time machine123
מה היית התוכנית של אביטל וחברותיה? למה אביטל ולפיד רבו? את הכול תדעו בפרק הבא

בלונים אדומים של אהבה – פרק 11

time machine123 15/09/2016 577 צפיות אין תגובות
מה היית התוכנית של אביטל וחברותיה? למה אביטל ולפיד רבו? את הכול תדעו בפרק הבא

כשאביטל , משאלה , מפל וסופה עבדו על נושא הצילום , לפיד ואוריאל עבדו כל הזמן ולא נחו לרגע. לפיד חייכה חיוך נחשי לעבר אוריאל ואוריאל חייך אליה בחזרה.
" אביטל , למה את קפואה מאתמול?" התפלאה משאלה. היא הביטה עליה בדאגה.
" הכול בגלל לפיד , חשבתי על תוכנית לגביה , זה לא ייתכן שהיא תשבור את הלבבות של החברים שלנו. אני לא יכולה להסכים עם זה." קראה אביטל ברגש
" רבתן או משהו? לפיד הזאת לא יכולה להמשיך לשחק באוראל.." שאלה משאלה בזהירות.
" אני יודעת , כבר מתבשל לי יופי של רעיון בראש.. אני חושבת שאוריאל רודף אחרי לפיד כאילו הוא הכלבלב שלה, ולא נראה שאי פעם היה משהו אמיתי בינו לבין לפיד.. חוץ מזה , אני לא סובלת אותה. אני לא יכולה לראות אותה ואת אוריאל ביחד." החוותה אביטל את דעתה על לפיד וכמובן אוריאל.
" אני יודעת , אבל מה אני ואת נוכל לעשות , אחרי הכול , אוריאל מאוהב קשות בלפיד. ברור שאחרי החוויה שהוא חווה אחרי שהוא ראה את לפיד ואת החבר שלה רפאל צמודים זה לזו והבין שהיא שיקרה לו והיא לא באמת רצתה לצאת איתו." קבעה משאלה בקול.
" אבל לא נראה לי בסדר שלפיד ממשיכה לשקר לאוריאל ואומרת שהיא תשתף איתו פעולה בתמונה ששניהם אמורים לצלם לתחרות הצילומים הבית ספרית." חזרה אביטל על דבריה בפעם השנייה ומשאלה העבירה בה את מבטיה ולאחר מכן מפל וסופה הצטרפו אליהן.
" נו , אביטל ומשאלה , יש לכן תוכנית לגביי לפיד?" שאלו מפל וסופה בקול אחד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך