LOL

בסופו של דבר הכל מתחבר-פרק 13(:

LOL 16/03/2013 1071 צפיות 2 תגובות

אמא:"לא ..לא צריך אנחנו חוזרים בעוד שבוע לישראל.. תחזיק מעמד.."
אני:"אני..אני לא מאמין שזה קרה ודווקא עכשיו!!"
אמא:"גם אני לא ..רוצה שאני ידבר עם ליה ואתה תהיה אצלהם השבוע הזה?"
אני:"כן..זה מאוד יעזור."
אמא:"אוקי אל תדאג..ביי מתגעגעים אליך <3" סיימתי עם אמא שלי את השיחה והמשכתי לבכות בכל זאת סבתא שלי הייתה מאוד יקרה לי והייתי קשור אליה.
הלכתי לבית של עדן והם אירחו אותי כל השבוע הזה ממש יפה..

נקודת המבט של עדן:
=כעבור שבוע=
טוהר היה אצלנו בגלל סבתא שלו, אני ואיתי חגגנו 3 חודשים ביחד!! היום יש לנו מסיבה פתיחת שנה,ואנחנו הולכים (אני,טוהר,שיר,שי ואיתי) בכל זאת צריך קצת כיף בחיים.. התארגנתי ושמתי שמלה שחורה ממש יפה! ונעלי עקב, עשיתי פן פה ושם איפור כי אי אפשר בלי, שיר באה אלי ויצאנו ביחד למסיבה..
אני:"איזה מהממת את!!" חייכתי
שיר:"לא.. את יותר!" חייכה
אני:"חיים שלי את!" חיבקה אותי, שיר היא החברה הכי הכי טובה שלי אנחנו מכירות מגיל שנה ומאז אנחנו תמיד ביחד. הגענו למסיבה וראינו את הבנים הלכנו אליהם..
איתי:"את פשוט מהממת!" נישק אותי
אני:"גם אתה חיים שלי!!!"
התיישבתי ליד טוהר ושיר וטוהר לחש לי :"את הכי יפה מכל הבנות שפה." חייך, די הסמקתי וחיבקתי אותו.
אני:"נו אתם באים לרקוד?"
שיר:"ברור!" אמרה וגררה את שי לרחבה ואני את איתי וטוהר רקד בינינו רקדנו כמו מטורפים
הבנים שתו אלכוהול והמון! אני שתיתי כוס אחת שתיים וזהו כי אני יודעת להגביל את עצמי.
איתי נעלם מהרחבה באתי לחפש אותו אבל בדיוק טוהר תפס אותי והתחיל לרקוד איתי,רקדנו קצת ואז הלכתי לשירותים נכנסתי לאיזה תא אחד וכשבאתי לצאת שמעתי שמישהו נכנס לשירותים עמדתי על האסלה כי ראיתי שזאת לירון ניסיתי לראות מי הבן שהיה איתה, זה היה זה היה איתי ?לא אין מצב שזה הוא לא יעשה לי את זה!! הסתכלתי שוב וזה היה הוא , הרגשתי שהלב שלי מתפרק לחלקיקים קטנים ונשבר, התחלתי לבכות בלי שהם ישמעו אותי והם התנשקו יצאתי מהתא של השירותים איתי ראה אותי והפך לאדום ולירון שכמעט והורידה את החולצה שלה הרימה אותה מיד ועמדה ליד איתי.
אני:"אנ..אני.. לא מאמינה שהאמנתי לך"
איתי:"עדן אני יכול להסביר!" התקרב אלי
אני:"אתה לא יכול!!!!" צעקתי עליו " אתה עוד סתם ילד שפגע ברגשות שלי עם הזונה הזאתי! ואתה יודע מה שאני וטוהר נפרדנו אתה קפצת על ההזדמנות הזאת כדי שגם אתה תפגע בי! אתה פשוט ילד מגעיל ואני שונאת אותך, ולא רוצה לראות אותך יותר בחיים שלי!!!!" צעקתי עליו
איתי:"בבקשה עדן.. אל תגידי את זה!!"
אני:"זה נגמר איתי! והנה אמרתי את זה , ז-ה- נ-ג-מ-ר!!!" יצאתי מהשירותים בוכה והרוסה!
אני לא יתן עוד פעם שיפגעו בי! אני נשבעת..!


תגובות (2)

איזה מגעיל!!!
מגיעה לה את טוהר! ;-)
מוושלם! (כרגיל… אין כבר מה לכתוב! זה פשוט מושלם!!!)
תמשיכיי

16/03/2013 13:30
LOL LOL

תודההה נסיכה !!!!!(: כבר ממשיכה..

17/03/2013 00:24
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך