תומאריקי
אז הנה פרק ואוו! אני ממש רוצה להגיד לכם תודה:) כי אני באמת מרגישה שאתם אוהבות את הסיפר שלי. אז תודה ענקית:) מקווה שתאהבו את הפרק

בלי סודות-פרק 4

תומאריקי 16/08/2015 646 צפיות אין תגובות
אז הנה פרק ואוו! אני ממש רוצה להגיד לכם תודה:) כי אני באמת מרגישה שאתם אוהבות את הסיפר שלי. אז תודה ענקית:) מקווה שתאהבו את הפרק

נכנסתי למקלחת החמה, המים שטפו ממני הכל, את כל החששות שלי והפחדים, לבשתי פיג'מה ונכנסתי מתחת לפוך, הדלקתי טלוויזיה וראיתי פרק של מתים לרגע, הייתי עייפה מידי כדי לראות עוד פרק. שמתי שעון מעורר וסגרתי עייני. קיוויתי שלא התעורר יותר.
___________________________________________________________________________

פרק 4:
"קומי" שמעתי קול פקחתי את עייני למזלי ואין לי מזל משאלתי לא התגשמה. ראיתי את טום עומדות מעליי, יפה כמו תמיד.
"שישי" עניתי בקול צרוד ומשכבתי את השמיכה ככה שהיא כיסתה אותי עד ראש. והסתובבתי לצד השני של המיטה הזוגית שלי.
"נכון ורק בגלל ששישי צריך לקום" היא אמרה ומשכה אותי אליה והורידה ממני את השמיכה. יום שישי הוא יום חופשי מהבית ספר, ולכן אני רום ואחותי טום מנקות ומבשלות בשישי כאשר שאר הבנות משתזפות להם בים.
"חמש דקות" אמרתי, טום יצאה, מהחדר שפשפתי את עייני. ונכנסתי למקלחת צחצחתי את שייני הורדתי את הפיג'מה ולבשתי טרנינג ותישרט שאיתם אני נוהגת להסתובב בבית, ירדתי לסלון, טום הייתה עסוקה באיפון שלה.
"אני מכינה אוכל" אמרתי והקדמתי לכיוון המטבח.
"כן, אני יודעת" היא ענתה לי, אפשר להגיד שרום חולת ניקיון והחדר שלה פשוט מבריק, לעומתי אני מעדיפה לעמוד ולבשל מאשר לנקות את הבית. הוצאתי את ספר המתכונים בדקתי קצת מתכונים והחלטתי שאני הולכת לעשות רביולי גבינה ברוטב פטריות, סלט ירקות, סלט חלומי ולקינוח סופלה.
"בנות" הדלת נפתה ושמעתי את אבא שלי, הסתכלתי לכיוון הדלת השעה הייתה רק שמונה, אבא שלי אמור להיות בעבודה אבל במקום זה הוא נכנס עם שקיות מלאות באוכל.
"מה אבא באים היום אורחים?" רום שאלה בזמן שהתחילה לקפל את הכביסה שהייתה זרוקה על הספה, וגיחכה קלות.
"אילנה" הוא אמר, אני ורום הסתכלו אחת על השנייה. אילנה זאת החברה הבת עשרים ושלוש של אבא שלי. צעירה פרחה וכלבה, שחושבת שהבית שלי של אבא שלי ושל אחותי הוא גם שלה. אני וטום שונאות אותה. היא חושבת שהיא תצליח לשנות את המקום של אימא שלנו והיא ממש לא תצליח.
"זין אני מבשלת לה!" צעקתי וזרקתי את הבצק שהיה אמור להיות רביולי. אבא שלי הניח את השקיות והסתכל עליי מופתע. רום הסתכלה עליי שניה.
"זין אני מנקה בשבילה!" צעקה טום וזרקה חולצה של אבא שלנו שהייתה בידיה.
"בנות אני מאושר איתה, תבינו אותי, אנחנו רוצים לספר לכם משהו בערב" הוא אמר, עמדתי לא ידעתי מה להגיד, איך הוא יכול להגיד את זה, מה הוא שכח אותה, את האור שלי בחיים האלה.
"רק זיון ואתה שוכך מאימא" טום צעקה והתחילה לבכות, טום רגישה. לי ולטום אימא ממש חסרה, אפילו שעבר הרבה זמן אימא זאת אימא. אף אחד לא תשנה אותה.
"בנות שלי, אני בחיים לא אשכך את אימא בחיים לא, היא אהבה שלי, היא הייתה, היא עכשיו, והיא תהייה. אני בחיים לא אוהב מישהי כמו את אימא שלכם, אהבה הראשונה והאחרונה שלי. אבל תאמינו לי שאימא תשמח שתהייה לי עוד מישהי" הוא אמר, וחיבק את שתינו ונישק למצחנו. לא ידעתי מה להגיד, אני לא ידעתי שאימא כל כך חשובה לו, לא ידעתי שהוא מרגיש את כל זה כלפיה.
"ועכשיו תעזרו לי?" שאל, אני ורום הסתכלו אחת על השנייה והנהנו. חזרתי להכין את הבצק, ורום הלכה לשטוף ריצפה.
"איזה ריח טוב!" אבא אמר, הוא יצא מחדרו לבוש בחליפה, הסתכלתי עליו הוא היה מאושר, השעה הייתה שש ואילנה הייתה אמורה להגיע, דפיקה בדלת נשמעה, אבא פתח את הדלת ונישק לשפתיה של אילנה. היא הייתה לבושה בשמלה קצרצרה בצבע אדום שמבליטה את הגזרה המדהימה שלה.
"היי, בנות" היא אמרה והתיישבה על הספה אבא התיישב לידה בצד אחד של השולחן, ואני ורום בצד השני.
"בנות אני צריך לספר לכם משהו" אבא אמר, התחלתי לאכול את הרביולי, והסתכלתי על אילנה כל כך יפה.
"אני ואילנה מצפים לילד" הוא אמר, גל חום זרם בגופי, דממה, שקט, מה לעשות?, הוא כן שכח, כל הנאום שלו היה לחינם, הוא כן שכח!
"לכו תזדיינו" טום צעקה ומשכה אותי, קמנו מהשולחן ונכנסו לחדר שלי, נעלתי את הדלת, אני חיבקתי את טום וטום חיבקה אותי, הדמעות זלגו מעצמם, הוא הבטיח שלא יהיו לו ילדים אחרים חוץ מאתנו, שלא תהייה לו אישה אחרת, הוא הבטיח!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך