השם שלי ברשותי.
בוקר מצוין ❤️ שמחה כל כך שאתם אוהבים ז׳אנרים כאלה, אתם לא מבינים מה הולך לקרות בהמשך, כל הדברים הלא מובנים יתבהרו בקרוב אני אעלה פרק של מלאך ושטן, ואנסה לעשות לכם את הסופש האחרון של החופש לקצת פחות מדכא (; אוהבת המון ❤️

בסך הכל אנחנו בני אדם- פרק 2-

השם שלי ברשותי. 17/10/2014 1723 צפיות 9 תגובות
בוקר מצוין ❤️ שמחה כל כך שאתם אוהבים ז׳אנרים כאלה, אתם לא מבינים מה הולך לקרות בהמשך, כל הדברים הלא מובנים יתבהרו בקרוב אני אעלה פרק של מלאך ושטן, ואנסה לעשות לכם את הסופש האחרון של החופש לקצת פחות מדכא (; אוהבת המון ❤️

פרק 2-
מנקודת המבט של צ׳אד-
תרועה נוראית של חצוצרה הקפיצה אותי מהמיטה בראשון בבוקר.
״בוקר טוב פרינססה, יש עבודה״ דילן צחק ויצא מהחדר.
״אתה יודע שאתה טמבל כן?״ צעקתי החוצה.
״ברוס תפסיק להתפרנסס ותתייצב פה״ ת׳ור צעק לי מבחוץ. איי לאן נכנסתי
״דברו״ מלמלתי בייאוש כשהתקדמתי לספה והתיישבתי ליד האנה.
״איך האוזניים?״ היא שאלה. הסתכלתי עליה.
״יתפקדו בהמשך״ אמרתי. היא חייכה.
״ג׳ורג גלוב למי שלא מכיר, זה אחד מהפושעים היחידים שהמשטרה אף פעם לא ראתה. יש לו מיליון זהויות, והדבר היחיד שאנחנו יודעים זה צבע השיער שהיה לו לפני חודש מתמונה שלו באיזה מועדון, אבל זה כמובן ניתן לשינוי. סמוי שלנו מהעולם התחתון שמע מאיזה טמבל שהוא מגיע למיאמי, וזאת ההזדמנות שלנו לתפוס אותו״ ת׳ור אמר.
״הוא פלרטטן לא קטן, אז מציק ובלונדי, חפשו מאהבות, מועדונים מוכרים, פחות מוכרים.. על אחריותכם. יש לי מידע על מועדון אחד שהוא ביקר בו לפני שנתיים, זה על הדלפק ליד הוודקה״ ת׳ור הוסיף. גיחכתי. איזה ת׳ור זה. לא היה יום שלא היה סטוק של וודקה לצידנו, כשעבדנו עוד בבסיס בניו יורק.
״אתם, תסתובבו במיאמי, תדברו עם אנשים. בעדינות, שלא יחשדו. תנסו לדלות דברים, יש רשימה של איזורים שמוכרים כאזורי סמים, זה ליד הבירה, תלכו למקומות האלה״ הוא אמר.
״יום כיף במיאמי, אני תמיד בעד״ אמרתי בחיוך.
״ברוס, תוריד את המילה ׳כיף׳ מהמילון שלך, אתה שוטר סמוי, לא טלטאביז״ ת׳ור אמר והלך.
״אתה בא?״ האנה שאלה והתקדמה לדלת.
״שנייה״ אמרתי, הלכתי לתוך המשרד. אני זוכר שהג׳ורג׳ הזה עושה סמים בזמן הפנוי שלו. לקחתי סטפה שתמיד מוכנה אצלנו במשטרה כדי להיכנס לשטח האויב בזריזות, שמתי בכיס ויצאתי מהמבנה.

״אז, לאיזה איזור סמים בא לך ללכת קודם?״ שאלתי בחיוך כשהתנעתי את האוטו והתחלתי לקרוא מהרשימה.
״אני דווקא חושבת שצריך להתרחק מהאזורי סמים״ היא אמרה. פזלתי לעברה בהססנות.
״אבל צריך למצוא אותו..״
״נכון. אף אחד לא ראה אותו אף פעם, כנראה חיפשו במקומות הלא נכונים״ היא אמרה. הסתכלתי עליה.
״הוא פושע גאון. נראה לך שפושע גאון יסתובב באזורים שידוע מראש שהוא יסתובב בהם?״ היא שאלה והסתכלה עליי.
״את יותר מדי חכמה בשביל העולם הזה״ אמרתי בחיוך ופניתי לאזור התיירותי של מיאמי.

מנקודת המבט של ת׳ור-
״מצאנו את אמא שלו״ צ׳אד אמר לי.
״אתה עובד עליי אחי״ מלמלתי ונעמדתי.
״תאתר את השיחה ותבוא לצרוח משמחה פה״ הוא אמר.
״אני בדרך״ אמרתי בחיוך, ניתקתי את השיחה, הכנסתי מחסנית לאקדח ועפתי לג׳יפ.

״איפה היא?״ שאלתי את צ׳אד כשראיתי אותו.
״בפנים עם האנה, היא לא מדברת״ הוא אמר.
״מעולה אחי, עבודה טובה״ אמרתי, טפחתי לו על הכתף ונכנסתי לחדר.
״את מבינה שהבן שלך עשה דברים חמורים ו..״
״הוא הבן שלי״ האמא קטעה אותה בעצבנות. התיישבתי ליד הילדה.
״שלום גברתי, אני ת׳ור״ אמרתי ברוגע.
״אני יודעת מי אתה״ היא אמרה בעצבנות. הכי חשוב להרגיע, תזכור.
״אני שמח״ אמרתי והכרחתי את עצמי לחייך.
״איך הקשר שלך עם הבן שלך?״ שאלתי.
״מעולה״ היא אמרה בשקט.
״במה הוא עובד?״ שאלתי אותה אחרי דקה ארוכה של שקט. הפרצוף שלה התעקם.
״זה לא משנה לי, אתה לא מבין מה זה. אתה צעיר עוד. אני רוצה אותו חופשי״ היא אמרה בייאוש. זאת אמא שלו, למה ציפיתי..
״אבל גברתי..״
״את יכולה להשאיר אותנו לבד?״ שאלתי את הילדה. שכחתי את השם שלה, שוב. היא גלגלה עיניים ויצאה מהחדר.

מנקודת המבט של האנה-
״נו?״ צ׳אד שאל כשיצאתי.
״ת׳ור חושב שאני מפריעה אז הוא גירש אותי החוצה״ מלמלתי ונשענתי על הקיר. ״הוא מנוסה בשיחות האלה״ הוא אמר לי. ״שלושה קרובי משפחה של פושעי עבר עזרו לנו בזכותו״ הוא הוסיף.
״מפריע לי כמה שהוא שחצן״ אמרתי.
״זה בא לו בטבעיות, הוא לא מתכוון״ הוא אמר בחיוך.
אחרי עשר דקות ת׳ור יצא.
״הצלחת?״ שאלתי אותו. הוא הסתכל עליי.
״לא״ הוא נאנח. גם התאכזבתי וגם שמחתי בו זמנית. מגיע לו.
״אז מה עושים?״ צ׳אד שאל.
״הולכים״ ת׳ור אמר והתקדם לג׳יפ שלו. הסתכלתי על צ׳אד.
״פשוט ככה?״ שאלתי אותו.
״את ראית אותה, היא עקשנית״ הוא מלמל והתחיל ללכת. אני באמת לא מבינה מה הולך פה. הסתכלתי על אמא שלו, שיצאה מהחדר והמשיכה בחיים שלה, והלכתי.

בארבע בבוקר שלמחרת, שמעתי את הדלת נטרקת. שלפתי ממתחת הכרית אקדח, וירדתי למטה.
״אה, זה אתה״ מלמלתי כשראיתי את ת׳ור בוחן את האוכל במקרר. נאנחתי והסתובבתי חזרה למעלית.
״ג׳ורג׳ בכלא״ הוא אמר. קפאתי במקום. הוא הרגע אמר שהפושע שאתמול בערב כולנו היינו מתוסכלים לגביו נתפס?
״מצאת אותו?״ הסתובבתי ושאלתי. הוא הנהן ושתה מקרטון החלב.
״א.. איך בדיוק?״ שאלתי בהרמת גבה.
״ידוע שאימהות של פושעים אחרי שיחה כמו אתמול רצות לבדוק שהכל בסדר עם הבן. חיבוק מאמא שלו, שמתי עליה איתורון״ הוא אמר. אני כזאת מטומטמת, זה היה כזה קל!
״יפה״ אמרתי בשקט.
״אתם עשיתם את רוב העבודה״ הוא אמר והניח את קרטון השתייה.
״הבנתי שאת זאת שראית שהתמונה של השיער שלו זה פאה, מצאת את הדגם בדוכן של חברה של אמא שלו.. ראייה יפה ילדה״ הוא אמר.
״האנה״ תיקנתי אותו והבטתי בעיניו. ״תודה״ הוספתי ונכנסתי למעלית.


תגובות (9)

וואי איזה כיף להתעורר ולראות פרק שלך, אחרי חודש שהזנחת!
מחכה להמשך ❤

17/10/2014 10:08

תמשיכי!

17/10/2014 10:50

מושלםםםםםם תמשיכיייייייי

17/10/2014 10:54

מושלם תמשיכייייי

17/10/2014 12:20

יאייי תמשיכייי ❤️

17/10/2014 16:03

מושלםםםםםם
את חייבת להמשיך דחוףףףףףף

17/10/2014 20:23

מושלםםם תמשיכיי !

17/10/2014 21:23

מושלם תמשיכיי

17/10/2014 21:24

ואי, כל כך התגעגעתי לסיפורים שלךך!
אז נכון, לא הגבתי הרבה פעם אבל עקבתי אחרי כל סיפור שלך.
אהבתי את הסיפור הזה מאוד, אני מקווה שתצליחי לשלב אותו עם השניים האחרים.
ובבקשה, מתחננת, אל תעשי הפסקות גדולות כאלה!

17/10/2014 22:54
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך