היי טוב החלטתי לשנות טיפה את הסיפור בגלל ההצעות שלכם !
אז צפים עכשיו קוראים לדמות בר ויש לה עיניים ירוקות זית . והיא יכולה לגרום לדברים לרחף !
ועצרנו מהרגע שהיא נכנסת לאולם ;)
תודה
נוני love cats

בית ספר לאהבה ועוד כמה דברים ;) 3 – החתול

15/08/2012 706 צפיות 4 תגובות
היי טוב החלטתי לשנות טיפה את הסיפור בגלל ההצעות שלכם !
אז צפים עכשיו קוראים לדמות בר ויש לה עיניים ירוקות זית . והיא יכולה לגרום לדברים לרחף !
ועצרנו מהרגע שהיא נכנסת לאולם ;)
תודה
נוני love cats

אוקי תרדו קודם לרציתי להוסיף :)
– נקודת מבט של בר –
נכנסתי . אוקי דבר ראשון , לנשום ולשאוף . דבר שני לא להקיא !
חשבתם שיהיו חתיכים ? לפחות קצת ? אז ממש לא יש שם את כול הסטיות ( חיצונית ) שאין אצל אנשים אחרים . אחד עם יהלומים במקום עיניים , אחד הוא עץ !
לא משנה מה בר , את לא מקיאה אני חושבת לעצמי . לא מקיאה , לא מקיאה , לא לא להקיא !
״ אממ המורה מרקורי ? אני יכולה ללכת לחדר שלי ?״ ״ אבל לא סימנו את הנאו״ קטעתי אותו באמצע המילה . ״ כן נו אני יודעת אבל בבקשה ״ ( תדמינו פאפי פייס ) ״ אה טו בע שיהיה״ .
נכנסתי למעונות הפנימייה והייתי צריכה לבחור מפתח , בחרתי את המפתח הוורוד הוא הוביל לפנטהאוז שמשקיף על הים ! ואוו . הוא היה גדול כשקיר אחד הוא כולו חלון אחד גדול . כול הקירות בחדר בורדרד עדין . היו לי שם 2 פופים לבנים ושטיח לב גדול .
המיטה הייתה זוגית בצבע לבן עם כריות ורודות ביביי .
נכנסתי לחדר המקלחת , היו לי שם אמבטיה – בירכה ( אבטיה בגודל בירכה) ומגבות ממשי!
אבל כישצאתי כדי ללכת לבדוק איפה הכניסה לבריכה , ראיתי את מרקורי , בר״ בר את צריכה לבחור חיה ״ בחרתי חתלתול והוא הביא לי חתלתול לבן קטן עם עיניים כחולות ירוקות!
״אני יקרא לך אממם,יוסי ? לא , אמיר ? לא גמבו ? מוזר ואולי קיטי קט ?״
אתם לא תאמינו למה שיקרה אז אני עוצרת את הסיפור ופשוט אומרת לכם שתופתעו ולא אני לא מגלה !


תגובות (4)

אהבתי גם אם לא היית משנה אך מצידי זה בסדר העקר שתמשיכי מהר ממני בקי ♥

15/08/2012 07:19

תודה בקי :)

15/08/2012 07:38

נחמד :P

15/08/2012 14:08

תודה :)

16/08/2012 01:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך