר הזה אנס את ליאל , הוא יהפוך עולמות בשביל להעניש אותו.
" מה האיש הזה אנס את ליאל?" שאל דניאל בקול קשה .
" אתה מפוטר מ" אלמוג דוגמנות " לאלתר. אני לא רוצה שתעבוד כאן יותר ותאנוס נערות תמימות וקטינות. זה הפעם האחרונה שכף רגלך תדרוך בסוכנות שלי." נשפה אלמוג בבוז.
פייר הביט בה נחרד. הוא הלך אחריה כדי לנסות לשכנע אותה להשאיר אותו בתוך הסוכנות.
" רגע, את לא מדברת ברצינות , נכון?" הוסיף והביט בה בעיניים שואלות.
" תצא מכאן מיד אחרת אקרא למשטרה שתעצור אותך ושלעולם לא תפגע בליבן של דוגמניות חסרות ישע כמו ליאל." קראה אלמוג בהתפרצות זעם.
" הייתי חוזר לעשות לה את זה עוד הפעם. תגידי , לא לימדו אתכן הנשים לשתוק ולא להגיד את זה לאף אחד." צחק פייר כשיצא החוצה.
" תלך כבר ואל תחזור לפה. " קראה ליאל אך פייר כבר לא שמע אותה.
דניאל ניגש לעברה והתיישב היכן שפייר התיישב קודם לכן.
" אלמוג , הבחור הזה שראיתי באמת אנס את ליאל?" שאל דניאל כי יצר הסקרנות בערה בו.
אלמוג התחילה לחשוב בלי שהתכוונה לזה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך