רציתי להוסיף שאני בת 12 ו'אני רשמתי את זה מהלב מקוטה שאהבתם ושתשאירו לי תגובות להמשך איך זה היה וכ'ו....... מקווה שהאהבתם!!!

בלב אחד ידעתי שזה האחד

15/04/2015 665 צפיות אין תגובות
רציתי להוסיף שאני בת 12 ו'אני רשמתי את זה מהלב מקוטה שאהבתם ושתשאירו לי תגובות להמשך איך זה היה וכ'ו....... מקווה שהאהבתם!!!

בלב אחד ידעתי שזה האחד!

יום אחד נסענו לים, דיברנו, שחינו, בכינו, צחקנו ועוד……
ההינו לבד……
בלב ידעתי שזה האחד!!
ההינו הרבה זמן ביחד.., עד ש……
הייתה ילדה יפה בקיצור כוסית על!!!, הוא היתחיל איתה ובגד בי, היא ידעה שאנחנו ביחד, אך זה לא עיניין אותה, למה? שאלתי, היא לא ענתה, צרחתי למה? היא הימשיכה בשלה, צחקה והלכה…………., התקשרה עליו וסיפרה לו שקרים עליי, בכתה לו שעשיתי לה דברים…, היא אמרה לו דיי תגיד לה, היא ממציאה עליי שקרים, התקשרתי עליואמרתי לו, תפסיקו, להמציא עליי שקרים,אתה לא מבין מה היא עושה לנו, היה לנו קשר עמוק למה היפסקנו?!!, הוא אמר את מקנאה בנו, אני לא רוצה איתך יותר קשר, וניתק לי בפניים!!!
ניתקנו את הקשר, לאחר שנתיים הוא פגש אותי במקום שהכי האהבתי, בים בהתחלה בכייתי ואחרי זה נירגעתי, דיברנו, הוא סיפר לי שהיא ניפרדה מימנו, בגלל שהיא ראתה מישהו יותר חתיך ומושלם, אז היא נהייתה חברה שלו, אמרתי לו, אני לא יודעת איך להגיד את זה….
יש לי חבר חדש כבר שנה וחצי בזמן שביזבזתי עלייך,היבנתי שאתה לא שווה את המאמצים שלי עלייך!!
אני מצטערת והלכתי,בדרך חבר שלי פגש אותי וההינו ביחד בים!!,ההינו מאושרים ביחד,לאחר שנתיים שלמות שההינו ביחד!!!

ההמשך יבוא!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך