בלונים אדומים של אהבה-מאחורי הקלעים- פרק 3 : מאחורי הקלעים

time machine123 20/12/2016 499 צפיות אין תגובות

" מה זאת אומרת שלא אשתתף בסדרה יותר? ומה עם החוזה?" שאלה מעיין ברגשות מבולבלים והביטה בו במבט מופתע.
" מה שאת שומעת , את צריכה להיפרד באופן מיידי מהקאסט ולהגיד יפה שלום לתפקיד שלך בסדרה כאביטל . " אמר הבמאי והרים את קולו עליה.
" אני לא מוכן שיהיו פה קשרים עם שחקנים אחרים , הקשר שיש לך עם השחקן ליאור תמם לא מוצא חן בעיניי. כשחקנית , אני רוצה לראות אותך כמה שיותר רחוק ממנו. אני לא רוצה יותר לשמוע על זה יותר. את מסולקת בזה הרגע מהתפקיד שלך בסדרה " בלונים אדומים של אהבה – עונה ראשונה." צעק עליה בקול רם.
" אתה לא יכול להגיד לי את זה!" אמרה והביטה בו כלא מאמינה.
" בטח שאני יכול להגיד לך את זה! אני הבמאי של הסדרה הזאת, אני יצרתי את הסדרה והיא נחשבת כמו הבייבי שלי, ואני לא מוכן ששחקנית כמוך תהיה חלק מהקאסט." הוסיף והביט במעיין בזעם.
" טוב , אם זאת החלטה שלך, אני לא יכולה לעשות כלום." הוסיפה מעיין בייאוש ויצאה משם כאשר היא פרצה בבכי תמרורים.
ליאור רץ לעברה ראשון מכל חברי הקאסט וחיבק אותה.
" איך הייתה השיחה, ספרי לי!" שאל ליאור בקול מלא השתתפות.
" היה גרוע מאוד , אני עכשיו צריכה להיפרד ממך ומכל חברי הקאסט כי אני לא אשחק בסדרה יותר." הודיעה מעיין בפנים עצובות.
" מה???????. מה זאת שלא תשחקי בסדרה יותר?" שאל ליאור בדאגה ומעיין התבוננה בעיניים דומעות.

.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך