חברים- הסיפור הוא אמיתי אמיתי, עברו כבר כמה שנים טובות אז אני יושבת ומקלידה לפעמים אפילו עם דמעות בעיניים..... תגיבו זה ממש חשוב לי ותגיבו באמת חשוב לי לשמוע ביקורות גם אם הם פחות נעימות ובעדינות חברים זה פעם ראשונה שלי:)

בלתי אפשרי- פרק 1

23/06/2014 1688 צפיות תגובה אחת
חברים- הסיפור הוא אמיתי אמיתי, עברו כבר כמה שנים טובות אז אני יושבת ומקלידה לפעמים אפילו עם דמעות בעיניים..... תגיבו זה ממש חשוב לי ותגיבו באמת חשוב לי לשמוע ביקורות גם אם הם פחות נעימות ובעדינות חברים זה פעם ראשונה שלי:)

היי חברים, אני כותבת כאן את סיפור חיי, זה סיפור אמיתי בשינוי שמות, בכוונה אני מתחילה בלי הקדמה, קריאה מהנה והרבה תגובות בבקשה……….

ליהי תורג'מן- בת 16 תלמידת תיכון, גובה ממוצע, עיניים תכלת, שיער שטני נשפך, באה מבית דתי לאומי, ההורים שלי גרושים ואבא שלי התחתן פעם שניה לגילי, נאה מאד, ילדה טובה, לא עושה מידי הרבה שטויות, חברותית מאד מאד, אוהבת את הבית אבל יוצאת מלא עם חברות, אפילו שההורים שלי גרושים אני בקשר מעולה עם שתי הצדדים גרה אצל אמא שלי אבל מלא מלא אצל אבא וגילי.

גיא תורג'מן- בן 16 תאום של ליהי, גובה נורמלי, עיניים תכלת, שיער שטני תספורת חיילים תלמיד ישיבה תיכונית , ילד טוב, לי ולליהי התאומה שלי יש קשר מעולה אנחנו מדברים המון אפילו שאני לא בבית וחשוב לי מאד שיהיה לה טוב.

איתמר טלמור- בן 17 גובה ממוצע, שיער שחור תספורת חיילים, נראה טוב (אפשר להגיד מאד), בא מבית דתי לאומי, לומד בישיבה תיכונית, הכי קטן בבית של 7 אחים, הכי גדולה זה גילי, שמרגישה כמו אמא שלי ומגנה עלי מאז שנולדתי, ואפילו היום שהיא נשואה היא כל הזמן דואגת לי ושומרת עלי , אני בחור טוב אוהב מאד את הלימודים, אני ילד מפונק, אבא ואמא שלי מאד אוהבים אותי ומפנקים אותי כיאה לילד ה"תינוק" שלהם.

טל טלמור- בת 20, גבוהה שיער חום גולש, באה מבית דתי לאומי, עושה שירות לאומי, לא בדיוק הולכת בתלם, אוהבת לעשות שטויות, ההורים שלי לא מרוצים מהדרך שלי אבל זה לא מענין אותי, אוהבת לצאת למסיבות לשתות אלכוהול, להיות עם בנים אפילו שזה שונה מאד מהדרך של ההורים שלי, לי ואיתמר יש קשר די טוב לא יותר מידי.

ליהי-
"אבא מה שלומך?"
"בסדר ליהי שלי מתוקה, מה שלומך?"
"הכל טוב אבא אז אנחנו יוצאים בסוף לטיול ביום שלישי"
"כן חמודה, אל תשכחי זה טיול אוהלים להביא את השק"ש שלך וכמובן בגדים להחלפה והרבה אנחנו הולכים לעשות גם כמה מסלולי מים"
"טוב אבא, מי מגיע בסוף?"
"איתמר וטל כמובן ואת וגיא וגילי עם הילדים"
אני אוהבת את גילי היא כזו אישה מקסימה, אפילו שהיא התחתנה עם אבא שלי רק כשהייתי בת 8 יש לי קשר איתה כאילו אני מכירה אותה מאז שנולדתי, וגם הילדים שלה ושל אבא כאלה מתוקים, הם אוהבים אותי ואני אותם, ממש קשר דם אפילו שזה רק חצי אחים.
וגם איתמר מגיע? וואלה, דפיקת לב קטנה(/גדולה?), אין לי מושג מה אני מרגישה.
טוב יש לי עוד יומיים להתארגן אני חייבת לחפש את השק"ש שלי, אין לי מושג איפה הוא כבר חצי שנה לא יצאנו לטיול,
"אמא, את יודעת איפה השק"ש שלי?"
"אני חושבת שהוא במחסן, קחי את המפתח ותחפשי שם, המפתח תלוי ליד הדלת, למה את צריכה את השק"ש??"
"אני הולכת עם אבא וגילי לטיול אוהלים ביום שלישי"
"טוב…. מי עוד מגיע?"
"אני וגיא כמובן ואיתמר וטל"

נ.מ. איתמר

"איתמר מה נשמע?"
"טוב גילי מה איתך? מה שלום המתוקים?"
"בסדר, חמודים, מתגעגעים אליך, הרבה זמן לא באת לבקר…"
"כן מה אני יעשה, יש לי מלא מבחנים סוף שנה וכו"
"טוב לא משנה תגיד לי בא לך להצטרף לטיול אוהלים?"
"לא יודע, מי בא?"
"ליהי וגיא, וטל אמרה שהיא באה גם אני באה עם הילדים כמובן וחשבנו שאתה תבוא גם"
ליהי באה? אז ברור שאני בא
"טוב אני יבוא"

שמונה שנים לפני-
נ.מ. של ליהי
"אורית וגיא המתוקים אתם יודעים שאחרי שאמא ואני התגרשנו חיפשתי לי אישה חדשה, כדי שמתי שתבואו אלי הביתה יהיה מי שיכין לכם אוכל ויהיה איתכם וישחק איתכם ומצאתי מישהי מאד מתוקה, קוראים לה גילי והיא חמודה והיא ממש מחכה להכיר אתכם, מחר אני יבוא לקחת אתכם מהבית ואנחנו נלך לפגוש אותה, בסדר?"
"בסדר אבא אז תבוא מחר אנחנו מחכים לך.."

"אמא את יודעת שלאבא יש אישה חדשה?"
"באמת?"
"כן ככה הוא אמר לנו עכשיו בטלפון, הוא אמר שמחר הוא יבוא לקחת אותנו לראות אותה"
"ואתם שמחים"
"כן מאד, אמא למה את נראית עצובה?"
"אני לא עצובה, אני מאד שמחה בשבילכם שיהיה מישהו שיקבל אתכם כשאתם מגיעים לאבא כי באמת זה קשה לבוא אליו כשאין שם אף אחת שמחזיקה את הבית ואוכלים רק פיצות, טוב נלביש אתכם מחר יפה ותיפגשו איתה ועכשיו לכו לישון חמודים שיהיה לכם כוח למחר"


תגובות (1)

וואו נשמע יפה

23/06/2014 16:29
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך