בובות – פרק 17

time machine123 27/08/2017 551 צפיות אין תגובות

הם התנתקו במהירות זו מזה, והביטו אחד על השנייה במבטים ממושכים.
הוא חייך אליה חיוך מאוהב אחרי הרבה זמן שהם לא היו ביחד.
" מה , מהר כל כך עבר לך הכעס?" שאלה אביטל בבלבול. מיכאל התבונן בה לרגע ואז ענה.
" כן , הבנתי שאי אפשר לכעוס על נשיקה בין ידידים , כי הרי אתם ידידים ואת בסך הכול נחמת אותו אחרי שליאל אחותו נחטפה. " הוסיף בנימה אופטימית.
" יש לי הצעה בשבילך : את רוצה שסוכן כמוך ימשיך לייצג אותך כסוכן שלך. רק את יכולה לבחור." יעץ לה מיכאל ואביטל הנהנה לאות חיוב בראשה.
" אין דבר שיותר אשמח מלהיות שוב מיוצגת דרכך. אתה סוכן מדהים ולא הייתי מחליפה אותך בשום אדם במקומך." הוסיפה אביטל בחיוך ומיכאל שוב נישק אותה.
" את תבואי לדירה שלי ונדבר על הדרך החדשה שנצא לדרכה ביחד?" שאל אותה והיא הנהנה לאות הן בראשה.
אביטל הניחה רגל על דוושת הדלק ונסעה לכיוון דירתו של מיכאל.
ליאל וגבריאל עמדו זה מול זו ולא אמרו מילה.
הוא חש שהיא נתונה במתח רב מפחד שהוא יעמוד לנשק אותה.
הם היו קרובים זה לזו מאוד אך ליאל עדיין נרתעה ממגע של גבר על גופה בשל החוויה הקשה שעברה מפייר.
" אני רוצה להגיד שאף פעם לא ראיתי מישהי יפה כמוך. היופי שלך מהפנט אותי. אני רוצה לומר שעכשיו בלי הנוכחות המפריעה של זוהר , אני רוצה לומר לך שאני אוהב אותך." אמר לה גבריאל בחיוך.
ליאל הייתה כל כך בשוק , עד שהיא לא הצליחה לומר שום דבר.
" פייר." פלטה והוא נפנה להביט בה , ולבסוף מישהו הופיע בשירותים.
אלמוג ביקשה מגבריאל להשאיר אותה לבד עם ליאל בשביל שיוכלו להסדיר את העניינים כמו שצריך.
" אם זה לדבר איתי , אז אני לא מעוניינת לשמוע את מה שיש לך לומר." הוסיפה בכעס ויצאה מהשירותים, אלמוג יצאה משם בעקבותיה.
גבריאל צפה בהן בבלבול.
אלמוג גררה את ליאל המבוהלת לתוך המשרד שלה והחליטה שבכוח היא תכריח אותה לדבר איתה.
" כבר הרבה זמן שאת מתחמקת ממני , עכשיו את ואני נדבר ברצינות. אני יודעת שלא הייתי כל כך בסדר כששמרתי ממך את הסוד שאני האימא שלך. אולי הגיע לי שאת כועסת עליי ככה . אני לא יכולה להמשיך להסתובב פה מבלי שנדבר. כל זה גרם לי צער לראות שאת סובלת ורציתי שתדעי שדאגתי שפייר מי שאנס אותך , ייעצר ועכשיו הוא נמצא תחת חקירה ואחרי זה הוא יירשע בגין התעללות בדוגמניות חסרות ישע תוך כדי שהוא היה בפרויקט איתן. אל תדאגי , אימא שלך תמיד תשמור עלייך ולא תתן לאף אחד לפגוע בך." הוסיפה אלמוג בחום.
ליאל התרככה. אסור ככה להתנהג לאימא שבסך רצתה לשמור עליה והיא קצת הלכה רחוק עם הכעס שלה עליה.
" אני מצטערת שכעסתי מקודם. לא הבנתי שזה נעשה כדי לשמור עליי. את אימא ואת כאימא עשית את הכול כדי שיהיה לי טוב. " אמרה ליאל בהבנה.
אלמוג התקרבה אליה וחיבקה אותה חזק.
סוף סוף היא התקרבה אל הבת שלה , אחרי שנים של ייאוש וחוסר ודאות שבהן היא לא ידעה היכן היא גדלה ומי היו ההורים המאמצים שלה.
ליאל חייכה אליה גם.
" סוף סוף מצאתי אותך , אחרי הרבה זמן שלא ידעתי איפה את!" אמרה אלמוג בתחושת געגועים כלפי ליאל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך