'במגע שלך יש אמונה' פרק עשרים ושתים-פרק לפני האחרון ❤️

Noya1 06/08/2014 910 צפיות תגובה אחת

נקודת המבט של עמית:

עברו שלוש ימים, רז ואורי הם היחידים שיודעים שאני מתכננת לחזור לישראל ולסיים את השנה שם, דיברתי עם רז, אמרתי לו בדקדוק מה אני רוצה, שכרתי לאותו היום מועדון נוער שהוא במרכז העיר, די יקר זה עלה, אבל רז ואורי עזרו לי עם זה כמה שהם יכלו, יהיה אוכל ושתיה חריפה לכול מי שרוצה, ואיך הוא יגיע לשם? רז יגיד לו שהוא רוצה שהם יצאו קצת.
מה איתי ועם נאור? כמו שהוא אמר, אנחנו מדברים פעם בשעתים שיחה רגילה ופעם ביום שיחת וידאו, כול יום אני מסתכלת עליו כאילו נפל לי מלאך משמים, כול כך יפה, כול כך שליו, אגב, הדבר שהכי לא ציפיתי לו קרה, בוקר אחד קמתי, התקלחתי והתלבשתי, בקיצור, יום רגיל, הלכתי לכיוון חדרה של ירדן, כי היא גם היתה צריכה להתכונן לשיעור עם לירן, פתחתי את הדלת והיא הייתה שם, אבל לא לבד, אלא עם לירן, והיא נשענה עליו, שאלתי אותם אם הם זוג, והם אמרו שכן, שמחתי בשבילם, כמובן, לירן הוא גבר ממש חמוד, הבעיה היחידה היא שהוא גדול ממנה בארבע שנים, אבל הם נהנים ביחד.
היום אנחנו יוצאים לארוחה עם אבא, הוא לקח יום חופש מהעבודה וביטל את השיעורים עם לירן, הוא קבע איתנו ב09:00 מתחת למלון,השעה הייתה 08:16 אז נכנסתי להתקלח, לאחר המקלחת הלכתי לארון, לבשתי גופיה רחבה בצבע ירוק כהה, וחצאית צמודה שחורה, אספתי את שיערי לקוקו גבוה, שמתי פס איילינר דק, וסומק כהה מאוד, על פי מרחתי אודם ורוד בהיר, ויצאתי לחדרה של ירדן, היא כבר הייתה מוכנה.
אני חושבת, אני לא יודעת, אבל אני חושבת, שלירן משנה אותה לטובה בדיוק כמו שמתן עשה, עובדה, היא לבשה שורט נורמלי שחור, עם חולצה שהייתה לבנה והשרוולים שלה (שהגיעו עד אחרי המרפק) היו תכלת, על פניה לא היה איפור כבד, אלא מעט סומק ומסקרה, הסתכלתי עליה וחייכתי, ״יאלה בואי״ אמרתי לה, היא הרימה תיק קטן ושמה בתוכו שפתון (שהיה שקוף) מסטיקים את המפתח לחדר, ופלאפון. ירדנו למטה וחיבקנו שתינו את אבא, ונכנסנו למונית.

————

״לא נכון אני פגשתי אותו לפניך, פשוט לא רציתי להגיד לך״ אמרתי לירדן על מתן ולקחתי עוד ביס מהרביולי שהזמנתי, ״לא משנה הוא כול כך מגעיל, אבא היית צריך לראות איך הוא הסתפר מכוער, וידעת שהוא התחיל לעשן״ היא אמרה לאבא בפה מלא ועשתה פרצוף נגעל, היה לה פרצוף מצחיק, אז אני ואבא פתחנו בצחוק מטורף, כבר יצא לי דמעות, היא הרימה גבות והמשיכה ללעוס, חייכתי, סוף סוף אנחנו נראים כמו משפחה נורמלית, לאחר כמה דקות של שקט שאלתי את אבא, ״אבא לך יש מישהי?״ הוא הרהר מספר שניות, ״הכרתי מישהי חמודה, כאן באיטליה, דרכה הכרתי את לירן, היא בגיל שלי, ואני לא יודע, אולי זה יתפתח למקום כלשהו״ הוא אמר, חייכתי , וירדן הסתכלה עליו השוק, ״אתה מדבר כמו ילד בן 16״ היא אמרה ואבא חייך, חייכתי גם אני ועד סוף הארוחה המשכנו לדבר.
אוהבת :)


תגובות (1)

תמשיכיייי

06/08/2014 14:54
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך