YOLO
פרק עם הרבה מחשבות מצד זואי מקווה שאהבתם

בין חיים למוות| פרק 2

YOLO 03/08/2014 832 צפיות 7 תגובות
פרק עם הרבה מחשבות מצד זואי מקווה שאהבתם

~בוקר אחרי~
התעוררתי שכובה על משהו קשה ומוצק ומגלה שזה החזה של ג׳וי. לא רציתי לקום, אהבתי לשכב ככה רק אני והוא, בלי דיבורים, רק לשכב ולחשוב. באותו רגע נזכרתי שבעצם היום אני עושה את הבדיקה, היום אני מגלה אם ניצחתי את הסרטן או שהוא חזר. לפעמים בא לי לעזוב הכל ופשוט לשחרר, כן כן לשחרר, לעזוב הכל ופשוט לעוף. אני יודעת שלא רק לי זה לא קל, אני יודעת שלג׳וי זה קשה לחיות בדאגה שכל שנייה ושנייה הוא יכול לאבד אותי, אני יודעת שלהורים שלי זה קשה שיש סיכוי שהם יכולים לאבד את הבת שלהם, הבת היחידה שלהם. אני גם יודעת שלחברה הכי טובה שלי, למיקי שלי, זה גם קשה ואפילו הדודים הכי רחוקים והשכנים ובעצם כל אלה שיודעים, גם הם, דואגים לי. כל אלה דואגים שהסרטן שכבר חצי שנה אננו, שנלחמתי בו בכל כוחותיי, יחזור.
הרגשתי תנועה מצד ג׳וי, זאת אומרת עוד שנייה נפלתי לריצפה.
"בוקר" ג׳וי מלמל בקול צרוד ונשק לראשי, מלטף את השיער הג׳ינג׳י שלי שהספיק לצמוח בחצי שנה האחרונה.
"בוקר טוב אהובי" אמרתי ונישקתי אותו קלות
"זואי"
"מה?" שאלתי בתמימות
"את זוכרת שהיום…"
"כן אני זוכרת" קטעתי אותו והלכתי למקלחת
—————–
הגענו לבית חולים, כל הנסיעה הייתה שקטה.
עשיתי את הבדיקות ומה שנשאר הוא לחכות לתוצאות שיגיעו רק מחר.
השנתיים שבהם חליתי היו השנים הכי נוראיות בחיי אבל באותו זמן גם הכי טובות, הכרתי את ג׳וי, את הגבר שלי, את בעלי לעתיד, את זה שידאג לי ויתמוך בי כשצריך, את זה שיכול להעלות לי את החיוך בכל מצב לא משנה מה.
איך הכרנו? טוב הוא בעצם היה שם באותו שבוע ראשון שגיליתי.
באותם ימים אמא של ג׳וי חלתה בסרטן גם כן וככה קרה שהוא היה שם 24/7, ניתקלנו מידי פעם עד שהפכנו להיות ידידים טובים ויותר מזה…
אמו של ג׳וי נפטרה, הסרטן התפשט אצלה והסיכויים היו קטנים שהיא תחלים. כמו שהבנתם אצל ג׳וי זה נושא רגיש. אני לא אשכח את היום שבו גילינו שהסרטן עבר, כמה שג׳וי שמח, הוא ארגן לי ערב רומנטי אצלו בבית, ערב כזה קשה לשכוח…


תגובות (7)

סיפור מרגש וממש יפה , מאוד אהבתי , תמשיכייי

03/08/2014 20:27

    תודה

    03/08/2014 20:43

וואו את כותבת מעולה רק כמה הערות קטנות.
פיסוק בתוך המרכאות (נקודה, פסיק, סימן קריאה או שאלה.)
2. לא שנים הכי נוראיים אלא נוראיות, שנה אחת=נקבה❤️
3. זה מדהים ואני רוצה לקרוא עוד ועוד אז בשבילי תאריכי את הפרקים ;-)?

אוהבת מלא ואני אשתדל לעקוב, אל תתביישי להיות נודניקית ולהזכיר לי שאת מעלה פרקים❤️

03/08/2014 21:09

את לא מבינה כמה שמחתי שהגבת לי (עכשיו אני מרגישה כמו מעריצה סודית שלך).
אני אקח את כל ההערות שלך לתשומת ליבי ואתקן.
אני אשתדל להאריך את הפרקים.
לאב יו טוו ♥

03/08/2014 21:42

מה שיובל אמרה, וגם תיאורים.
את משאירה הרבה חלקים ריקיים.
כמו-
״זואי.״
״את זוכרת שהיום.״
ודרך אגב, התיאורים יכולים להאריך לך את הפרק לפחות בעוד חמש דקות.
אם את רוצה עוד מדריכים או עזרה את יכולה להסתכל לי בפרופיל או לשלוח הודעה ואני אשמח לעזור ;)
ותמשיכי! <3

03/08/2014 21:48

    תודה, אני אשתדל לעשות יותר תיאורים זה די קשה וחדש לי אז אני מתקשה.

    04/08/2014 10:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך