בלונים אדומים של אהבה פרק 1 חלק 1

Bloddy bomb 15/09/2022 245 צפיות אין תגובות

אוריאל היה נחוש בדעתו לנצח בתחרות, שהתערוכה בגלריה תהיה הצלחה מסחררת. הוא המשיך להאמין ללפיד.
לפיד לא הייתה אותה אחת משנה שעברה, שקונה אלף נעלים בהינף יד, שמקבלת את מבוקשה מבלי להתאמץ.

משהו השתנה בה. חברותיה התרחקו מסביבתה וניסו לשכנע את כולן שלא להיות חברה שלה בגלל שהיא שוברת את הלבבות של כל הבנים. כולל את ליבו של אוריאל.
אוריאל לא שכח את לפיד, אבל עדיין לא מצא כוחות נפשיים בתוך תוכו לחפש את הסליחה הראויה לו באמת ובתמים, ולא השפה לחוץ.
הוא ניסה להמשיך הלאה כדי להתקדם לקראת שליחת מן התמונות בזמן.
אוריאל רצה להוכיח לאביטל שהוא מסוגל להפציע את קריירתו כאמן מבטיח מחוץ לכותלי בית הספר שבו הוא למד.
צילום היה הדבר הכי טוב שקרה לו מאז שהוא שכח את לפיד, הכי טוב להישאר לבד כדי לא להיפגע.
אביטל לא ידעה כיצד לתכנן את סדר הצגת התמונות של התערוכה העתידית, היא התחילה לדמיין איך היא תראה. זוכה אחד בלבד. אלפי מוזמנים.
עכשיו שהיא בת זוגו של טום, שחשבה שהוא לצידה של לפיד. טום רצה לעזור לאביטל בתערוכה והיה בטוח שהיא תיקח את הניצחון לדעתו.
אביטל התפכחה מאחר ולא היה בליבה כעס על אוריאל המאוהב. הוא היה השפוט של המקובלים ששייכים לאליטה השלטת של בית הספר.
" עכשיו אהיה שונה ממה שהייתי פעם. לא אגרר אחרי מקובלים. אתקדם בלי לפיד ואקטוף את המקום הראשון." אמר לעצמו בגאווה ושינן שעליו להאמין בעצמו.

אוריאל ידע שהכול תלוי רק בו, והוא הרגיש שהוא לא יהיה מסוגל להאמין שוב ללפיד על מה שהיא עשתה לו ולחבריו. מפל ומשאלה ניתקו את הקשר איתו אחרי שהוא נגרר אחרי לפיד, שהרחיקה אותו מחבריו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך