'במגע שלך יש אמונה' פרק שלישי

Noya1 22/07/2014 1096 צפיות 2 תגובות

לאחר כחצי שעה של חיפושים ושאילת מספר אנשים איפה נמצא הקמפוס הגעתי למקום גדול וירוק רובו היא מלא בדשא והיה בו מספר ספסלים, בצדו היה חדרון ועליו מתנוסס שלט גדול עם הכיתוב 'הקפיטריה של קלרה' בצדו השני של הקמפוס היה במה קטנה ככול הנראה להופעות ולנאומים של המנהלת. הוצאתי את הפאלפון מכיסי וראיתי שיש לי עוד עשרים דקות התישבתי על הדשא ושלחתי הודעה לירדן 'את באה לפעילות הזאת?'
לאחר כשתי דקות שמעתי את הצליל שמסמל התקבלה הודעה 'כן,איפה את עכשיו?' באמצע שבאתי להקליד התיישב לידי ילד שנראה נחמד שער חום בהיר עם תספורת קצוצה ועניים כחולות שמבחינתי לבהות בהן שעות.
'היי.' שאלתי/אמרתי לאותו הילד שבחן את כול גופי.
'אה היי' הוא הושיט את ידו כאילו הוא מופתע שהוא התיישב לידי 'נאור' הוא המשיך 'עמית' השבתי ולחצתי את ידו חזרתי לפלאפון והקלדתי לירדן'כבר בקמפוס'.
'חדשה?' הוא ספק שאל ספק אמר.'כן'עניתי,'מאיפה' הוא בחן את פני.'אשקלון' אמרתי התפתחה בנינו שיחה ממנה הבנתי שעכשיו הוא מתחיל כאן שנה שניה וישלו 4 אחים סיפרתי לו על אימי ועל ירדן ולבסוף סיפרתי לו את סיבת הגעתי לכאן, שסקרתי את הסביבה שוב ראיתי שהמקום התמלא התקשרתי לירדן שאני ונאור עדיין יושבים אחד ליד השני בדשא ושאלתי אותה איפה היא,היא אמרה לי שאם אני רוצה היא יושבת הכי מאחורה הסתכלתי מאחוריי וראיתי אותה יושבת עם חברים ככול הנראה שהכירה במהלך היום היא נופפה לי בידה 'תודה אני אוותר תהני' אמרתי וניתקתי.
נאור הסתכל לכיוון שאליו הסתכלתי 'מה אחותך?'הוא שאל,לפני שהספקתי לענות התיישבו לידנו שני ילדים, ילד שנראה יפה שיער חום עניים ירוקות כהות ועגיל באוזן והילדה עם עניים חומות כהות ושיער בהיר נוטה לבלונדיני עם לחיים גבוהות ואיפור עדין, 'מה אחי מה הולך?' שאל הילד הוא התיישב ליד נאור והילדה באה והתישבה לידי 'בסדר מה קורה אח שלי?' השיב נאור.
הילדה פתחה בשיחה 'מה את חדשה כאן?' היא שאלה 'כן,עמית' אמרתי והושטתי את ידי 'אורי' היא לחצה אותה, מקרוב היא נראתה בהרבה יותר יפה היא לבשה קפוצון סגול טייץ שחור ארוך ונעלי סניקרס שחורות ומבריקות 'מי היפה כאן?' שאל הנער שישב ליד נאור 'עמית ואתה?' אמרתי בפעם השלישית לאותו היום 'רז' הוא השיב והפתיע אותי כאשר נתן לי נשיקה בלחי וחיבוק ידידותי.לאחר כמספר דקות אביגיל עלתה על הבמה וצעקה 'חברה אני רוצה להתחיל' היא צעקה ורובנו המוחלט הסתובב אליה ועדין היו ילדים שהמשיכו לפטפט 'שאמרתי חברה התכוונתי לכולם קדימה לסתום את הפה לכמה דקות שאני יוכל להסביר קצת ותמשיכו' תיפוס לוחמני האביגיל הזאת.
נראה שאני הולכת להנות כאן במקום הזה, או שלא?

מאוהבת בכן תגיבו ❤️


תגובות (2)

תמשיכייי

22/07/2014 19:01

תמשיכייי

22/07/2014 22:05
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך