'במגע שלך יש אמונה' פרק שלוש עשרה

Noya1 02/08/2014 732 צפיות 2 תגובות

נקודת המבט של אליאב:

אף אחד לא ידע על ההחלטה הזאת פרט למיכל שהיא זאת שהציעה אותה, היה לי כסף ששמרתי שהוריי השאירו אחריהם, ישבתי עם מעטפה מלאה בהרבה שטרות, הייתם מוצאים שם 7,000 שקל בסך הכול אם הייתם סופרים.

יומיים לפני, נקודת המבט של אליאב:

פיפ ארוך נשמע ואחריו עוד אחד, ״המחלקה לחוקרים פרטיים מדברת סיוון במה אוכל לעזור?״ נשמע קולה של המוקדנית, ״שלום קוראים לי אליאב, אני רוצה למצוא את אחותי הקטנה שלא פגשתי אותה שנתיים ואני צריך שימצאו אותה״, לאחר עשרים דקות של שיחה היא אמרה לי להגיע למקום מסויים עם סכום מסויים של כסף.

חזרה להווה, נקודת המבט של אליאב:

״אז אתה אומר שקוראים לה עומר, היא בת שנתיים וחצי, בפעם האחרונה שראית אותה היה לה שיער חום ועינים ירוקות, עוד משהו״, לאחר שמסרתי לו פרטים על עומר,מראה חיצוני, שם בית החולים שבו היא נולדה, השעה והתאריך, מסרתי לו את הכסף ושניה לפני שיצאתי מחדרו הוא אמר לי, ״אל תדאג אליאב לא יהיה קשה למצוא אותה״.

נקודת המבט של עמית:

התעוררתי, והפעם לא מצלצול השעון המעורר אלא מצלצול הפאלפון הרם שנשמע בחלל החדר, הסתכלתי על הצג מי מתקשר, 864 היתה הקידומת של המספר, החלקתי על הצג כדי לענות, ״עמיתי״ שמעתי את קולו של אבי, ״אבא״ אמרתי או שצעקתי, הייתי מטושטשת בדיוק התעוררתי, שטפתי את פני והתלבשתי בתוך כמה דקות שיבשתי את אבי על הקו, לקחתי את המפתח של החדר ונעלתי אותו והתיישבתי על הדשא מול חדרי, ״מה קורה אבא?״ שאלתי אותו, התעדכנו בסיפורים אחד של השני, סיפרתי לו על נאור ועל דברים כללים על הפנמיה, והוא סיפר לי שהעבודה שלו מתקדמת יפה שם, לאחר כמה דקות של שיחה אבא אמר לי, ״עמיתי תקשיבי, דיברתי עם ירדן והיא ענתה לי על זה בחיוב, ואני מקווה שגם את תעשי את זה, תשמעי יש כאן עוד עובדים ממקומות אחרים, לא ידעתי שהיה אפשרות כזאת אבל כול אחד יכול להביא איתו את כול הילדים שלו ולשהות איתו כאן עד שהוא מסיים את עבודתו״ הוא אמר, ״לאן אתה חותר אבא?״ שאלתי, ״ירדן כן רוצה לבוא, ואני רוצה שתבואי גם את, תחשבי שזה כמו חופשה, ארוכה, אבל חופשה״ הוא אמר, ״אני לא רוצה אבא״ אמרתי חד משמעית, ״תחשבי על זה עמיתי, אני צריך לנתק ביי נדבר״ אמר וניתק.
לא אני לא העבור, בשביל מה? יש לי כאן הכול, אני מסתדרת יפה יש לי חבר מדהים שדואג לי, והכי חשוב, אני נהנית יותר מאי פעם.

אוהבת המון ופרק הבא אקשןןןן :*)
ועוד דבר.. סיימתי לכתוב את הסיפור אז מבחינתי לעלות פרק ב3 לפנות בוקר הכול תלוי בתגובות שלכן <3


תגובות (2)

מושלם!!!!!;)
המשךךךךךךךך;)

02/08/2014 21:45

תמשיכייי קצר רצח

03/08/2014 00:57
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך