נועה7753
מממ...סיפורי ערסייםםם ...אוהבות?
להעלוותת פרק ראשוןן (: ?

"בכל יום אני לומד מטעויות , רק חזקי אוהב עודני…"

נועה7753 15/02/2013 3643 צפיות תגובה אחת
מממ...סיפורי ערסייםםם ...אוהבות?
להעלוותת פרק ראשוןן (: ?

"בכל יום אני לומד מטעויות , רק חזקי אוהב עודני.." – דמויות (:
מאי כהן – בת 16 וחצי מבת ים חוזרת לעיר הולדתי חולון , לא גמדה ולא גבוה אני בסדר .
שיער בלונדיני שטני חלק ארוך ולמטה בקבוקים קטנים , עגיל בטבור והליקס .
ליומדים ? יש יותר טובים מימני ויש יותר גרועים מימני (;
חולשות? בגדדייים , טום קשתי , האייפון השלמות שלי , והכי חשוב ע-ר-ס-י-ם .
אבל לא מהערסים הוואחשים האלה , אלא מהערסים האורגינלים מותגים , כיפה , מעשנים , מקללים , רבים , אלה אם העגיל בגבה וקוביותתת חולשההה !!!
אהבה? לא מאמינה בזה , אפשר לומר שאני סטוציונרית אבל לא עושה שטויות ..אולי קצת אבל לא רציני (;
חוללתתת מסיבוותת , טראנסים , עניינים בלאגנים … לא הייתה מסיבה שלא הייתי בה . חולהה על הסטלה הטבעיייתתתת ……

מאור אוחנה – בן 17 וחצי מחולון , "החתיך" "ההורס" "הערס" "האיש והאגדה" "אליל הבנות" , זה אני מאור אוחנה . אין אחד שלא מכיר אותי בחולון . אז מממ…פרטים פרטייםם לסתומייםםם !!!
מארינס , עגיל בגבה , שחום כזה אבל לא יותר מדי , קוביות שרירים , מותגים , וכמובן בנות .
לימודים? זה הכלא הזה לא???
חולשות? הנרגילה שלי .
אהבה? חחחחחחחחח כלא 2 באמא שלייייי !!!! אין כמו חיי הרווקות , זיין וזרוק (; .
אין אחת שלא רוצה אותי , לא רודף ולא ירדוף אחרי אף אחת שונא מחוייבות . ושונא מציקות . לא סנוב פשוט אין לי שליטה על הפה שלי אם קורה משהו בחורה , גבר לא משנה אני מתעצבן מרוקו יוצא החוצה . וכשזה מתחמם מאור יוצא החוצה ומלמד כמה מהלכיים ..

רז בוחבוט – בת 16 וחצי מחולון , השקטה , החמודה .. לא מתערבבת אם מי שלא צריך .
שיער שחור ארוך חלק עגיל באף , רזה , לא גבוה ולא גמדה .
לימודים? חכמה .
חולשות? לקים , עוז זהביי ההוורססססס , וקניות .
אהבה? אין יותר אוהבת רומנטיקה מימני .
כשלא מכירים אותי אני הכי ביישנית שיש אבל כשאני מכירה אנשים לעומק וכשמכירים אותי ..לא תמצאו משוגעת מימני !!!

ערן אבוחצירה – בן 17 וחצי מחולון . ערס ? כן זה אני .
גלח אבל לא עד הסוף , עגיל בגבה ובלשון , קוביות .
לימודים? הולך מראה נוכחות ועף בטיייללללל .
חולשות? גברים (; ……………… חחחחחחחחחחח סתם ידוחייםםםםםם אני האחרון שיהיה הומו . מכור לסקס ולשריית אביטןן…מילה היייתי עושה לה טובה או שתיים .
אהבה? וואלה….נחייה וניראה , לבינתיים ? נהנה מהחיים .
הכי סטלן שתכירו , בדיחות ולחייך כל היום זה המוטו שלי , תמיד יענה למישהו ויעקוץ יודע להצחיק ולגרום לכם לחייך גם ביום הכי גרוע . אין אין כפרעעללייי !!!!!


תגובות (1)

נשמע נחמד ומצחיק XD
תעלי פרק ראשון עכשיו!!!!
;)

16/02/2013 00:38
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך