loko
פרק ראשון איזה התרגשות!!! וכמו שאמרתי הסיפור מבוסס על סדרה קוריאנית מצליחה ואני מקווה שאתן תאהבו את הסיפור ומקווה שאתן לא כועסות עליי או משהו בגלל שזה לא סיפור שאני המצאתי... תודה:)

בחורים רעים פרק 1

loko 09/04/2015 1343 צפיות 2 תגובות
פרק ראשון איזה התרגשות!!! וכמו שאמרתי הסיפור מבוסס על סדרה קוריאנית מצליחה ואני מקווה שאתן תאהבו את הסיפור ומקווה שאתן לא כועסות עליי או משהו בגלל שזה לא סיפור שאני המצאתי... תודה:)

מנקודת המבט של ניקול:
"אמא די נו אני לא רוצה ללכת לבית הספר הזה!! אין לי מה לחפש שם!!" אמרתי לאמי וואי אני לא מאמינה במה הסתבכתי…
"אבל יש בריכת שחייה, תמיד אהבת ורצית לשחות אבל לא יכולת כי לא היה לך איפה לשחות ועכשיו זאת ההזדמנות שלך תנצלי אותה!" אמרה לי אימי. מה?! ההיא חושבת שרק בגלל זה אני ילך?!
"אמא , את לא בעצמך אמרת שזה בית ספר של מפונקים עשירים שאין להם מה לעשות בחיים אז הם נרשמים לבית הספר הזה?!" צעקתי עליה.
"אבל הבריכת שחייה.."
"את חושבת שרק בגלל זה אני ילך אמא אני אומר את זה עוד פעם אחת אאני לא ה ו ל כ ת !!!"
אמרתי ונכנסתי לחדרי . לא משנה מה יהיה או מה יקרה אני לא הולכת לבית הספר הזה!
~למחרת~
אני לא מאמינה שאני הולכת לבית הספר הזה…
איך הם בכלל הצליחו לשכנע אותי?
לא משנה ניקול את תעברי את בשלום עם רק תיכנסי בשקט ותייהי בלתי נראית אוקיי?
הגענו. אני עדיין לא מאמינה עד כמה הבית ספר הזה עצוום!!
כשבאתי לצאת מהמכונית אבא שלי עצר אותי.
" חכי!". הוא אמר לי ויצא מהאוטו. לא הבנתי מה הוא עושה אבל אחר כך הבנתי שהוא רוצה לפתוח לי את הדלת של המכונית כדי שיהיה לנו ,לי תדמית של עשירים למרות שאני לא כל כך בטוחה על פי האוטו שיש לנו…
"שיהיה לך יום יפה גברתי" הוא אמר וגיחכתי למראה שלו חליפה שחורה עם אזנייה ומשקפיים שחורות. כן כמו שאמרתי לשמור על התדמית שאנחנו עשירים.
"תודה רבה" זרמתי איתו " אני יסיים בשעה שלוש ואחזור הביתה לבד" זה מה שחסר לי עוד פאדיחות יותר ממה שיש לי …
"אוקיי גברתי מה שתרצי" אמר "ניקול!" אמר הסתובבתי אליו במבט שואל "בהצלחה!" אמר לי ואני גילגלתי עיינים …
"אבא את יכול ללכת עכשיו!" אמרתי כשראיתי שהוא עדיין עומד שם
"אה אוקי.." אמר וטרק את הדלת של המכונית ומיד בלי התראה האוטו הפעיל אזקה עם הגינגל שלנו של הניקוי יבש לא ידעתי איפה לקבור את עצמי וכך גם אבי הוא סימן לי ללככת עם היידים וכך עשיתי עם ראש מושפל…
וכך הלכה לה כל התדמית של המשפחה העשירה שלנו…


תגובות (2)

הממ.. בטח שאנחנו לא כועסות! לפחות לא אני.
אבל תשמעי, הסיפורים הם לא תגובות, אי אפשר לכתוב עם יותר אותיות או סימני פיסוק ממה שצריך. זה לא כיף לקרוא את זה ככה ויש פעמים שזה נראה מוגזם.
להשתמש בשם התואר או הפועל זה מספיק, לא חייב להוסיף סימן קריאה.
כשכותבים עם סימן שאלה, לא חייב להשים שתיים כדי להדגיש את ההלם, אפשר לכתוב אותו.
לא חייב לכתוב 'עצום' ככה – 'עצוום' אפשר לכתוב את זה כרגיל.
אלו טיפים ממש חשובים, שהרבה שוגעים בהם, שימי לב לזה.
-אייל-

09/04/2015 17:01

    תודה על ההערות אני יקח אותן לתשומת ליבי

    09/04/2015 17:52
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך