משהו בין אסור למותר פרק 6

אלינה 24/01/2015 624 צפיות אין תגובות

הגעתי הבית וכמו תמיד היה שקט שם ונעים . שמעו רק את הצרצרים ברחוב . שכבתי במיטה התכסתי בסמיכה ונרדמתי .
בוקר טוב , בווקרררררררר ! וואו הסעידה הזאת בבקרים פשוט מלחיצה . קובי כבר 9 בבוקר אמרה סעידה . קמתי התקלחתי צחצתי שיניים התאפרתי התלבשתי ויצאתי . זה היה יום טיפה קריר והתלבשתי כשאני עדין חשב בלונדון עם המעילים הררוכים והיקרים האלה שבישראל ושם עולים גרושים . התקדמתי למכונית של אמא שלי הג׳יפ הלבן הזה שהיא רכשה לעצמה ושומרת עליו יותר מחיי ביתנ אפילו . נכנסתי לרכב ונסעתי לכייון העיר . הגעתי למדרחוב של תל אביב מלא חנויות מאפיות בתי קפה ממש כמו פעם . צלצלתי לדורין ואמתי לה שאני עשר דקות לידה . יצאנו לקניות קניתי כמה שוגות נעלי עקב ושמלות לקיץ כי כל השמאלות שלי שלחתי לתרומה לנזקקים . תמיד כואב לי על אנשים כאילה למרות שאני עשירה ויש לי הכל אני משתתפת ומתחשבת במצבם . חזרתי הבית עם חיוך מפה עד ללונדון מאושרת ושמחה . הגיעה הערב ודורין התקשרה להציעה לצאת עם כמה חברה לסרט אבל וויתרתי הייתי מוטשת וטיפה עצובה והחלטתי לראות סרט בחדר עם פופקורן ממש כמו בקולנוע .
00:00 בלילה ואני עדין לא ישנה . כל שניה מסתכלת באיפון לראות עם אליקוס מתקשר או משהו . נכנסתי לחדשות של האנגלים האלה ופתאום ראיתי תמונה של אליקוס ולמטה כתובית אליקוס נפרד מחברה שלו בעודו נמצאת עוד בחורה ממש מהממת האם גם אותה הוא יזרוק ? ננעלתח על המילה גם אותה הוא יזרוק ?! וואו הבן אדם הזה פשוט דואג לרייטינג שלו ! לא רואה בעניים דורס . ניסיתי לא להתייחס ולהמשיך לראות סרט אבל לא יצא לי כשלפתע הבחנתי בשיחה נכנסת ממספר לא מוכר . עניתי . היי , זאת נטלי . אני עיתונאית רציתי לראיין אותך בקשר לבן זוגך לשעבר אליקוס . הייתי בהלם מוחלט . נתקתי לה והתפוצצתי בדמעות . היא התקשרה אלי פעמיים ולא עניתי לה הייתי במצב של לא ליהיות עם אף אחד .
הגיעה הבוקר וקח חלפו להם השבועיים מאז שחזרתי לישראל והכל הלך לאט מאוד . קמתי איזה יום חמישי אחד , והייתי מופתעת שסעידה לא העירה אותי . חיפשתי אותה בכל הבית ולא מצאתי . שאלתי את הטבח איפה סעידה ? היא לא כאן . ולא תיהיה כאן עוד יומיים . למה היא חולה ? נבהלתי . לא לא לא מותק , משהו משמפחה שלה חזר מחו״ל אז היא בהכנות בבית .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך