בית ספר שונה חלק 6

16/08/2013 662 צפיות אין תגובות

יום אחרי, כשרונה ואני הגענו לבית ספר, כולם כבר ידעו שהיא ותום ביחד. אמרו שהם הזוג היפה ביותר שהשכבה שלנו ראתה בשנים האחרונות. התיישבנו בכיתה וכל הבנות נגשו אל רונה והתחילו לדבר איתה.
היה קשה שלא לראות איך חצי מהבנות מקנאות בה והיו מתות להתחלף איתה. מאז ומעולם תום היה מהמם ומדהים שכולן רצו להיות איתו, אבל אף פעם לא הייתה לו חברה. כשתום נכנס לכיתה כל המבטים הופנו אליו, אבל הוא כמו רונה רק חייך אליהם בקלות ועבר לידם כאילו והם לא חוסמים לו את הדרך בשביל לדבר איתו. הוא התקרב לשולחן שלנו, חייך אלי בנעימות נישק את רונה ברכות במצח והתיישב לידינו ודיבר עם כולנו. דיברנו וצחקנו עד שהמורה הגיעה. זה היה שיעור מנהיגות. זה אחד השיעורים האהובים עלי. הוצאנו את האייפדים שלנו והתחלנו לחפש מידע באינטרנט ולראות קטעי ווידאו. בסוף השיעור רונה תום ואני יצאנו מהר מהכיתה לפני שיספיקו להנפל עלינו שוב. התיישבנו בספסל של רונה ושלי בחצר האחורית. אחרי כמה דקות עזבתי את תום ורונה וחזרתי לכיתה. כל הבנות התנפלו עלי ושאלו אותי מיליון שאלות בקשר לרונה ותום. אחרי שעניתי לכולן החלטתי ללכת לרום לראות מה קורה איתו. רום ישב בחדר מוסיקה עם הגיטרה ואילתר. ליאור ישבה על השולחן מולו והקשיבה ותוך כדי חייכה את החיוך המתוק שלה. כשרום סיים נגן הוא חייך אלי והתחלנו לדבר-
אני: אתם עושים משהו היום בערב?
רום: תכננו לבוא אלי ולראות סרט
ליאור: תקשיבו, היום ירין ניגש אלי ואמר לי שהוא רוצה את רומי.
אני: אותי? מה אנחנו קשורים בכלל
(קצת רקע על ירין. ירין הוא הקפטן של נבחרת השחייה. זה אומר שכל החיים שלו הוא שוחה. הוא שקוע כל כך בשחייה והוא כבר קיבל המון הצעות לעבור לאמריקה בגלל הכישרון שלו. הוא מסוג הילדים הלאה, שלא צריכים להיות רועשים מאד בשביל להיות מקובלים, כי בגלל שהוא כל כך יפה וכריזמטי אז הוא תמיד מושך את כל תשומת הלב. היו לו המון חברות. ולא רק מהבית ספר. הוא היה חבר של המון שחקניות מתחילות או דוגמניות בנות גילינו. אף פעם לא היינו מאד קרובים כי תמיד העדפתי לא להתקרב אליו כי היה ברור לי שאו שהוא ינסה להתחיל איתי וישבר לי הלב, או שאני אתאהב בו וגם ישבר לי הלב…)
אני: ומה בכלל הוא מוצא בי? זה לא שאני קרובה ללהיות יפה כמו כל החברות הקודמות שלו…
ליאור: את צוחקת עלי נכון? כל הבנות בשכבה ובבית ספר מתות להיראות כמוך… ואת יודעת טוב מאד שאם היית רוצה היית יכולה להיות דוגמנית כי חצי מהמלהקים שבאים לפה מנסים לשכנע אותך לדגמן ואת לא מסכימה… וירין אמר לי שאת מדהימה והוא גם חושב שאת משחקת מדהים והוא ישמח להכיר כישרון כמוך.
(הסמקתי)
רום: תראי מי פה מסמיקה!!
הוא הושיט אלי יד וחיבק אותי כמו שרק הוא יודע לעשות. ליאור חייכה חיוך קטן של מבוכה.
ליאור: אז בקיצור, הוא ביקש שניפגש ארבעתינו מתישהו.
אני: טוב נו… מה כבר יכול לקרות…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך