'במגע שלך יש אמונה' פרק עשירי❤️

Noya1 25/07/2014 889 צפיות תגובה אחת

נקודת המבט של אליאב:

סוף סוף הצלצול המיוחל שסימן על סוף יום הלימודים, יצאתי מהכיתה וצעדתי לכיוון חדרי, פתאום שמעתי את צלצול הפאלפון שלי,מיכל, עניתי לה ״מה קורה?״ שאלתי, בזמן האחרון אני ומיכל מדברים אחד עם השניה הרבה, כיף לדבר איתה, השיחה תמיד זורמת, בקשר לזה שהיא מחבבת אותי, החלטנו החלטה דו צדדית שנחכה עם זה ונשאיר את זה לבנתיים בצד.
״תשמע, אתה זוכר שאמרת לי שיש לך אחות והיא עדיין חיה?״ ,געגועים רבים מילאו אותי אל אחותי בת שבע הימים, ״כן״ עניתי,״אז תשמע מה חשבתי, יש חוקרים פרטיים שהם לא יקרים, אני ישמח לעזור לך עם הכסף בכיף, אני חושבת שאם תמסור להם את תאריך הלידה שלה, שעת הלידה, השם, והמראה שראית אותה בפעם האחרונה, הם יוכלו למצוא לך אותה מהר״ היא ענתה.
״אני חושב שזה מיותר״ עניתי בעודי פותח את דלת חדרי ומניח את תיק הגב על השולחן, ״אליאב תחשוב על זה, אני לא רוצה להגריע את המצב, אבל שנינו יודעים שבמוקדם ובמאוחר אתה תרצה לחפש אותה ואני מציעה לך לעשות את זה עכשיו״ ,בעודי פושט את החולצה עניתי לה בקושי, ״אני מבטיח לחשוב על זה״ אמרתי, ״ועוד משהו״ היא התחילה לומר ״חוגגים היום יום הולדת לילד מהשכבה, אתה בא נכון?״ היא שאלה, לא הייתי רגיל ללכת למסיבות, ״אני לא חושב״ עניתי לה, ״בקשה אליאב,לא ליותר מדי זמן נלך לשעה ונחזור״ היא הצליחה לשכנע אותי, ״שעה מיכל״ השבתי, ״יש תודה״ היא צחקה, ״יאלה נפגש במועדון״ היא אמרה.

————-

ביקשתי מאופק שיעזור לי להתלבש, אני לא מומחה בדברים האלה, לעומת זאת אופק מתמצה במסיבות, למען האמת ברוב הערבים הוא נמצא בהם, לאחר חיטוט שהתיש אותי לגמרי הוא מצא גינס כהה שקניתי מזמן, והושיט לי חולצת טריקו ירוקה פשוטה, הוא סידר לי את השיער בקוצים, והתיז עלי קצת מהבושם שלו. לאחר שהוא התארגן יצאנו שנינו לכיוון המועדון, ״מה שינה פתאום את דעתך?״ הוא שאל, ״בנוגע למה?״ היתממתי למרות שידעתי טוב למה הוא מתכוון, ״למסיבות אדיוט״ הוא ענה, ״סתם התחשק לי״ עניתי בשקר, הוא הרים כתפים והמשכנו ללכת.

נקודת המבט של מיכל:

לבשתי שמלת תחרה שהייתה צמודה באזור החזה והתרחבה באזור האגן, שהגיעה לי עד אחרי האגן, המאחורה שלה היה מלא בפפיונים שחשפו שמקצת את גבי, והיא הייתה בצבע בורדו, שמתי נעלי עקב שחורות וגבוהות, את השיער הרמתי לקוקו גבוה ומתוח, על פני מרחתי מעט מייקאפ עם איפור עדין, הסתכלתי על עצמי במראה ואהבתי את מה שראיתי, לקחתי את הפאלפון ויצאתי לכיוון המועדון. את קולות המוסיקה הרמים שמעתי כבר מרחוק, לאחר שהגעתי סקרתי את כולו וחיפשתי בעיני את אליאב, שראיתי שהוא יושב על כיסא בצד עם כוס בידו חייכתי והתקדמתי לכיוונו, אני יכולה להגיד בפה מלא ועם יד על הלב שיש לי רגשות לאליאב, נכון שלפני לא הרבה זמן בכלל לא רציתי לדבר איתו, אני מניחה שזה היה בגלל שהסתרתי את הרגשות שלי,״היי״ אמרתי והתיישבתי לידו, הוא סרק את גופי,״את נראית טוב״ הוא אמר, חייכתי, לאחר שדיברנו די הרבה משכתי אותו לרקוד, בוא נודה באמת, לרקוד אליאב, זה הצד החלש מאוד שלך, הוא משך אותי לכיסא שוב, ״ למה היית טוב״ שיקרתי,״על מי את עובדת?״ הוא אמר וחייך, הסתכלתי עליו וחייכתי גם הוא סובב את ראשו לכיווני, ואני לא יודעת מאיפה בא האומץ הזה תפסתי אותו מעורפו, ושפתנו נפגשו והתרסקו אחד על השניה, הוא לא הפסיק, ההפך, הוא רק העמיק את הנשיקה, וחיבק את מותניי, הפסקנו את הנשיקה והתנשמנו בשקט, על פני היה מרוח חיוך גדול, ואילו על פניו חיוך צדדי, שעם הזמן הוא יגדל.

יש הרבה תגובות:) ואני מתרגשת ❤️
האתר בקושי נותן לי לעלות פרקים, אז אני מצטערת, זה יהיה פרק אחד/שניים ביום עד שיתקנו אותו.
אוהבת:)


תגובות (1)

תמשיכייייי

25/07/2014 11:45
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך