במקומות הכי לא צפויים-ברגעים הכי לא צפויים ובמחשבות שלא חשבתי שיהיו.

05/06/2015 788 צפיות תגובה אחת

הקדמה –
קוראים לי רינה .ואני בת 16 וחצי .הכינוי שלי שחברותיי ואמא נתנו לי הוא "רינה בלרינה ".אני רקדנית בלט מאז שאני בת 4. ריקוד בלט הוא כל חיי .
אני אתאר לכם מעט מן עצמי.
קודם כל אתם יודעים,אני רוקדת בלט.אני גמישה מאוד ממש נערת גומי .
יש לי שיער חום בהיר מאוד ועיניים ירוקות. אני גרה בתל אביב . במרכז תל אביב . אבא שלי מנהל בנק ,ואמא שלי מנכל"ית של חברת הייטק שהיא פיתחה בעצמה !
ההורים שלי מוכשרים!
אני לומדת בכיתה י'.
יש לי אחד בשם יהונתן שהוא בצבא וכמעט משתחרר.הוא לוחם בגבעתי בן 21.
עוד אחות בכיתה ז' בשם רותם.ילדה טובה ומצטיינת בלימודים .
ואחות מתוקה מתוקה בת 4 בשם נועם.ילדה כה חמודה !
חברי הטוב ביותר זה יוגב.הוא החבר הכי טוב שלי מכיתה ו' .אנחנו כמו אחים תאומים .
וכמובן החברה הכי הכי טובה שלי עליי האדמות ספיר,אותה עוד הכרתי מגיל 4 כשהתחלתי ללמוד בלט.שתינו רקדניות,ואפילו נשלחנו לתחרות עולמית בפריז.והגענו למקום השני.
אני רק יכולה להגיד לכם שאנשים האלו עושים את החיים שלי דבש .
השאיפה שלי זה לפתוח סטודיו לריקוד . להיות מורה לריקוד ובעצם…אני עוד לא יודעת..
אני מעדיפה לספר לכם,פשוט לספר לכם את האמת ..
אתם מוכנים להקשיב?
שלכם ,רינה.


תגובות (1)

נראה מעניין. מה שאהבתי זה שבניגוד לסיפורי ערסים הכתיבה שלך רהוטה ויפה, ויש עוקץ נחמד.
מצפה להמשך☺

06/06/2015 08:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך