בסוף הוא יתקשר

liran raz 26/04/2018 442 צפיות אין תגובות

הוא יתקשר, את תתלבטי אך לבסוף תעני.
הוא יבקש שתרדי למטה וכך תעשי, הוא ימתין בגרם המדרגות לבואך וישק על לחייך, אין ספק שהוא גבר אמיתי.

אתם תצאו למסעדה שלכם, לזו שנהגתם להגיע באופן קבוע, תזמיני את הפסטה ברוטב שמנת שלך והוא סלט עוף. הערצת את האורח חיים הבריא שלו, הרי זה הדבר היחיד שאליו הוא הצליח להתחייב, ולזה שבסוף הוא יהרוס אותך עוד יותר ממה שהיית.

כמו בבית גם במסעדה כאשר הפלאפון שלו יצלצל או כשאור המסך יסמן על קבלת הודעה הוא יהפוך את צג הפלאפון שבטעות לא תראי שיש עוד כמוך, כאילו שאת לא מריחה על בגדיו שיש עוד מישהי, לפעמים גם יותר מאחת. שוב הוא ינסה ותשתכנעי שהפעם זה אמיתי, שהפעם זו רק את.
קינוח הסופלה שוקולד יגיע, בשבילך. הקינוח שלו יגיע בהמשך. בדמותך.

הוא ישלם את החשבון, כאחרון הג'נטלמנים יפתח בשבילך את דלת הרכב, ומיד ינשק אותך וכמה שהתגעגעת לזה. כמה שהתגעגת אליו. לרוע. לטוב ואל הלא נודע, לציפייה והמתח אם הוא ירצה אותך גם מחר.

"התגעגעתי, חסרת לי" הוא יאמר בתזמון מושלם לפני שתגיעו לביתך, עבורו המטרה מקדשת את האמצעים.
"תעלה לקפה?" תשאלי, לפני שהמים ירתחו הוא יזרוק אותך לעבר המיטה בפינת החדר, ישרוט לך את הגב והסימנים ישארו לכמה ימים ויעלמו, עוד לפני שתקבלי ממנו שוב תזכורת.

שום פיסת בד לא תישאר על גופף, את תצרחי, תכאבי, תצעקי וזה לא יגמר לפני שהוא יחליט, לפני שהוא יסופק. לפני שליבך וגבך יהיו תואמים בצבע האדום שאליו הוא כל כך מתחבר. בדומה לטורף בטבע גם הוא דורש דם. ועד שאת לא תדממי הכאב בתוכך לא יפסוק.

המים כבר רתחו, הפעם תחסכי ממך את השאלה, הרי הוא לא רוצה קפה. גם נשיקת לילה טוב לא תיהיה כאן, במקרה הטוב ינופף לשלום. כבר התרגלת להשפלות שלו.

את תוותרי על המקלחת בתקווה שהריח שלו ישאר כמה שיותר זמן עלייך. פרט לשריטות וצלקות בגב לא ישארו לך זכרונות ממנו. לפחות עד הפעה הבאה שהוא יתקשר.

את תעצמי את עינייך, אלה שכבר חוו כל כך הרבה במעט מאוד זמן, את תנסי להיזכר בכל מה שהיה לפני שנגמר, כי יש לנו הרגל אידיוטי לזכור רק את הטוב שהיה. אבל הלב שלך כבר לא אותו דבר, כמו דף מקושקש שילד בגן צייר עליו.

עניין של זמן אבל הוא יתקשר.. עוד יומיים, עוד שלושה אולי שבוע.
ואז את תתלבטי אם לענות,

אולי הגיע הזמן לקבל החלטה,
שמעכשיו את שונה,
שבפעם הבאה שהוא יתקשר תהפכי את המסך, בדיוק כמו שהוא תמיד עשה.

עניין של זמן אבל הוא יתקשר..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך