LOL

בסופו של דבר הכל מתחבר-פרק 3(:

LOL 11/03/2013 1223 צפיות 2 תגובות

הגענו למסיבה ואיך שהגענו שי ושיר קפצו עלי ואמרו לי שלירון תבוא מאוחר יותר..
שי חיבק אותי ואז איתי הגיע , חיבק ונישק את שיר ואז הוא חיבק אותי. הלכנו לרחבת הריקודים טוהר רקד איתי ואז שי קרץ לו ואז טוהר הרפה ושי רקד איתי… ראיתי איך שטוהר קינא זה דווקא היה מבחינתי בסדר כי שאני רציתי אותו הוא לא התייחס אלי. ועכשיו שהוא רוצה אותי אני אוהבת את שי. הדי ג'י שם סלואו וראיתי את שי וטוהר מתקרבים לא ידעתי מה לעשות…
—————————————————————————-
שניהם התקרבו אלי ולא ידעתי מה לעשות ובסוף לירון נכנסה לרחבה ולקחה את טוהר ,די התאכזבתי מזה וגם שמחתי כי בכל זאת אני רוצה את שי. התחלנו לרקוד המוזיקה הדהדה באוזנינו ואז הוא אמר לי:"עדן… מה את אומרת עלינו?"
אני:"אני אומרת שזה יכול לעבוד."חייכתי
ואז זה קרה התנשקנו, וכולם מחאו לנו כפיים, חוץ מטוהר שכמובן קינא , די אכלתי את עצמי מבפנים, אבל אמרתי שאני אוהבת את שי וניתן לו הזדמנות. המשיכו הריקודים רקדתי קצת ואז ראיתי את טוהר יוצא החוצה, אמרתי לשי שאני הולכת לשירותים, ויצאתי בעקבות טוהר.
אני:"טוהר… טוהר…" קראתי לו.
טוהר:"תעזבי אותי בשקט אני לא רוצה לשמוע מימך!" צעק בחזרה
אני:"א..אב..אבל.. מה עשיתי?" אמרתי בעצב
טוהר:"את עוד שואלת מה עשית? אין לך בושה?" התעצבן
אני:"כנראה שאין לי! עם לא תגיד לי מה עשיתי אני ילך מפה!" צעקתי עליו
טוהר:"התנשקת איתו זה מה שעשית. "קולו נעשה רך
אני:"נו ו.. .מה זה מפריע לך?"
טוהר:"כי… אני… אוהב אותך, בסדר?! " צעק
התמוגגתי מבפנים, זה עשה אותי מאושרת אבל מצד שני לא נעים לי משי.
אני:"למה אתה אומר לי את זה עכשיו ? שאני עם שי?"
טוהר:"כי עד עכשיו לא אגרתי את האומץ להגיד לך אוקיי?!"
אני:"לא היה לך תאומץ אבל שאני אהבתי אותך לא עשית כלום!! ואתה ידעת שאני אוהבת אותך, אבל לא עשית כלום." צעקתי
טוהר:"תמיד אהבתי אותך, תמיד אני אוהב אותך ותמיד אני יאהב אותך!!!" אמר והתקרב אלי היינו קרובים מרחק סנטימטר אחד מהשני, פתאום שי יצא החוצה ואמר :"שירותים אה" ורץ
אני רצתי אחריו וניסיתי לעצור אותו :"שי …שי… חכה!!!" הוא לא רצה לעצור עד שתפסתי בידו הוא הסתובב אלי והחל לצעוק עלי
שי:"את מתנשקת איתי ואחרי שניה הולכת אליו? מה נראלך בכלל?!" צעק
אני:"אל תצעק עלי!"
שי:"אז מה את מצפה שאני יעשה שאני ינשק אותך כאילו כלום לא קרה?!"
אני:"כן.. זה מה שאני מצפה!!!!!" צעקתי בחזרה.
הוא התקרב אלי ונישק אותי זה היה רומנטי למרות הכל, הרגשתי שאני אוהבת את שי…
=כעבור שבועיים=
אני ושי עדיין ביחד ,טוהר לפעמים מדבר איתי וזה רק כשהם באים אלינו הביתה לשישי או שאנחנו באים אליהם לבית בשישי, שיר ואיתי רבים ללא סוף אך עדיין ביחד, לירון מצאה חבר ושמו אופק והם מאושרים מתמיד.
מחר יש לשיר יום הולדת ואנחנו מתכננים להפתיע אותה, דיברנו כבר עם הוריה, והם הסכימו אבל בלי באלגן…כולנו תירצנו לה תירוץ שאנחנו לא באים לבית ספר כי איתי נוסע אני חולה לירון בדיכאון ,טוהר גם וזה באמת, ושי בא לבית ספר כדי לא לעורר חשד.
קבענו ב9:00 בבוקר בקניון , אני הלכתי לטוהר ומשם יצאנו ביחד לקניון.
דפקתי על דלת הבית שלהם, אימו פתחה לי וחיבקה אותי חזק :
לימאי:"עדן התגעגעתי אליך תבואי לבקר לעיתים קרובות." חייכה
אני:"אני אשתדל לימיוש." חייכתי
לימאי:"את מחפשת את טוהר? הוא בחדר שלו למעלה, תעלי" חייכה אלי
עליתי לחדר שלו ופתחתי את הדלת והוא היה עם בוקסר בלבד.
אני:"סליחה זה לא יקרה שוב .." הרגשתי נבוכה
טוהר:"זה בסדר … זה בסדר… את יכולה להשאר בחדר ."
נשארתי בחדר שלו וראיתי שיש לו תמונה שלי ושלו שהיינו קטנים מונחת על הספרייה , התקדמתי לעבר התמונה ואמרתי :"וואו איזה תמונה ישנה " חייכתי
טוהר:"כן אה… אבל בכל זאת אהבתי אותה, את יודעת למה?"
אני:"למה?" חייכתי
טוהר:"בגלל שאת שם." חייך אלי
אני:"טוב.. אממ.. בוא נצא .. הם בטח מחכים לנו."
טוהר:"כן הם מחכים בואי נצא." הריח של הבושם שלו זה הבושם שקניתי לו ליום הולדתו.
התחלנו ללכת לכיוון הבית של איתי, הוא יצא והמשכנו לכיוון הבית של לירון היא יצאה והלכנו לקניון.
כשהגענו החלטתנו שאנחנו מתפצלים לזוגות אני הייתי עם איתי וטוהר היה עם לירון כל אחד קנה המון מתנות בסכומים שהבאנו. אני ואיתי התחלנו להתרוצץ בחנויות כמו עכברים שלא יודעים מה הם רוצים. בסוף קנינו לה מלא מלא דברים יפים, גדולים וקטנים. חזרנו כל אחד לבית שלו, ואז דיברתי עם איתי אמרתי לו שמחר ב6 בערב הוא יוציא את שיר מהבית כדי שנוכל לסדר את המתנות וכל הדברים. כמובן שהוא הסכים. התחברתי לפייסבוק וקיבלתי הודעה….


תגובות (2)

וואו!
קראתי היום את הסיפור הקודם שלך (העונה הראשונה-רז וליה) ופשוט התאהבתי בסיפור ואני כלכך שמחה שיש המשך ;-) אפילו עם זה על הילדים שלהם!
מחכה להמשך!!!

11/03/2013 09:18

מושלםםםם!!
תמשיכי(:

11/03/2013 09:31
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך