'במגע שלך יש אמונה' פרק רביעי

Noya1 23/07/2014 1009 צפיות תגובה אחת

לאחר פעילות שנמשכה כשעה אולי קצת יותר הלכנו לכיוון החדר אני, נאור, רז ואורי. באמצע הדרך רז ונאור אמרו לנו ׳בייי׳ ופנו לאיזה מקום ״לאן הם הולכים?״ שאלתי את אורי ״למגורי הבנים״ היא אמרה ״אז מה אחד מהם מצא חן בענייך?״ היא שאלה, ״יותר מידידים את מתכוונת?״ עניתי לה,
היא הנהנה ״שניהם נחמדים בתור ידידים״ הדגשתי ״למה את דלוקה על אחד מהם?״ שאלתי ״על רז כמעט שנה״ היא אמרה, טוב זה היה צפוי ראיתי איך היא הסתכלה עליו והוא? סתום לא שם לב למבטים שלה. ״אז אל תדאגי לא שמתי עליו עין״ לאחר כהליכה של חמש דקות הגענו לחדר 192 החדר שלה ״אז ביי נתראה מחר?״ היא שאלה ״נתראה״ עניתי והלכתי לכיוון החדר שלי שהגעתי שמתי את הפאלפון במטען וכיונתי את השעון לרבע לשמונה, החלפתי לפיגמה ונירדמתי.

—————-

קמתי בבוקר מצלצול השעון המעורר שטפתי פנים והלכתי לארון, בחרתי בבגדים אקראיים קפוצון תכלת עם שורט כהה, כנראה שירדן חוגגת כי בבית הספר הזה, כמו ברוב בתי הספר, אין תלבושת. סירקתי את שערי ואספתי אותו לקוקו גבוה ומרושל והכנסתי את רגלי למגפים נמוכות בצבע כאמל הסתכלתי על צג הפאלפון שהורה על השעה 8:15 מה שאומר שבעוד רבע שעה יש ארוחת בוקר שמתי קצת בושם, נעלתי את הדלת והתחלתי לצעוד שוב לפי הוראתם של כמה תלמידים שהיו בחוץ לחדר האוכל.

—————

'בוקר טוב תלמידים' פתחה המורה, מוקדם יותר בבוקר התברר כי ירדן לא איתי בכיתה אבל רז ואורי כן ונאור בכיתה השניה עם ירדן חבל ציפיתי במקצת שנהיה באותה הכיתה.
״לתלמידה החדשה שבנינו ,שמי גלית נחום לימדתי את הכיתה הזאת גם בשנה שעברה , את רוצה להציג את עצמך היא שאלה?״ ורוב התלמידים הסתכלו עלי. צעדתי ונעמדתי לידה ״קוראים לי עמית קאפח,יש לי אחות תאומה שלומדת כאן בשכבה באתי מאשקלון וזהו בערך״ אמרתי וחזרתי למקומי.
בהפסקה האחרונה לפני השיעור האחרון נאור ניגש אלי שראשי היה מונח על שולחני ואני ישבתי במקומי שבכיתה ושמעתי שירים הוא הניח יד על כתפי וקמתי במהירות עצרתי את השירים והוצאתי את האוזניות, 'היי נאור,מה קורה' שאלתי, 'איך הלך עד עכשיו' הוא ענה בשאלה 'את האמת בסדר ילדים כאן חברותיים מאוד אז הכרתי כמה מהם, תגיד מה הסיפור של אליאב הזה? אורי אמרה לי לא להתקרב אליו?' שאלתי את מה שחשבתי עליו במשך כול ביום 'זה טיפוס שאני מציע לך לא להתעסק איתו הוא לא מדבר עם אף אחד רק עם שני אנשים בת דודה שלו מכיתה י' ואופק מהכיתה שלי,אני מציע לך לא להתעסק איתו' הוא אמר.
'אוקי' אמרתי ולא הוספתי עוד.
'אז..מה את עושה היום בערב?' הוא שאל
'מה אני יכולה לעשות ביום חמישי בערב?' השבתי
'אנחנו רוצים לצאת קצת לבחוץ אני רז אורי ועוד כמה חברים את זורמת?'
'לא ידעתי שמותר לצאת בערבים'אמרתי ,'כן סבבה' המשכתי.
מתאים לי מסיבה להפיג במקצת את השיעמום.

עד עכשיו כול מי שהעירה לי, קיבלתי את הערה שלה, והשתדלתי כמה שאפשר גם לממש אותה,
אשמח שתעירו אם צריך על עוד משהו וכמובן תגיבו
אוהבת ❤️


תגובות (1)

את כותבת באמת מושלם לא צריך להוסיף או להוריד משהו!!:)

24/07/2014 23:00
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך