נונו
הסיפור בא לי מהלב זה משהו שאני רוצה לפרוק הרבה זמן אני לא מפרסמת אותו בשביל תגובות אלה בשביל לשחרר לא אכפת לי אם יגיבו אבל אני לא מנסה לכתוב סיפור אז שתדעו...

בחירה בין 2 הקדמה

נונו 15/08/2014 705 צפיות 2 תגובות
הסיפור בא לי מהלב זה משהו שאני רוצה לפרוק הרבה זמן אני לא מפרסמת אותו בשביל תגובות אלה בשביל לשחרר לא אכפת לי אם יגיבו אבל אני לא מנסה לכתוב סיפור אז שתדעו...

סיוון – בת 14 וחצי עולה ל- ט' אחות גדולה ואח קטן..שיער חום ארוך עד קצת מעל התחת בקבוקי.. עיניים חומות שפתיים בשרניות ויפות. בקיצור לא מיוחדת במינה.. מטר שישים וחמש לא הכי רזה בעולם אבל לא שמנה בול במידה הנכונה מתעסקת הרבה בציור צוחקת המון ומיודדת עם הבנים הגדולים אופק החברה הכי טובה שלה..

שחף – בן 17 וקצת עולה לי'ב מטר שמונים וארבע עיניים ירוקות שיער חום קצר שחום קצת.. שרירי חתיך אש בקיצור מתחיל עם הרבה בנות אבל מהבנות של המושב בשום אופן לא זה חוק של נעורי המושב… חכם שהמראה לא יטעה..

שי – בן 17 עוד חודש וחצי עולה לי'ב מטר שמונים עיניים ירוקות כהות מהממות שיעור חום בהיר שרירי חתיך ממש אופי אדיש נושא אנשים שהוא לא מכיר מסור למשפחה אח של אופק.. חרוץ מאוד חכם מאוד מצליח עם בנות אבל הוא נשאר אדיש לזה..

הסיפור על שלוש הדמויות האלה כל השאר לא צריך לפרט באמת.. בסיפור יש המון מכשולים הסיפור מאוד קרוב אלי מהבחינה שאני סוג של עוברת משהו כזה. הסיפור יהיה משלושת נקודות המבט שלהם כל פעם יתחלף.


תגובות (2)

היי, קראתי את ההקדמה הסיפור נשמע ממש יפה כבר מחכה לפרק הראשון.
ואשמח אם תקראי את הסיפור שלי.
שבת שלום♥

15/08/2014 17:43

    היי LOVE :) תראי זה סיפור מסובך אבל אני ממשיכה את הסיפור אצל המשתמשת הזאת.. ואני אשמח מאוד לקרוא את הסיפורים שלך..
    רק שעכשיו אני מעלה פרק כאלו אני מתחילה לכתוב אז אם את רוצה תכנסי למשתמש הזה.

    16/08/2014 09:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך