'במגע שלך יש אמונה' הכרת דמויות חלק ב'

Noya1 21/07/2014 1163 צפיות אין תגובות

אליאב גואטה:

המסתורי, ככה קוראים לי, למה? אני לא מספר כלום אין לי קשר עם הרבה אנשים ועם מי כן זה רק מי שהכרתי לפני שנכנסי לפנמייה "כלניות" 2 אנשים שביט, בת הדודה שלי ואופק חבר שלי מבית הספר , לפני כשנה ההורים שלי נרצחו לי מול העניים, זה קרה שישבנו בבית וצפינו בסרט שאמא שלי בחרה זה היה כמה ימים אחרי לידתה של עומר אחותי בת השבע ימים היו דפיקות חזקות בדלת וההורים שלי הניחו את עומר ביד ואמרו לי להכנס לארון הם פתחו את הדלת שמעתי דיבורים צעקות ואז יריות ואחרי היריות…שקט וזה מה ששבר אותי הם יצאו מהבית ונותרנו אני ואחותי הקטנה עומר שמאותו היום גם אותה לא ראיתי.
בן 17 עולה לכיתה יא'

שביט גואטה:
'ביישנית' ולא זה לא סטיגמה אני ביישנית מאוד!
אני ביישנית כן אבל זה לא נוגד את העובדה שאני גם ילדה מאוד חברותית אני חברה של הרוב המוחלט של השכבה שלי אני מתחברת לכול סוגי האנשים בין אם הם נפתחים אלי ובין אם לא אפילו לערסים שבניהם וגם לפרחות אבל הכי אני מחוברת לבן הדוד שלי אליאב, אנחנו מסתובבים ביחד כמעט כול ההפסקות ואנחנו מדברים על רוב הדברים בשבתות שצריך לצאת מהפנימייה הוא אצלי וורוב הזמן הוא אצלי בבית אני מבינה למה אין לו חברים הוא יושב בהפסקות בפינה של הכיתה ומצייר שם כול מיני קומיקסים לפעמים הוא עם אופק החבר שלו ולפעמים לבד רוב הזמן לבד ושהוא לבד אני הולכת לשבת איתו.
אין לי סיבה למה אני בפנימיה מאוד רציתי להשתחרר מהשגרה של לצאת מהבית לבית הספר ללמוד ולחזור הביתה אז ביקשתי מההורים שלי רשות ונכנסתי לפנימייה.
בת 15 עולה לכיתה י'.

אופק נחמני:

נכנסתי לכלניות מסיבה אחת ׳רומי׳ ילדה שהתאהבתי בה מהיסודי ושמעתי שהוא עוברת לפנמיה לא חשבתי פעמיים והתחלתי לארוז תיק אני באנאדם שנראה מבחוץ יחד טוב עניים ירוקות בהירות שיער שטני וריסים ארוכות שמשוות לי מראה של הילד העדין והטוב ובמציאות מעשן לא הרבה אבל מעשן שותה קבוע והדבר היחיד שיכול להחזיר אותי למקום הוא האליאב הבן אדם הוא כמו האליל שלי אפילו שהוא לא מדבר רק מהמבט המאוכזב שלו אני יפסיק לשתות גם אם זה לתמיד.

רומי בן דוד:

יפה בלי ספק ולכול הדעות. אני ילדה מעידה להורים שלי יש משרד עורכי דין מאוד גדול ומפורסם.
לפי דעתי אנחנו הילדים באנו לעולם כדי לרצות את ההורים שלנו, ואני עושה את הכול כדי לאצות אותם.
אני תלמידה מצטיינת לא שותה בכלל אף פעם לא התקרבתי לסיגריות מסיבות זה הדבר הכי רחוק ממני התעודה שלי כולה מלאה במאיות אז כן זאת אני רומי בן דוד בת 16 וחצי עולה לכתה יא'.

לא הגבתם על הפרק הקודם אני מקווה שעל זה לפחות תגיבו תודה בכול מקרה:))
אוהבת;))


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך