בובות – פרק 4

time machine123 01/07/2017 580 צפיות אין תגובות

כשאביטל קמה ראשונה ויצאה מן האוהל. היא הייתה שמחה על כך שסוף סוף ספיר והיא היו יחד . היא חשבה להעיר אותו. אבל מכיוון שספיר שקע בשינה עמוקה. היא לא רצתה להפריע לו.
היא תהתה מה קורה עם אלמוג ומה קורה עם חברותיה ליאל ואביטל שעזבה את " אלמוג דוגמנות" כי היא רצתה להיות דוגמנית בעצמה.
ספיר התמתח במיטתו וכשהוא הרים את מבטו , הוא גילה שהוא לבדו בתוך האוהל.
איפה אביטל נעלמה לו עכשיו? הוא יצא לבחוץ ומצא שם את אביטל. הוא ניגש לעברה וכרך את זרועותיו סביב מותניה.
" התגעגעתי אלייך, תהיתי לאן נעלמת!" אמר ספיר בחום ושהיא התקרבה אליו כדי לנשקו. הוא אחז את פניה בשתי ידיו והחל לנשק אותה בלהט.
" אביטל , את מבינה מה את עושה לי? את גורמת לי לאבד את שווי משקלי!" הוא נישק אותה והרים אותה בשתי ידיו.
הוא פשט מעליה את כותנת המשי הקצרה והם התנשקו שוב ושוב, הוא עצר כדי להביט בה בעינייה היפות.
הם עצרו מידי פעם והתנשקו עוד ועוד. ספיר לא התאפק וביקש מאביטל שהם יעשו אהבה שוב.
הוא השכיב אותה על המיטה ונישק אותה בעיניים , בפנים ובכל מקום בגוף.
" את עוצרת נשימה , את יודעת את זה?" לחש לאוזניה כשהם עשו אהבה . הוא הרגיש כאילו הוא ממריא לגן עדן ובחזרה.
בשבילו , להיות עם אביטל הייתה סוג של הגשמת חלום.
" עם אף אחת מהנשים שלי לא הרגשתי ככה בחיים שלי לא אהבתי מישהי כמו שאני אוהב אותך." לחש לה בתשוקה.
" תודה לך על שאתה מעניק לי את הרגעים הכי מרגשים בחיי." חייכה אביטל והמשיכה לנשקו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך