השם שלי ברשותי.
הייתה לי השראה מטורפת היום בלילה וחשבתי שאני חייבת לכם על החודש שלא הייתי פה אזזזז סיפור חדש! התלבטתי עם להעלות הקדמונת, אם משהו לא יהיה ברור אחרי בפרקים אז אני אעלה הסבר (: ולאלו שמתכוונים לכתוב, ״מה עם הסיפור שהפסקת לפני חצי שנה..״, בבקשה, חלאס חחחח אם אני ארגיש שצריך לסגור סיפורים שנטשתי, אני אודיע, מבטיחה אוהבת אותכם, ושמחה שלא שכחתם אותיי ❤️

בסך הכל אנחנו בני אדם- פרק 1-

השם שלי ברשותי. 16/10/2014 2017 צפיות 7 תגובות
הייתה לי השראה מטורפת היום בלילה וחשבתי שאני חייבת לכם על החודש שלא הייתי פה אזזזז סיפור חדש! התלבטתי עם להעלות הקדמונת, אם משהו לא יהיה ברור אחרי בפרקים אז אני אעלה הסבר (: ולאלו שמתכוונים לכתוב, ״מה עם הסיפור שהפסקת לפני חצי שנה..״, בבקשה, חלאס חחחח אם אני ארגיש שצריך לסגור סיפורים שנטשתי, אני אודיע, מבטיחה אוהבת אותכם, ושמחה שלא שכחתם אותיי ❤️

מנקודת המבט של האנה-
הקפטן זרק את המפתחות לת׳ור, שתפס אותם בקלילות. אני לא מעכלת שאני הולכת לעבוד יחד עם פאקינג ת׳ור בראון באותה יחידה. זה כזה כבוד.
״זריז״ ת׳ור מלמל ויצא מהחדר.
״כן המפקד״ הליצן אמר בחיוך, ויצאנו אחריו. חוץ מת׳ור האגדי, כל היחידה הסודית הזאת נראית כמו יחידה של כמה דפוקים שמרוב שהרמת איי קיו שלהם שואפת לאפס אף פושע יחשוד אפילו לרגע שהם קשורים ליחידה מסווגת לפשעים מסוכנים של האף בי איי.
יצאנו מהג׳יפ המדהים של ת׳ור, והתקדמנו למבנה נטוש ליד החוף במיאמי.
״אמא אמרה לי לא להסתכל בקנקן, אמא את אלוהים״ דילן מלמל כשנכנסנו לתוך המבנה. קפאתי לכמה רגעים וחיוך עלה על פניי, מופתעת כמה כסף משקיעים ברביעייה כושלת ועוד סוכן מחונן.
״וואו!״ צ׳אד אמר והתחיל לצחוק בזמן שהתהלך בקומה.
״יש מעלית, את קולטת?״ אליסון מלמלה והתקדמה למעלית. נשארתי עומדת לבדי, כי ת׳ור הלך לשתות וודקה.
״לאן אתם מתפזרים, שבו״ ת׳ור אמר והצביע על הספה האפורה והארוכה, המשקיפה לים.
״יותר מדי מותרות לטעמי״ הוא מלמל והתיישב. התיישבתי ליד דילן, וחיכיתי להוראות מת׳ור.
״טוב, בואו נעבור זריז על כינויים, כי שמות אני לא אזכור״ ת׳ור אמר בקרירות.
״בחור נחמד״ מלמלתי לאליסון, והיא גיחכה.
״בלונדי, ילדה, מציק וצ׳אד. אחלה.״ הוא אמר ונעמד. בהתחשב בזה שאני לא צ׳אד ולא בלונדינית, אני כנראה הילדה.
״האנה זה לא קשה לזכור״ פלטתי. ״זקנצ׳יק״ הוספתי. היה שקט. מה את עושה? זה ת׳ור!
״נראה״ הוא אמר ונכנס למעלית.
״יפה ילדה״ דילן אמר ונעמד. גלגלתי עיניים.
״גם אצל סוכנים כמוהו צריך להיות גבול מסוים״ אמרתי.
״מסכימה איתך, אבל הוא סקסי אז אני אבליג״ אליסון אמרה, לקחה את המזוודה שלה והתקדמה למעלית.
״למישהו בא לצאת לגלוש?״ צ׳אד שאל ונשען על הדלפק. התבוננתי בו.
״אני אשמח לצפות בכם גולשים״ אמרתי בחיוך. דילן חייך, ויצאנו מהבניין.

מנקודת המבט של אליסון-
רטט מטורף הקפיץ אותי מהמיטה במהירות. שפשפתי את עיניי, שונאת לקום ככה בבוקר.
״אז יש זמזם מתחת למיטה אה? חכמים״ מלמלתי בשנאה על גאונות האף בי איי וירדתי למטה.
״אחי, אני מתרגש״ שמעתי את צ׳אד אומר כשיצאתי מהמעלית. הוא כזה נקבה.
״אחי, תתרגש קצת יותר הצידה״ ת׳ור אמר לו וסימן לי לבוא. הוא כזה חתיך, וואו.
״בואו״ ת׳ור אמר, וכולנו נכנסנו לחדר הצמוד לסלון. דילן סגר אחריו את הדלת, ובאותו רגע החלונות נסגרו, החדר הוחשך, והמון הולוגרמות ומכשירים שרק חלמתי על לעבוד איתם זהרו בחדר.
״אדיר״ צ׳אד מלמל בחיוך. באמת אדיר.
״לפני חמש דקות התריעו על חטיפה של שני אזרחים, אחת חשפנית, ואחד עורך דין, הם נחטפו באזור מועדון החשפנות של הבחורה, נטלי מקייל. בנות, אתן הולכות למועדון חשפנות, צ׳אד, תחפש מכרים של נטלי ודייוויד, אנשים שביקרו אותם לאחרונה, קשרים שלהם לעולם התחתון. מציק, אתה נשאר איתי״ ת׳ור אמר.
״לקחת נשק?״ שאלתי. ת׳ור הסתכל עליי והושיט לי אקדח.
״תכניסי רק כשאת רואה משהו מאוד חשוד״ הוא אמר והושיט לי מחסנית. הנהנתי.
״תתחדשו״ הוא הוסיף, וזרק להאנה מפתחות של מרצדס. התאפקתי לא לחייך. וואו.
״מקווה שיש לך רישיון ילדה״ הוא אמר והסתובב ללוחות.
״מצחיק״ האנה אמרה כשדילן גיחך, ויצאנו מהמבנה.
״הוא כל כך לא מה שחשבתי שהוא״ האנה אמרה והתניעה את המכונית. לא התרכזתי, התפעלתי בטירוף מהמכונית.
״מי?״ שאלתי אחרי כמה שניות.
״ת׳ור״ היא אמרה בכעס.
״אוי נו, הוא צוחק..״
״יש לו אישיות נוראית״
״לסוכן כזה מדהים חייבת להיות אישיות נוראית, זה בא עם הכישרון״ אמרתי.
״זה שטויות״ היא אמרה. ״עזבי, בואי נתרכז״ היא מלמלה והכניסה את הכתובת של מועדון החשפנות לג׳י פי אס.

מנקודת המבט של דילן-
יצאנו מבית הסוהר, אחרי שהכנסנו את ג׳יימס רמונס לכלא. הטמבל שכח להוציא את הסים בזמן החטיפה. בזבוז זמן.
״עבודה טובה״ ת׳ור אמר לי כשהוא נכנס לג׳יפ.
״אני מקווה שפעם הבאה יהיה קצת יותר אקשן״ אמרתי ונשענתי אחורה. כאלה דברים הייתי עושה גם בלי היחידה המסווגת הזאת.
״זה יבוא, מהר משאתה חושב ילד״ הוא אמר והתחיל לנסוע.
״מגניב״ מלמלתי.
״פעם רצחת פושע?״ שאלתי.
״הרגתי. כן.״ הוא אמר.
״פעם רצחת לא פושע?״ גיחכתי. הוא שתק. החיוך נמחק. הבחור הזה ידידותי מאוד.
״אוקיי״ מלמלתי.

נכנסנו חזרה למבנה בערך בשתיים וחצי בבוקר. הבית היה עירני לגמרי. אליסון התאמנה בקיק בוקסינג, וצ׳אד והאנה שיחקו בפלייסטיישן.
״תחליף אותה אחי, היא גרועה״ צ׳אד אמר לי כשהתקדמתי אליהם.
״חבל שבמציאות זה ההפך״ האנה אמרה בחיוך והושיטה לי את השלט שלה.
״קטילה מצוינת יקירתי״ אמרתי בחיוך והתיישבתי לידה.
״תנמיכו, יש אנשים שמנסים לשבור מפרקות פה״ אליסון אמרה והפילה את השק איגרוף על הרצפה.
״משפט כזה לא היה מובלג בכזאת קלות בכל מקום אחר חוץ מפה״ מלמלתי בחיוך.


תגובות (7)

תמשיכי! ממש יפה..

16/10/2014 16:58

סורי על החפירה עם זה חיכיתי שתעני וזהו גמרתי לחפור מושלמייי כרגיל תמשיכייי

16/10/2014 19:45

וואו. אומייגאד, אני כל כך אוהבת את הז'אנר הזה.
(הכוונה לאקשן וכל זה, לא רק לאהבה).
אני ממש מקווה שתצליחי לעמוד ב-3 הסיפורים הנוכחים. במיוחד קאמבק(!!!).
ות'ור, אומרים את זה יעני כמו המספר 4 באנגלית ואהובי ממפוצלים (four) או Thor (מהסרט)?
דורשת המשך ♥

16/10/2014 20:21

מושלםםםםם
תמשיכי דחוףףףףףף

16/10/2014 22:09

ואוו זה נישמע סיפוור מושלםם
תמשיכיייייייי

16/10/2014 22:11

תאמת לא כל כך הבנתי על מה מדובר אבל אני מאמינה שאני יבין אחרי כמה פרקים אז תמשיכי (:

16/10/2014 22:58

אמאאא מושלםם סוף סוף המחברים האהובים עלי חוזרים לכתובב כבר נהיה לי משעמם באתר מרוב שאין מה לקרוא אבל הסיפור הזה נשמע מזה יפה תמשיכיי מידדד!!!
מצפה להמשך (ולא שתנטשי אותנו שוב!)

17/10/2014 00:32
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך