A DREAM ADI
מה שמייגן לבשה לארוחה : http://www.nastygal.com/clothes-tops-sweaters/janey-striped-knit
להמשיך ?

בעצם שנינו מאוהבים? הקדמה+פתיחה של הסיפור

A DREAM ADI 28/05/2013 1771 צפיות 9 תגובות
מה שמייגן לבשה לארוחה : http://www.nastygal.com/clothes-tops-sweaters/janey-striped-knit
להמשיך ?

זה הסיפור הראשון שלי אז תהיו נחמדות ותגיבוXD

_________________________________________________

שמי מייגן, מייגן דראוט , (יותר נכון שתקראו את שם משפחתי באנגלית Megan Draut)
אני בת למשפחה אמריקאית, אני ילדה אמריקאית, נולדתי בקנדה לפני 17 שנה בדיוק.
זה אומר שהיום יום הולדתי ה-17:) שיער בלונדיני, עיניים ירוקות מיוחדות, שחומה קצת, משתזפת במהירות, הרבה בנים רוצים מנסים להתחיל איתי אבל אני כרגע לא רוצה שוב חבר. אני רוצה להנות מגיל ההתבגרות שלי, לצאת עם בנים בלי ש'החבר' שלי יגיד לי לא לצאת, מה עשית שם, או שבגדתי בו.
בביתי אני מדברת אנגלית ובחוץ עברית.
אני גרה בישראל , עברתי לפני שנה וחצי בערך ולפני זה גרתי בלונדון.
עברתי לישראל כי הוריי משווקים וטסים כל שבוע לטיסה והם חושבים שאני צריכה 'בייביסיטר' (כי הם לא סומכים על אף אחד בלונדון), שתעיר אותי, שתכין לי אוכל , שתגיד לי להכין שיעורים, בקיצור תחליף לאימי. אבל אני מודה , אני מאוד קשורה אלייה , קוראים לה מרי. היא כמו האמא שלעולם לא הייתה לי, היא מקסימה , חברותית ואפשר לדבר איתה על הכל . מה שאני הכי אוהבת אצלה זה שהיא רואה עליי איך אני מרגישה , לפעמים אני אוהבת ולפעמים לא כי היא רואה שאני מאוהבת.
יש לי 3 אחים שגדולים ממני, בטח אתם חושבים למה אז יש לי מטפלת? כי האחים שלי בגיל שהם יוצאים למועדונים כל ערב, נוסעים לחו"ל לפעמים בשביל לטייל,ובעיקר מעצבנים ומתערבים בכל דבר. אז הוריי לא יכולים להשאיר אותי לבד.
יש לי שתי אחים תאומים בני 19 אחרי צבא -ניק : לא דומה לי, בעיקר לתאום שלו , שיער שטני פרוע עיניים כחולות כמו של אימי ,אחראי וקנאי, שרירי וחזק, (זה אומר שהשרירים בולטים מתחת לחולצתו) כל בת שעומת לידו (חוץ ממני) חושבת שהיא מלכה, אבל .. יש לו חברה. איימי שמה. הם חברים כבר נראה לי שנתיים, אני לא סופרת, אני יכולה לרשום לכם שהיא מהממת מאוד, תומכת, היא כמו חברה הכי טובה שלי, אנחנו מספרות דברים אחת לשנייה , ואפילו היא באה במיוחד בשבילי ולא בשביל חבר שלה שנמצא באותו הבית. ניק תמיד קרצייה, אוהב ומבלה ודוחף את האף שלו למקומות שלא צריך.
האחת התאום של ניק – קייל : דומה מאוד מאוד לניק, הם תאומים זהים 'שתי טיפות מים' ,הם יכולים לשמש במתיחות מרוב שהם דומים (אני יספר לכם אחר-כך על המתיחה שעשינו לאקס שלי שלא רוצה לעזוב אותי ,הוא רצה שאני יהיה חברה שלו ולא רציתי אז מתחנו אותו.) שיער שטני פרוע כמו לניק , עיניים כחולות, שירי באותה הרמה של ניק, כשהם באים לקחת אותי מהבית ספר ולעשות פדיחות (ניק וקייל), כל הבנות מתעלפות מהיופי ומבקשות את המספר טלפון שלהם. פעם הם הלכו לשיחה עם המורה שלי, (כי הוריי היו בחו"ל , הם תמיד באים לשיחות ולאסיפות 'הורים') ניק דיבר עם המורה וקייל הלך לקרוא לי מהכיתה , המורה אל הבינה וחשבה שהיא רואה כפול זה היה ממש מצחיק כי היא התחילה למלמל לעצמה משפטים כמו 'אני בטח הוזה', לוקחת כדור לכאב ראש , עזבו בקיצור מצחיק.
והאח הבכור שלי – ג'ון: החבר הכי טוב שלי , דומה לי הכי הרבה, עיניים ירוקות ושיער בלונדיני כהה פרוע, חתיך ושרירי , אני יכולה לספר לו דברים והוא לי , הוא בן 20 , הוא כרגע יוצא עם מישהי ולא ידוע לי שהיא חברה שלו.
אימי – דניאלה, היא חצי רוסייה, אני דומה לשילוב שלה ושל אבל שלי, רק אני והיא יודעות רוסית בבית וככה אנחנו מדברות בלי שאף אחד ידע מה אנחנו אומרות.
אבי- רוברט, עיניים חומות ושיער חצי שטני וחצי לבן,רציני .

נעבור לחברות:
כל החברות שלי מישראל .
יש לי חברה הכי טובה וידיד הכי טוב.
החברה שלי : בת 17 וחצי ,נועה, ילדה מהממת, שיער שטני עד הישבן, עיניים חומות בהירות ,מדגמנת בקאסטרו, מספרות הכל אחת לשנייה, החברה הכי תומכת שיש.
הידיד שלי: בן 18 ,דין, חבר לשעת צרה, מעודד מתי שאני עצובה, כתף שאפשר להישען עליה, חתיך ברמות על, כל בת רוצה אותו, עיניים כחולות, שיער חום כהה עד בהיר, עגיל בגבה, בקיצור חתיך.

נתחיל בסיפור :
"הכנת שיעורים ?" שאלה מרי ופתחה קצת את הדלת, הסתובבתי אליה "סתם , אני יודעת שיש לך יום הולדת ואנחנו הולכות לחגוג אותו" אמרה וחייכה, חייכתי בחזרה, "מה זאת אומרת לחגוג?" שאלתי, אני יצא למועדון עם מישהי בת חמישים? בלי להעליב -,- "נצא למסעדה עם משפחת הנדסון" אמרה , אוי שיט! אני לא סובלת את הילד שלהם! הוא בן 18 , כל הזמן מעצבן אותי, אני רותחת עליו אבל הבעיה שהוא חתיך מאוד, מקובל מאוד, מצליח בלימודים,וכל זה מגרה אותי. שמו כריס. אני לא אוהבת לאכזב את מרי, אני ילך ולא היתיחס אליו, "אוקיי" אמרתי בחיוך, "באיזה שעה?" שאלתי, רציתי לחזור מוקדם ולצאת למועדון,"בשמונה נהיה אצלהם, אני מבטיחה לך שתהני וקניתי לך את המתנה שרצית" אמרה, חייכה ויצאה מבלי שאני יגיב. השעה היא שבע בערב. אני לא סובלת שמודיעים לי שעה לפני! הכנתי בגדים יפים, בכל זאת , יום הולדת! הוצאתי את המחליק שלי, נכנסתי להתקלח, ניקיתי את עצמי מכל המחשבות והלכלוך.. אחרי חצי שעה של רוגע ומגע של מים חמים ונעימים יצאתי, התלבשתי (יש את הקישור למטה ב'רציתי להוסיף') ,עשיתי מחליק (יצא יפה:) "מוכנה מיי?" צעק מבחוץ ג'ון , "כן" צעקתי, לקחתי את האייפון (5), מפתח בתיק קטן, שלחתי הודעה לנועה 'יצאתי לבית של משפחת הנדסון' היא כבר יודעת מי זה. אחרי דקה שפתחתי את הדלת של הבית שלי בשביל לצאת היא החזירה 'בהצלחה:*' גיחכתי לעצמי, אני הולכת לבית שלהם ביום הולדת שלי? אוי ואבוי. נכנסתי לאוטו , הנסיעה הייתה מתוחה , לא ידעתי מה להגיד , הגענו. "מיי לא להתפרע עם כריס" אמר לי ג'ון , אני מרי וג'ון רק באנו, התאומים יצאו (ניק וקייל, אנחנו קוראים להם התאומים). "תסתום!" אמרתי ויצאתי מהמכונית, ג'ון דפק על הדלת הדלת נפתחה והוא עמד בדלת,


תגובות (9)

ואוווו……………סיפור מעניין מאוד
נשמע יפה ……ובהצלחה בכתיבה שלו
מחכה להמשך……
השמח גם עם את תקראי את הסיפור שלי
" משולש אהבה, הקורבן השלישי בחבילה"
השמח לתגובה ממך ותמשיכיייייייייייייייייייייי מחכה להמשך……..
אוהבת שרית

28/05/2013 08:49

כן"!!!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!

28/05/2013 08:58

מהמם!!!!!!!!!!
תמשיכיייי

28/05/2013 09:00

כןןןןןןןןןןןן

28/05/2013 09:09

תממשייכיי עכשיו פליזייי@

28/05/2013 09:11

אהבתי מאודד,תמשיכיי!

28/05/2013 09:11

תמשיכייי דחוף!

28/05/2013 09:12

כן!
ברור שאת ממשיכה!

28/05/2013 10:19

מהמםםםםםםםם, יש לך כישרוןןןן תמשיכיייי

28/05/2013 10:41
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך