בלונים אדומים של אהבה – פרק 2 חלק ב'

time machine123 08/09/2016 633 צפיות אין תגובות

"סתם צוחקים אחד עם השנייה , טוב , אביטל . בואי נתרכז בשיעור." אמר אוריאל בהרהור.
" המשורר צריך רגע של אושר , לא ככה , אוריאל?" קראה לפיד ביהירות.
" תשמעי , לפיד. כתבתי לך שיר אהבה ורציתי להביא את זה כדי שתראי כמה שאני אוהב אותך." קרא אוריאל ברשמיות וחייך אל לפיד.
" אוהב אותה? עוד מעט אתה תשתחווה להוד רוממותה מרוב עונג ואהבה." קראה משאלה בציניות.
" בוא נמחא כפיים לאוריאל המשורר. או, איזה שיר חמוד , נכון בנים?" לעגה לפיד לאוריאל . אביטל התבוננה בהם וכמעט התפוצצה מרוב זעם.
" די כבר! " אביטל כבר לא יכלה לשתוק, " תפסיקו להציק לו," קראה אביטל מתוך אהבתה לאוריאל.
" את מגעילה אותי , אם תשברי לחבר שלי את הלב , אז יהיה לך עסק איתי!" הזהירה אביטל את לפיד ולפיד כמעט רצתה לענות לה.
" אה , אז את החברה שלו? מה , הקמתם ביחד חברה להגנת האנשים החלשים?" קראה לפיד בבוז כלפיי אביטל.
" אני כבר לא יכולה לשמוע את הקול המעצבן שלך," הוסיפה אביטל להתעצבן ורק אחר כך היא יצאה מן הכיתה.
" מה עובר על אביטל?" התפלא אוריאל בקול. בזמן האחרון , משהו מוזר עובר על החברה הכי טובה שלו והוא היה צריך לדעת למה היא כל כך שנאה את לפיד.
אוריאל יצא בעצמו החוצה במטרה למצוא את אביטל , החברה הכי טובה שיש לו בחיים. הוא מצא אותה יושבת על הספסל ומביטה על השמיים.
" אביטל , את מוכנה לספר לי מה הסיפור עם לפיד? למה את כל כך שונאת אותה?" שאל אוריאל בקול מתנגן. אביטל לא רצתה לענות לו וראשה היה תקוע בקרקע.
" מה , זה לא ברור? אתה מאוהב לחלוטין בלפיד , אני לא מבינה מה אתה רוצה לחפש איתה, היא בחיים לא תצא עם מישהו כמוך. אוריאל , אני לא רוצה שהיא תשבור לך את הלב , אני מפחדת שאתה רק תצא ניזוק מכך." אמרה אביטל ללא חיוך.
" רגע , רגע , רגע .. את דואגת לי שהלב שלי יישבר בפעם השנייה? אין לך סיבה לחשוש , אביטל. הלב שלי חזק ואולי לפיד תתאהב בי ובאותה ההזדמנות , מה הסיפור שלך עם לפיד, בגלל זה שאני מאוהב בה את כל כך שונאת אותה? תעני לי!" התעקש אוריאל לדעת.
" אני רק אגיד לך שיש לך ראש של חצץ , ואני לא רוצה לדבר איתך עוד על לפיד." התעצבנה עליו אביטל וברחה משם בבכי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך