בית המשפט המחוזי בירושלים פרק כ"ב

בקי 29/08/2012 614 צפיות אין תגובות

שניהם סעדו את ליבם במטעמים שהוגשו מטעם המלון ותוך כדי אכילה נגעו שניהם נגיעות רכות בתקופות כאלה ואחרות במהלך חייהם..

הנגיעות של קובי כמובן היו רבות וחלקן אפילו די מצחיקות כך ששניהם רק צחקו רק אכלו ורק התאהבו.

לאחר שסיימו את הארוחה יצאו שניהם מחדר האוכל וקובי שאל : "לאן מלכתי רוצה ללכת"????

"מלכתך רוצה לעלות לסוויטה לענוד את כל המתנות ואולי הן תזכינה אותך בנשיקה קלה על הלחי ואני אומרת אולי ??? אולי כן ואולי לא".

"הבנתי אותך מקווה ש- "הכן" יגבר על הלא"

"מקווה בשבילך אדוני הפרופסור המלומד חחחחחחח"

המעלית הגיעה והם נבלעו בתוכה הישר לסוויטה המדהימה.

רינת ניגשה מיד לשקית המתנות והחלה לענוד כל פריט ופריט כשקובי צופה מהצד וכולו אשר כשהוא רואה את אהובתו היפהפייה כל כך נהנית ושמחה".

"נו שאל אותה"? "לא מגיעה לך אפילו נשיקה על הלחי"!!!! אזי בואי נבקר שוב את המוכרת המתוקה את באה "????

"רינת התקרבה אליו התיישבה על ברכיו ושפתיה הגיעו אט לאט לשפתיו המצפות והנשיקות לא נפסקו אלה נשיקות של זוג אוהבים אשר יודע שעליו להיפרד כשישובו לירושלים עליו להתנתק ואולי לברך אחד את השנייה באם יתראו בבית המשפט המחוזי בירושלים".

"קובי אני אוהבת אותך מכל הלב כיצד אוכל לחיות בלעדיך כיצד אוכל לפגוש אותך ולומר רק בקר טוב אדוני הפרופסור, צהרים טובים אדוני הפרופסור, שבת שלום אדוני הפרופסור ,חג שמח אדוני הפרופסור ,שנה טובה אדוני הפרופסור,צום קל אדוני הפרופסור

"בואי אלי עכשיו ותקשיבי לי טוב": לא נתרחק עד כדי כך נוכל לעיתים אפילו לשבת בקפיטריה וללגום כוס קפה"

"אין מצב אהובי אי אפשר לשחק ב"כאילו" עלינו להיפרד כאן בעיר האהבה וכפי שאמרתי הפרידה צריכה להיות שלמה כי כך הגורל רוצה"

"ואם ישתנה הסטטוס במהלך חיי לאורח מה שסיפרתי לך גם אז אין מצב שנהיה מאוהבים"?

"לא מאמי כי להיות מאוהבים זה לא מספיק לי אני רוצה להיות בת זוגתך ולענוד טבעת יהלום שתעניק לי".

"רינתוש תגידי ירדת מהפסים" את רוצה שאשא אותך לאשה כשאני יותר מבוגר ממך בשנים רבות ??

אוקיי המשיך לדבר את צודקת כאן ניפרד ואני אשמור עלייך כעל פנינה שזה עתה נמשתה מהים" אהובה שלי.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך