בית המשפט המחוזי בירושלים פרק כ"ה

בקי 30/08/2012 629 צפיות 2 תגובות

קובי נכנס לאולם ההרצאות ורינת נותרה בלובי של בית המלון.

היא החליטה להסתובב בין חנויות המעצבים אשר בתוך המלון כי לצאת החוצה היה מאד מאד חם.

לאחר שעברה כמחצית החנויות נראה חנות לבגדי גברים מדהימה.

החנות הייתה מפוארת ביותר והיא נכנסה פנימה.

"
כן גבירתי קיבל אותה אדם די מבוגר לבוש טיפ טופ,, במה אפשר לעזור לך"????

"אם יש לך מילון דולר זה היה עוזר לי חחח"

"אני מבין אותך היטב אך תאחלי לעצמך ולכל אוהבייך מיליון ימים ושנים של בריאות, של שמחה של נחת זה שווה לא מיליון אחד אלא מלא מלא מיליונים".

"אתה ממש צודק אדוני השיבה רינת".

ועכשיו פנתה אליו אני מחפשת כמה חולצות לגבר שמידות גופו הן לדעתי ממש כמו שלך.

"איזה חולצות אלגנטיות ? ספורטיביות "

"חולצות אלגנטיות ליום יום כי העבודה שלו מחייבת הופעה מכובדת ואצילה"

בעל החנות מיהר והניח על הדלפק כמה חולצות מדהימות כשהבד הוא משי וכותנה ביחד והצבעים שלהם שקטים ואציליים.

לאותן חולצות הוא התאים עניבות אחת יפה יותר מהשנייה והיא ביקשה גם בלייזר שיתאים לחולצות ולמכניים.

הוא הביא לה בלייזר ולאחר שהיא ביקשה שהוא ימדוד אותו זה אכן היה מדהים.

"גבירתי אמר לה בעל החנות באם משהו לא מתאים או רוצה להחליף אני פה לשירותכם".

"אוקיי"

הוא ארז לה את 5 החולצות שבחרה וכן את הבלייזר וברגע האחרון ביקשה עוד בלייזר בצבע שחור ובעל החנות העניק לה שי של חפתים לחולצות וסיכה מדהימה לעניבה.

"רינת הוציאה את כרטיס האשראי שלה ומאחר והסכום היה די גדול הוא חילק לה אותו לכמה תשלומים לפי רצונה".

שמחה וטובת לב יצאה רינת מהחנות ומיהרה להיכנס לבית המלון וישר למעלית לסוויטה.

היא ניסתה לפתוח את הדלת אך מסתבר שמישהו היה בפנים.

רינת הקישה על הדלת והחדרנית פתחה את הדלת ואמרה לה שעוד כמה דקות היא תסיים את העבודה ותפנה את הסוויטה.

היא אמרה לה שאין צורך כי תזדרז ןאף שאלה אותה באם אפשר לקבל 2 חלוקים אמבטיה חדשים.

החדרנית מיהרה למלא את בקשתה ואף גילתה לה בסוד כי הנהלת המלון תעניק לפרופסור ולה חלוק אמבטיה חדש באריזה מתנה.

"ואוו איזה יופי תודה לך"

"החדרנית אמרה שהפרופסור איש כל כך מהמם מתנהג אליה תמיד בנימוס והוסיפה כי יש לה מזל איזה אבא מדהים יש לה".

"הוא לא אבא שלי " או סליחה או סליחה "

"לא נורא אדוני אני סולחת לך"

"
ועכשיו אנא אשמח אם תפני את הסוויטה"

"אבל טרם סיימתי"!!!

"
לגבי דידי סיימת"

רינת פתחה את הדלת לרווחה והחדרנית יצאה בחיפוזן ושבה והתנצלה

המשך יבוא


תגובות (2)

יפה :) תמשיכי

01/09/2012 03:25

תודה רבה רבה מירי יקירתי

אך לא אוכל לכתוב עוד כי עזבתי את האתר.

בהזדמנות זו מאחלת לך ולכל בני משפחתך שנה טובה ומתוקה והרבה אהבה ממני
בקי ♥

01/09/2012 09:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך