1D דרקשניית לנצח
היי סליחה שזה קצר רשמתי אתמול וזה נמחק לי ועוד שאלה יש מישהי שרוצה וואן שוט מי שכן שתגיד לי על מי

ביריונות פרק 7

1D דרקשניית לנצח 15/11/2012 915 צפיות 9 תגובות
היי סליחה שזה קצר רשמתי אתמול וזה נמחק לי ועוד שאלה יש מישהי שרוצה וואן שוט מי שכן שתגיד לי על מי

" עדן ואני היינו….."

*מנקודת המבט של ג'סי*
הרמתי את הראש והארי עמד מולי (השיחה) הארי עשה לי שק קמח תמיד אהבתי שעושים לי שק קמח היה עושה לי מלא בבריטניה אוף אני מתגעגעת לבריטניה לצחוקים לשטויות ולשיר ולזייף להקליט עם הבנים תאמת אפילו לפאפרצי אוחח אני שונאת את מנהטן.
הגענו לכיתה כמובן שהיה לי כיף חבל שניגמר "איזה חתיך אתה" אמרה עדן וקטע את מחשבותיי,אני שונאת את עדן היא מעצבנת "תודה" הארי אמר בנימוס איזה נושי "בוא הארי לשולחן שלי" אמרתי עדן היסכלה עליי במבט מפחיד ומחדיר הלכנו לשולחן שלי בסוף הכיתה לבד ישבנו עליו "זאת שאמרה לך שאתה חתיך איתה רבתי בבוקר" אמרתי "איזה מכוערת" הארי אמר וצחק הוא צודק "האזה אני מסכימה איתך" אמרתי היה צילצול המורה נכנסה לכיתה "בוקר טוב תלמידים ישלנו תלמיד חדש מבריטניה הארי" אמרה המורה "אני רואה שהכרת את ג'סי" אמרה המורה "לא את ג'סי אני מכיר מלפני זה" אמר הארי וכול הראשים הסתכלו על הארי ועליי אוח פדיחה "יפריע אם אני ישאל איך היכרתם" אמרה המורה אוף תכנסי לחיים שלי תכנסי לורידים שלי בואי איזה מעצבנת יש לה ורידים משלה !!! "אם זה לא יפריע לג'סי" הארי אמר ושאלה עברה אליי "לא מה פתאום" אמרתי לא רציתי לבאס את הארי "ההורים של ג'סי הם המנהלים שלי ושל הבנים שג'סי לא היית פה שנה היא היית בבריטניה" אמר הארי "הבנים?" שאלה המורה לא מבינה למה הארי מתכוון "אהה שחכתי הבנים זה הלהקה שלנו אני לומד פה כי אנחנו בסיבוב הופעות בעולם אני היית צריך לשמש דוגמה אז הם החליטו בית ספר" אמר הארי "אהה עכשיו אני מבינה" אמרה המורה "אז אתה גם חתיך וגם ממפורסם אבל מה יש לך בלהכיר את המכוערת ג'סי" אמרה עדן עוד פעם היא עניי התחילו לנצוץ מדמעות הארי שם לב נתן לי חיבוק שהייתי צריכה "תרגעי היא לא עשתה לך כלום מה יש לך ממנה" אמר הארי ושמעתי כעס בקולו "טוב תלמידים מספיק" אמרה המורה השיעור עבר מהר "בוא לקפיטריה" אמרתי להארי "טוב" הוא אמר לי הלכנו לקפיטריה שתינו והלכנמו לחצר האחורית "מה העדן הזאת רוצה ממך" אמר הארי לא ידעתי אם לספר לא למרות שהוא יודע הכול עליי "עדן ואני היינו החברות הכי טובות שהתחלתי להרכיב משקפיים התחיל החרם דליי ואיימו על עדן ואני אמרתי לה שנפסיק לדבר היא לא רצתה אני הכרחתי אותה מאז היא הפכה לעדן הזורמת הבירונית אף פעם לא חשבתי שהיא תגיע לזה" אמרתי להארי " אני יותר מופתע ממך" אמר מצחקק צחקתי איתו הגיע סוף היום הארי הלך לשלו ואני לשלי.

*מנקודת המבט של ניב*
פתאום ראיתי את הארי עם ג'סי היא היית לו על הגב היא צחקה וחייכה הלוואי אלי להיות במקום הארי אוח איך אני גורם לה לתאהב בי חזרתי לכיתה הארי וג'סי חזרו המורה נכנסה חפרה חפרה חפרה נגמר היום ראיתי את ג'סי נפרדת מהארי זה הזמן שלי רצתי לג'סי ושמתי לה ידים על העניים
"מי זה" שאלה מבוהלת בקולה המתוק "אני" אמרתי מצחקק "ניב" היא אמרה וצחקה נסתה להוריד לי את הידים לא נתתי לה להוריד "נו ימעצבן" אמרה " לא לא לא" אמרתי "נו בבקשה" אמרה מתחננת "טוב נו" אמרתי והורדתי את היידים והלכתי לידה "בואי נלך לגלוש" אמרתי "טוב" אמרה כול אחד הלך לאוטו שלו הגעתי לבית לבשתי את החליפה והיתקשרתי לג'סי.


תגובות (9)

זה ממש יפה ומצחיק! קדימה גסיי! וווהוווו! תמשיכי! ^^

16/11/2012 05:36

משעמם לי בא לך וואן שוט

17/11/2012 01:43

בא לי וואן שוט !!
שם : יולי
על נייל המושלם !!
שיער בלונדיני ועיינים כחולות , מכורה לחיות ורוכבת במשך שלוש שנים .
עוד משו ??

17/11/2012 02:02

מצוין

17/11/2012 02:23

גמאני רוצה וואן שוט!!
שם: שחף
על לואי אהובי!!
שיער חום מתולתל ועיניים חומות אפורות, שרה ורוקדת, מנגנת על פסנתר וגיטרה, מציירת וכותבת שירים..
עוד משהו?? מקווה שתעשי לי בקרוב והשלמתי את כל הפרקים שפספסתי של ביריונות וממש יפה!! למרות שלא יזיק לעבור על הפרק לפני שאת מעלה, כדי למנוע שגיאות כתיב או התבלבלות בדמויות.. :)

17/11/2012 02:40

היום הכול היה מוכן

17/11/2012 03:26

עוד דבר ששחכתי ,
אני מנגנת בגיטרה מגיל שש וחצי ..
חשוב .. זה דבר משותף לי ולניילי !!

17/11/2012 03:35

יופי אני יתחיל עכשיו :)

17/11/2012 04:50

לא תמשיכיי את זה

17/11/2012 08:06
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך