loko
אני חדשה וגם הסיפור חדש אני מקווה שתאהבו אותו מוכנה לקבל הערות וכולי... תודה:) * מי שלא יודעת מה זה קדרות זה פיסול מחימר.

בחורים רעים- הקדמה

loko 09/04/2015 1093 צפיות 6 תגובות
אני חדשה וגם הסיפור חדש אני מקווה שתאהבו אותו מוכנה לקבל הערות וכולי... תודה:) * מי שלא יודעת מה זה קדרות זה פיסול מחימר.

הקדמה:
ניקול קימברלי:
ניקול היא בחורה פשוטה, בת למשפחה בעלת מכבסה קטנה בפרברי סיאטאל. היא שחיינית מוכשרת, אבל אין לה היכן להתאמן. יום אחד היא מגיעה לביה"ס "שין הוואה" בו לומדים בני עשירים כדי למסור משלוח של ניקוי יבש. היא מצילה תלמיד מהתאבדות ובתמורה מתקבלת לביה"ס על מלגת שחייה. החבר'ה בביה"ס אינם לטעמה, אבל היא נשארת שם לבקשת הוריה.

ג'ון סקיילר:
ג'ון החתיך הוא בחור חם מזג וישיר, שסומך על האינטואיציה שלו יותר מהכול. הוא סנוב עשיר ויהיר, שגדל כל חייו בקרב משרתים שעשו כרצונו ונענו לגחמותיו. הוריו היו תמיד עסוקים מדי והוא גדל לצד אחותו הגדולה, שממנה הוא פוחד עד היום.
ג'ון הוא המנהיג הבלתי מעורער של חבורת F4 והיורש של אחד התאגידים הגדולים באמריקה משפחתו היא בעלת ביה"ס "שין הוואה" ולכן הוא מרשה לעצמו להתעלל בחלשים יחד עם חבריו לחבורה. הוא דובר חמש שפות, מומחה באמנויות הלחימה ומוצלח באופן כללי. הוא חי בתחושה שאין דבר או איש שהוא אינו יכול לקנות.

אלכס דיימון:
אלכס הוא מוסיקאי מחונן ובחור רגיש ועדין.
הוא נכדו של נשיא אמריקה לשעבר והוא בן למשפחה עשירה שבבעלותה מרכזי תרבות רבים. הוא איבד את הוריו בתאונת דרכים כשהיה בן חמש והצליח להתגבר על הכאב בעזרתה של אהבתו הראשונה קים סמסתה.
הוא אחד מחבורת F4 אך נמנע כמה שיותר להתעלל בתלמידים אחרים.

שון אדגר:
שון הוא גם חלק מחבורת ה F4 והוא בן למשפחה עשירה בעלת חברת בנייה גדולה. אביו, שניהל פעם ארגון פשע, עדיין קשור למאפיה.שון מתבייש בכך וכועס על אביו. כמוהו, יש לו כישרון טבעי למספרים, מה שעוזר לו בהימורים ובהשקעות. הוא טוב בריקוד ובלגרום לבנות ליפול לרגליו.

דילן אוקנור:
דילן הוא גם חלק מחבורת ה F4 הוא קדר מחונן ויורש עשיר למשפחה בעלת עסקים בתחום האמנות. למרות שהוא זוכה למוניטין בשל כישרונו בקדרות* הוא אינו יכול להתנער מהתחושה שהוא חי את חייו של אחיו הגדול. אחיו, שהיה כישרון יוצא דופן בתחום והיורש המיועד של הון המשפחה, עזב את הבית במפתיע ונטש את עסקי הקדרות. דילן חש נחיתות אל מול אחיו וחוסר השקט הזה אינו מאפשר לו לנהל מערכת יחסים יציבה עם בחורה. הוא דון ז'ואן, אבל עדין ובעל לב חם. למרות שיש לו רומנים חולפים.


תגובות (6)

אני מתה.
זה נשמע מדהים!
אני מקווה שתתחילי מהר:)
-אייל-

נ.ב
בהצלחה באתר! אני מבטיחה לך שלא תתאכזבי, את גם יכולה לפנות אליי אם יש לך בעיה כלשהי.

09/04/2015 01:45

    אוקיי תודה!

    09/04/2015 04:12

את צריכה לידע שזה מבוסס על סדרה קוראנית מאוד מצליחה בחורים רעים/בנים על פני פרחים….זה לא סיפור שאת כתבת אז לציין את זה כי זה פגיעה זכויות היוצרים

09/04/2015 02:10

    אממ אוקיי אני ייציין אבל זה לא יהיה בדיוק אותם פרטים שהיו שם אני ישנה פה ושם כמה דברים…
    אבל תודה שאמרת לי!

    09/04/2015 04:14

אני כזה קוראת ו….
ואו אהבתי❤ וחשדתי שזה מבוסס על תכנית קוריאנית.
תמשיכי. ובהצלחה.
❤אדרי❤

09/04/2015 05:50

הייי זה יש לדרמה קוריאנית שאני מכורה אלייה עם לי מינהו שלמות תמשיכיי

12/04/2015 04:00
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך