A DREAM ADI
שבת שלוםםםםם!! ותודה לכולם אני אוהבת אותכםםם! תהנו(: <3 <3 סליחה עם זה קצר.. נ.ב. לינה יותר לא תחזור לסיפור. תגיבו ומעלה פרק(: פרק 17 כבר מוכן:)

בעצם שנינו מאוהבים? פרק 16

A DREAM ADI 30/07/2013 1247 צפיות אין תגובות
שבת שלוםםםםם!! ותודה לכולם אני אוהבת אותכםםם! תהנו(: <3 <3 סליחה עם זה קצר.. נ.ב. לינה יותר לא תחזור לסיפור. תגיבו ומעלה פרק(: פרק 17 כבר מוכן:)

נק׳ מבט מייגן-
אוף נועה ,אוף נועה! קיבלתי הודעה מניק (אח שלי), התאומים גרים עם שותפים, לא בבית, 'שלום שלום שלום אני מתגעגע את ערה? ואיפה את?' שלח, לא ראיתי אותו יומיים.. וגם את קייל לא.. 'גם אני ❤ ערה אצל נועה' שלחתי בחזרה, אולי הוא יבוא לקחת אותי? 'שנינו מתגעגעים, רוצה לצאת קצת עם אחים שלך לישון אצלינו?' שלח, חחחח לישון.. בכיף! 'עכשיו..? בוא תיקח אותי מנועה' שלחתי, 'טוב מיי יש לך מזל שאני בדיוק עובר פה יאלה רדי נ.ב אני עם קייל' שלח, אני חולה עליהם! 'סבבה, יורדת(:' שלחתי והתקשרתי לנועה, היא ענתה, ״אני באה לפתוח״ אמרה וניתקה, לפתע שמעתי את הדלת נפתחת, ישר הלכתי לכיוון הדלת, ״אני חייבת ללכת, ניק למטה, לילה טוב״ אמרתי ורצתי למטה ויצאתי, ראיתי את המכונית השחורה של קייל, 12 בלילה איזה פחד פה! ניק חיכה לי מחוץ למכונית, ״יפיופה שלי!״ צעק בשקט, קפצתי עליו וחיבקתי אותו חזק לפתע מישהו הרים אותי מאחורה, ״אז.. שוחכת אותי?״ שאל קייל ועשה לי גבות, חיבקתי אותו ונשקתי על הלחי שלו, הוא נשק בחזרה והוריד אותי, נכנסתי למכונית במושב האחורי , הם התיישבו אחד ליד השני, ״אז מייגן..״ התחיל לדבר ניק, ״ממ?״ הסתכלתי לעברו מהאייפון אליו, ״יש משהו שאת אוצה לספר לנו?״ שאל.. הם עלו על זה שאני עם כריס? אני לא מספרת.. ״ג׳ון לא יהרוג אותכם שלקחתם אותי בלי רשות?״ שאלתי בחיוך, ״זה כבר מסודר עם …״ קייל התחיל לקרוא מהאייפון, ״אנחנו ניקח אותך הביתה ותיקחי בגדים, עם מחר נחזיר אותך בשתיים עשרה בדיוק כי הוא לוקח אותך לאנשהו, ועם נשמור עליך ונביא לך לאכול מתיי שאת רוצה״ סיים להקריא קייל, הוא בטח שלח לו הודעה עם כל הדברים.. הוא ה׳אבא׳ החלופי שלי אני חולה עליו! ״חוץ מזה.. יש משהו בינך לבין כריס..?״ שאל ניק, ״לא..״ אמרתי מהר, ״את חושבת שאני לא מכיר אותך? את נושכת את השפה התחתונה, את משקרת, יש בינכם משהו״ אמר, אוףף! שלחתי הודעה לכריס מקווה שהוא יענה מהר..׳אחים שלי חושבים שיש משהו ביני לבינך, לספר?׳ שלחתי.

נקודת מבט לינה-
״איפה היא?!״ צעקתי על חזי שהיה מהצד השני של הקו, הוא היה אמור לתפוס אותה כבר ממזמן! ״אני אומר לך שאי הלכה עם אחים שלה, אין מצב שאני מתעסק איתם!״ אמר, לא מעניין אותי שום מילה, ״אני רוצה אותה מחר בעשר בבוקר בדיוק אצלי, שהאייפון שלה שבור!״ צעקתי, ״אין מייגן, אין כסף!״ המשכתי, אני יאיים עליה אולי קצת ירביץ לה (שותפות שלי..) שהיא כבר תהיה חייבת להיפרד ממנו! ״אוקיי אני עוקב אחריה, אני יקים אוהל קטן ושעון מעורר לשש בבוקר וישר אני יתחיל לרגל״ אמר, ״מעולה! איפה אתה עכשיו?״ שאלתי, ״עוקב אחריי המכונית שלהם״ אמר , יש!!!

נקודת מבט קייל-
יש מכונית שעוקבת אחרינו מאז שלקחנו את מייגן. אולי זה סתם צירוף מקרים..
מייגן התעסקה באייפון שלה, אני חולה על הקטנה הזאת! אני בטוח שהיא חברה של כריס.. ראיתי אותם מתנשקים אז היא לא יכולה להכחיש. איזה חופר ג'ון!! כל רגע הוא שולח משהו שקשור למשפט 'תשמרו על מייגן 24 שעות ביממה ותביאו לה מה שהיא רוצה' וגם 'תשגיחו עלייה במליון עיניים מתי שהיא יוצאת ומתי שהיא נכנסת, תכף אחת בלילה ויש מלא אונסים לידכם, כל דבר חשוד תטפלו בו' שלח, ' ברור, היא יותר מאוצר, יש עליה אבטחה של עשרים וארבע שבע' שלחתי (הכוונה ל-24/7 זה 24 שעות ביממה ושבע ימים בשבוע) 'לילה טוב אני פה עם מישהי אבל כל דבר קטן תגיד לי' שלח, אני רוצה לראות שמישהו התקרב למייגן! אני ישבור לו ת'אימ אימא של הצורה שלו! עצרנו את המכונית וגם המכונית השנייה עצרה. חשוד. מייגן באה לרדת, "אל תרדי מייגן, יש פה מכונית שעקבה אחרינו כל הנסיעה, אני ילך לבדוק מי זה" אמרתי ויצאתי מהרכב, "תישאר פה עם מייגן, אני ירד, תנעל את הרכב ותשמור עליה בארבע עיניים" אמר ניק ויצא, מייגן לא מבינה מה הולך פה, עכשיו אנחנו אמורים לקחת למייגן דברים מהבית, אני ירד איתה מהר, "מיי אל תצאי, אני יוצא לדלת שלך וניכנס לבית, תקחי דברים ונעוף מפה" אמרתי ויצאתי, אני מקווה שאין לו סכין או משהו.. פתחתי למייגן את הדלת , היא יצאה ונעלתי את הרכב, החזקתי לה את היד ונכנסנו מהר הביתה, היא לקחה בגדים, מזל שג׳ון לא היה שם כי הוא חופר מאז שהוא נולד! ״אני מוכנה״ אמרה מייגן, בדיוק ניק נכנס הביתה,

נקודת מבט מייגן-
מי זה? הוא עקב אחרינו כל הנסיעה.. מזל שאני עם אחים שלי, הם יפרקו אותו. לקחתי את כל הדברים בתיק, חזייה ותחתונים, חולצה וג׳ינס, נעליים למחר , פיג׳מה ומברשת שיניים.. ״אני מוכנה״ אמרתי ושמענו דלת נתרקת, ניק פה! אני וקייל ירדנו מהר והוא היה שם שלם, הוא בדיוק נעל את הדלת והפנה את מבטו אלינו ״מה? הכל בסדר, כיסחתי אותו ואיימתי עליו״ אמר וחייך, צלצול הודעה נשמע מהאייפון שלי, עכשיו כריס החליט לענות, ׳לי אין בעיה ואפילו זה מועדף עליי, שכולם ידעו׳ שלח, ׳טוב שנזכרת׳ שלחתי, ׳אני מצטער בובי אני עומד להתעלף פה׳ שלח, אוי לא הוא שיכור! רק שלא היצמד לאיזו אחת! ׳בלי שטויות! דבר איתי מחר׳ שלחתי, למה הוא משתכר ?! לא ידעתי שהוא כזה.. יצאנו לבחוץ והבחור עם המכונית כבר לא היה, נכנסנו לאוטו והגענו לבית שלהם.

יום למאחרת-
״מייגן!״ שמעתי קול קורא לי ולא התעוררתי. אל תפריעו לי באמצא החלום! אני לא סובלת שמעירים אותי. ״הנשק הסודי״ שמעתי קול, ניק דיבר. מה נשק סודי? פתאום הרגשתי אז הדבר הכי מעצבן שיש, דגדוגים. אני לא סובלת דיגדוגים! זה מעצבן מאוד ! אני לא צוחקת מזה, אני צורחת מזה! זה מעצבן! ואני לא יכולה לעצור את זה!! התחלתי לצחוק ולצרוח, כמה שיותר חזק ככה יפסיקו יותר מהר. "לג'ון יש הפתעה בשבילך" ניק אמר ועצר את הדיגדוגים המציקים. לא התייחסתי למשפט ונכנסתי לאמבטיה לצחצח שיניים ולשטוף פנים, יצאתי מסודרת מהאמבטיה, נכנסתי לחדר אורחים (ששם ישנתי) וראיתי את קייל וניק שוכבים במיטה, כל אחד עסוק באייפון שלו, הם כל כך דומים שזה לא אמיתי! אני מבדילה בינהם כי חייתי איתם כל החיים, אבל ההדל בינהם הוא נקודת חן בעורף, לניק יש נקודת חן ולקייל אין. "מה ההפתעה?" שאלתי אותם, "תתלבשי, תאכלי ונלך לראות אותה" אמר קייל. התלבשתי ואכלתי ויצאנו לבית שלי, הגענו. דפקתי בדלת ולא האמנתי למה שאני רואה. הם חזרו לישראל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך