אני מאד מקווה שתהנו מהסיפור הסיפור מבוסס על החיים של חברה טובה שלי אני מקווה שתחבדו זאת אוהבת המון ומצפה לתגובות ! <33

בסוף הדרך עוד תהיה מאושר ? -1-

02/01/2012 980 צפיות 4 תגובות
אני מאד מקווה שתהנו מהסיפור הסיפור מבוסס על החיים של חברה טובה שלי אני מקווה שתחבדו זאת אוהבת המון ומצפה לתגובות ! <33

תמי?תמי?השעה 7:15 את תאחרי לבית הספר .
כמו בכל בוקר אמא העירה אותך בצרחות מהקומה למטה.
קמתי מהמיטה לעבר המקלחת ובהייתי במראה. חיוך קטן עלה על שפתיי, יש לי שיער חום ארוך ועיניים גדולות וירוקות ועוד חודש אני יהיה בת 15.צחצחתי שיניים,התלבשתי ורצת למטה."בוקר טוב ליפיפייה הנרדמת"אמר אחי ערן.
לקחתי את התיק ורצתי לבית הספר במהירות .
הגעתי לבית הספר באיחור. שנכנסתי לכיתה המורה הסתכלה עליי בפנים מרושעת "מתי תלמדי שבית הספר מתחיל בשעה 8:00 ולא מאוחר יותר" ,שבי במקום אחרי בית הספר את נשארת לריתוק" .
ריתוק ?! זה מה שהיה חסר לי עכשיו .
לאחר שיעורים רבים היגיע הצלצול הגואל בשעה שלוש . ואז נזכרתי אני בריתוק .
נכנסתי לחדר והתיישבתי באחד מהכיסאות .לפתע נכנס ילד גבוה היה לו שיער שטני ועיינים גדולות וירוקות שהייתי יכולה לטבוע בתוכן .הוא היגיע לידי ושאל "המקום פנוי ?" עניתי שכן והוא התיישב .
"אז איך קוראים לך ?"
"תמי"ולך?
"ניב"
הוא חייך ואמר "אז שנינו תקועים פה אה !?"
כן…
היה משהו באוויר ,מין הרגשה כזאת לא הרגשתי אותה בעבר היא הייתה מוזרה וחדשה לי …הרגשתי שאני מחבבת אותו .
היגיע סוף הריתוק (סוף סוף) כשבאתי לצאת מהדלת ניב תפס אותי ביד ואמר "יש היום מסיבה של כמה חברים מהשכבה באלך אולי להצטרף ?"
"אני ישמח לבוא "
"אז נתראה ב 9, אני גר ברחוב השיבולים 21 .
כן…נתראה

————————————————————————————————————–
השעה הייתה 5 והחלטתי לתפוס שינה של שעה .
בזמן שנרדמתי חלמתי על ניב על החיוך שלו ,על הצחוק ועל המסיבה .נכנסתי לחדר מלא אורות הוא עמד שם רקדנו, ואז הוא לקח אותי למרפסת ואמר לי שהוא אוהב אותי והיינו קרובים .התקרבנו והתקרבנו ואז….. השעון המעורר צלצל השעה הייתה 6 והחלטתי להתחיל להתארגן
אדים חמים הציפו את האמבטיה ריח נעים של סבונים הציף אותי. נכנסתי למקלחת ויצאתי אחרי שעה . עשיתי פן והתלבשתי בשמלה שחורה קצרה עם שרוולים ארוכים, נעלתי עקבים ושמתי אודם ורוד בהיר, קצת בושם,לקחתי את התיק הקטן והייתי מוכנה לצאת. בשעה רבע ל 9 ירדתי למטה אבל חשבתי לעצמי שיהיה נחמד להגיע באיחור אופנתי .
אחרי חצי שעה החלטתי לצאת לכיוון הבית של ניב.
לאחר עשר דקות עמדתי בפתח הבית של ניב .
צלצלתי בפעמון …..ואז נפתחה הדלת ניב עמד שם עם החיוך המקסים שלו.אני חייבת להודות שהוא היה נראה הורס בחולצה ירוקה שהבליטה לו את העניים .
"ואוווו את …כ"כ יפה "
"תודה עניתי"
ירדנו למטה ומלא חברים מהשכבה היו שם .
המוזיקה הייתה רועשת כ"כ שחשבתי שהתקרה תיפול ,היה חטיפים ומשקאות וילדים רוקדים ומדברים .
נהניתי מכל רגע .
אחרי כמה ריקודים מהנים הרגשתי שזה מספיק בשבילי ויצאתי החוצה …..
הרגשתי נשימות מאחורי ….


תגובות (4)

יואוו תמשיכייייייייייי ………………
אהבתי מאוד

מ: אוראלושש …

04/01/2012 07:30

תמשיכיי
אהבתי

04/01/2012 11:04

תודה בנות

05/01/2012 06:25

וואו זה ממש יפה

07/01/2012 08:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך