'במגע שלך יש אמונה' פרק תשע עשרה

Noya1 05/08/2014 986 צפיות 2 תגובות

נקודת מבט של עמית:

לא ידעתי מה להגיד, או לעשות באותו הרגע, אז לקחתי ממנו את השקית, והכנסתי אותו לחדר, הלכתי לסלון, ״סיימנו נכון?״ שאלתי את לירן, הוא הנהן והתחיל להרים את הדברים, ״ירדן אנחנו בחדר״ אמרתי והלכנו, נכנסתי לחדר שלי, ונאור בא אחריי, התיישבתי על המיטה, ונאור התיישב על כיסא מולי, ״אתה רוצה להגיד לי שאשכרה באת עד איטליה כדי לבדוק אם אנחנו יכולים להיות חברים שוב?״ שאלתי אותו, ״כן״ הוא ענה בהיסוס, ״אתה יודע, מתי שראתי אותך מתנשק איתה, הדבר האחרון שעניין אותי היה מי נישק את מי, וגם בכול השבוע הזה, ברור לי שכול ההודעות ששלחת היו 'אני לא נישקתי אותה אלא היא אותי', אבל זה שבר אותי, אתה יודע, כי באמת התאהבתי בך, אבל היום שפתחתי את ההודעות אחרי הטיסה, רז כתב לי בדיוק מה שאתה ניסיתי להגיד לי שהיא נישקה אותך״ אמרתי לו, ״את יודעת מה, אני יספר לך הכול מההתחלה עד הסוף״ הוא אמר לי, סימנתי לו להמשיך, הוא הוציא את הפאלפון מהכיס וחיפש בתוכו כמה שניות משהו, ״את רואה את ההודעה הזאת" הוא סיבב את הפאלפון לכיווני, היה כתוב שם 'פגוש אותי ליד החדר שלך Xoxo', ״היא שלחה לי אותה, הסתקרנתי לראות מי זה או זאת שכתב לי את זה, אז אמרתי לך שאני יוצא לשירותים, הלכתי לכיוון החדר ושהגעתי ראיתי שם ילדה מהכיתה שלך, שי אחת, היא אמרה לי שהיא מאוהבת בי כבר הרבה זמן, ואז נישקה אותי, בהתחלה כן, אני לא יכחיש, זרמתי עם זה לכמה שניות, ואז ישר חשבתי עליך והרחקתי אותה ממני״ הוא אמר הסתכלתי עליו בשוק, ״ובאת רק כדי לספר לי את זה?״ שאלתי אותו, ״לא היית בטוח שתרצי אבל הנה אנחנו״ ,הוא אמר, ״ תמיד ידעתי שאתה משוגע, אבל עד כדי כך?״ שאלתי וחייכתי, ״אז את סולחת לי?״ הוא חייך חיוך קטן, ״האמת ש…״ את ההמשך כבר לא אמרתי מהסיבה שנאור נישק אותי, נישקתי אותו בחזרה וכמנהגנו, הוא חיבק אותי מהמותניים, ואני קירבתי אותו אלי דרך עורפו.

פרק קצרצר, גם אתן מאוהבות בנאור נכון? אוהבת:)


תגובות (2)

מוששששללללם אאאעעעההה הם כאלה מושלמים תמממשששיייכייי!!!;):)

05/08/2014 17:24

כן מאוד וזה קצרצר

05/08/2014 18:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך