‘במגע שלך יש אמונה’ אחרית דבר+הודעה ❤️

Noya1 07/08/2014 956 צפיות 5 תגובות

נקודת מבט כללית:

בעוד רז ואורי התמזמזו בחדר של אורי בבית הוריה, אה כן הם חברים כבר שנה, עד שלרז נפל האסימון שאורי דלוקה עליו, כן זה לקח זמן, אבל בסוף זה קרה.

נאור רצה להפתיע את האישה שלו וחזר מהעבודה מוקדם יותר, הוא נכנס לבנין שלהם באשקלון, עיר הולדתה של עמית ועלה לקומה השביעית.

אז הנה הילדים שהכרתם בכיתה יא' כולם בני 21 חלקם עם בני ובנות זוג, וחלקם חיים חיי רווקות, לדוגמא אליאב ומיכל, כן השניים היו מאוהבים אהבת נעורים דו צדדית, אבל באיזשהו שלב הם החליטו לחתוך את הקשר, היום מיכל, מעצבת אופנה מפורסמת, ואליאב, לומד משפטים שנה ראשונה ומלצר לפרנסתו, ידידים מעולים, ונפגשים הרבה.
נכון שלאליאב אין הורים, אבל יש לו אחות מדהימה בת חמש, הוא נפגש איתה המון, הקשר בינו ובין הוריה התהדק מאוד עקב כול הפגישות והם מדברים כאילו היו חברי ילדות.

נאור פתח את הבית בעזרת המפתח שברשותו, הוא חיפש את עמית בכול הבית אך לא מצא אותה, הוא ראה שהשירותים נעולים ונקש עליהם פעמים, ״עמיתי את שם?״ הוא שאל, היא פתחה את הדלת עיניה היו אדומות, ואף שלה גם הוא, ״מה יש יפה שלי?״ הוא שאל וקירב אותה אליו, ״נאור אנ..אני״ היא ניסתה להגיד בין הדמעות, ״מה עמיתי מה קרה?״ נאור שאל והתחיל להילחץ, ״נאור אני בהריון״ היא אמרה מהר והורידה את הראש, נאור שהיה שמח מאוד הרים את ראשה וחייך, הוא קירב אותה אליו, ״עמיתי הולך להיות לנו ילד״ הוא אמר, ועמית חייכה.

אז הסיפור הבא יעלה בשעה שלוש הקדמה והערב כנראה פרק ראשון:)
אוהבתת ❤️

זהו נגמר הסיפור, אהבתם, או לא אהבתם? תגיבו אוהבתתתת רצחחחח :)))


תגובות (5)

סווף מהממםם אהבתיי רצחח <3

07/08/2014 13:38

אהבתי ממש איזה סוף חמוד! אשמח גם עם תגיבי לסיפורים שלי :)

07/08/2014 14:06

תודה לשתיכן ❤️
מאיה אני עכשיו אתחיל לקרוא ויגיב.
אני יותר מישמח שתקראו את הסיפור הבא :))

07/08/2014 14:10

עכשיו ארבע וסיפור ממש יפה אהבתי תסוף חמוד וקצת פתוח

07/08/2014 16:13

יאאא סיפור נדיר וסוף עוד יותר נדיר 3>

10/08/2014 02:45
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך