LOL

בסופו של דבר הכל מתחבר- פרקים 21+22(: תגיבו

LOL 19/03/2013 977 צפיות 2 תגובות

בבוקר שקמנו אכלנו ארוחת בוקר במסעדה היה ממש כיף וטעים אני חייבת לציין קבענו להפגש עם שיר ושי בים כשהגענו לים טוהר ושי הלכו לגלוש ואני ושיר נשארנו בחוף פתאום ..
—————————————————————–
פתאום הרגשתי מאחורה שמישהו משפריץ עלי מים הסתובבתי וזה ליאור ושליו ,הם ישבו איתנו קצת
אני:"מה קורה?"
ליאור:"מצוין מה איתכן?" חייך
שיר:"הכל טוב.." שיר לחשה לי באוזן שעם שי וטוהר רואים אותנו איתם הם רוצחים אותנו,ראינו שטוהר ושי מתקרבים לחוף ואמרתי לליאור שילכו לא אמרתי להם את התשובה האמיתית אבל תירצתי להם שאנחנו הולכות לשירותים..טוהר ושי חזרו ולא חשדו בכלום.

מנקודת המבט של ליאור:
אני:"עדן הזאת פשוט מדהימה,עם לא היה לה חבר היא מזמן הייתה שלי."
שליו:"כן עדן באמת בסדר גמור."
אני:"רק בסדר גמור? היא מושלמת."
אני ושליו התקדמנו לעבר הים לגלוש וראינו את שי וטוהר עוברים לכיוון של עדן ושיר זה היה כמו יריות בעיינים, אני שונא אותו והוא אותי וזה שקוף.
אני ושליו התחלנו לגלוש והיה ממש כיף כי היו גלים, שיצאנו מהים קרצתי לעדן ואז טוהר הדביק לה נשיקה עם רק יכולתי לתת לו איזה אגרוף הייתי עושה את זה בכיף, אבל אני לא רוצה לגרום לעדן שוב להיות עצובה . אני ושליו הלכנו לבר שהיה שם וראינו את טוהר ושי האלה מתקרבים אלינו לא אישית אלינו אבל להזמין משהו.. הם ישבו על הכיסאות וחיכו שהברמן יבוא אליהם ואז הם התחילו לדבר ..
טוהר:"אתמול עדן ישנה אצלי.."
שי:"וואלה נו אני אומר לכם אני חוזה לכם חתונה "צחק
טוהר:"כן אני מת שזה יקרה כבר.. גם אתה ושיר מתאימים." חייך אליו
הברמן נתן להם 4 משקאות "שוק על החוף" ואז הם הלכו.
אני:"שליו מה אתה אומר עליהם?"
שליו:"טוהר הזה נראה כאילו הוא רק רוצה להבהיר לך שעדן שלו ורק שלו,ואתה לא צריך לקחת לו אותה,שי נראה לי באמת אוהב את שיר אבל לא כמוני."
אני:"אתה אוהב אותה?" הסתכלתי עליו בשוק
שליו:"זה היה לא אמור להפלט לי.." אמר בשקט
אני:"מתי הבנת שאתה אוהב אותה,אתם בכלל לא מכירים."
שליו:"שהיינו בים פעם קודמת והיום זה מספיק כדי לדעת שהיא מדהימה."
אני:"אל תדאג אח שלי אנחנו עוד נרוויח אותן."
מנקודת המבט של טוהר:
אני שונא את הליאור הזה משהו מפחיד ,אני חושב שהוא אוהב את עדן ויעשה הכל כדי לקחת לי אותה, אבל אני לא יתן לו..חזרנו לבנות עם המשקאות וישבנו ודיברנו ונכנסנו לים השפרצנו אחד על השני מים והיה ממש כיף,התחלנו להתארגן שיר ועדן הלכו לשירותים להחליף בגדים לקח להם זמן נו כאלה הן בנות, אני ושי בינתיים ארגנו את המקום ואז שיר ועדן יצאו והתקדמנו לבית.

מנקודת המבט של עדן:
-שאני ושיר הלכו לשירותים-
אני:"שיר בואי איתי לשירותים אני רוצה להחליף בגדים"
שיר:"אני באה ,וגם אני צריכה" הלכנו לשירותים וליאור ושליו עצרו אותנו באמצע.
שליו:"לאן הולכות היפות?"
שיר:"היפות הולכות לשירותים יש בעיות?"
ליאור:"חס וחלילה..צריכות עזרה?" צחק
אני:"נוותר.. נוותר.."הגענו לשירותים והחלפנו את בגדי הים ויצאנו אמרתי לליאור ושליו ביי והלכנו לטוהר ושי ,שיר ושי ירדו בבית של שי ואני וטוהר ירדנו בשכונה ,אמרתי לו להתראות ונכנסתי הביתה דיברתי עם אמא שלי קצת וגם עם אבא שעסוק בעבודתו הוא עורך דין.. אלין אחותי לא הייתה בבית כרגיל. עליתי לחדר שלי הייתי קצת בפייסבוק ואז נכנסתי להתקלח וראיתי טלווזיה ואז איתי שלח לי הודעה:"אני מחוץ לבית שלך בספסל תצאי עם באלך ונדבר" התלבטתי עם לצאת או לא אבל בסוף יצאתי אליו ראיתי אותו יושב על הספסל התקרבתי אליו הוא בא לתת לי חיבוק אבל התרחקתי..
אני:"על מה רצית שנדבר?"
איתי:"על הכל."
אני:"תתחיל" נאנחתי
איתי:" אז ככה את קודם מאמינה לי שאני אל התנשקתי עם לירון מרצוני החופשי?"
אני:"אני ..אני לא יודעת."
איתי:"בבקשה עדן אני מספר לך את האמת!!!" צעק
אני:"אל תצעק עלי!!!" צעקתי עליו
איתי:"למה כל שיחה שלנו צריכה להיות ככה?"
אני:"תחשוב מה לא טוב אצלך שדוחה אנשים!"
איתי:"אני לא יודע!"
אני:"שתדע תגיד לי ונדבר." התקדמתי לכיוון הבית והוא עצר אותי שוב.
איתי:"עדן! תקשיבי לי פעם אחת בחיים שלך ,אני מדבר כי אני אוהב אותך ,לא כי אני משחק בך! עדן המון זמן חיפשתי איך להגיד לך את זה אבל את? את לא הקשבת לי!! אז עכשיו שיש לי הזדמנות להגיד לך את זה תקשיבי, לירון ..היא שלחה כמה בנים כדי לחקור אותך ולדעת עליך!!! אני את שלי אמרתי את תאמיני למה שבאלך. ליאור? זה שרב איתי אתמול הוא אחד מהם!! אני הייתי בשיחה שלהם ,בבקשה פעם אחת שאני יכול לעזור לך ואת יכולה להקשיב לי תאמיני לי בבקשה אני אומר אמת לא שקר !! לך אני בחיים לא ישקר כי אני אוהב אותך!"


תגובות (2)

תמשיכייי!!!

19/03/2013 22:21

תמשיכייי!!!

19/03/2013 22:21
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך