A DREAM ADI
אתם שונאים אותי, So what? אתן מוזמנות לקרוא, אני מעלה למי שרוצה, ואין לי זמן לרשום, תקחו את זה בחשבון, אתם אולי יודעים את השם שלי, אבל לא את הסיפור שלי...! אני יעלה עוד פרק עוד יומיים או פחות.. תלוי בתגובות? לא.

בעצם שנינו מאוהבים ? פרק 20

A DREAM ADI 22/10/2013 837 צפיות 4 תגובות
אתם שונאים אותי, So what? אתן מוזמנות לקרוא, אני מעלה למי שרוצה, ואין לי זמן לרשום, תקחו את זה בחשבון, אתם אולי יודעים את השם שלי, אבל לא את הסיפור שלי...! אני יעלה עוד פרק עוד יומיים או פחות.. תלוי בתגובות? לא.

כעבור שלוש שנים –
"דיייי כריסס!!!!" מלמלתי צחוק, הוא לא מפסיק לדגדג אותי!!!!
"כריס הה…?"
"מכוער" אמרתי והוא דיגדג אותי יותר מהר ומתתי מצחוק!!
"החתיך, המושלם, המושך, הנסיך , חחחחחחחחחח" מלמלתי מצחוק, אני נכנעת! אי אפשר עליו!!
"אני אהבתי את הקטע של המושך.." אמר כריס והפסיק לדגדג אותי, צחקתי צחקוק אחרון ונשמתי לרווחה, מסדירה את הנשימה. ואחריי שניה כריס מדביק לי צרפתית.
אז הנה אני היום!
בת 20 וחצי. כן, עברו שלוש שנים. מלא חויות ומלא דכאונות. תכף אני יספר לכן מה קרה בזמן הזה.
כריס הנדרסון – בן 22, עדיין חבר שלי, הגבר שלי!
ניק וקייל – בני 23 , עדיין דומים מאוד!
ג'ון – בן 23 וחצי , והכי חשוב, מתחתן היום!!!!!!!!!!!!!! יואוווו!!!! והולך להיות לי אחיין קטן כי איימי (מי שהוא הולך להתחתן איתה היום) בהריון בחודש רביעי!!!!! וווואאאוו!!

ועכשיו, לעיקר.
אמא- הכל בסדר איתה ברוך השם!!! עוד כמה פיזיאותרפיות , תרגולים והכל יהיה אצלה מושלם!!

אבא- … אבא.. או אבא… אני מתגעגעת לדיבור שלך, למרות שאתה חיי ושומע הכל , אני רוצה לשמוע אותך!! את הקול שלך!! נמאס להסתכל עליך בלי להגיד כלום.. אומרים שמי שבקומה , שרים לו שיר שהוא אוהב והוא קם. אבל למה אתה לא קם? שרתי לך את כל השירים שיש בעולם אפילו את אלה שאתה אוהב וגם שונא, מתיי תתעורר? כל יום אני הולכת לדבר איתך בבית החולים ואני מקווה כל יום שהיום תקום…

דין – בן 23 , מפקד בצבא, אין לו חברה, הקשר שלנו קצת התנתק אבל אנחנו בכל זאת מדברים.

מרי- לפניי שנה וחצי עזבה את העיר, גם בגלל שעברתי לדירה עם כריס וגם כי אני גדולה ואין שום צורך בה. כמובן שאנחנו מתגעגעים! אבל שומרים על קשר!

נועה- בת 22 – החברה הכי טובה לנצח. בינתיים זה נכון;-) היא ודין כבר לא חברים, יש לה ממיזמן חבר "חדש" , הם 3 שנים ביחד:) הרבה נכון? נראלי שהיא כבר מצאה את האחד שלה, אליאור:)

אליאור סבג – בן 23 תכף 24, שיער שחור, עיניים כחולות, לא ערס, חמוד, מצחיק, וששש….אל תגלו, הוא מתחנן להציע לנועה נישואים!

חזרה למציאות –
והנה אני וכריס, שתי מאוהבים חולי נפש.
עדיין מתנשקים חחחחחח. שברנו מזמן את שיא העולם בנשיקה הכי ארוכה בעולם… חחחח אני מקווה:)
יש לנו דירה משלנו כבר תכף שנתיים! אנחנו בישראל!
כולם בישראל!
ודווקא עכשיו נזכרתי באבא שלי… שהוא לא יהיה בחתונה של הילד שלו! הבכור! זה ג'ון! מי שגידל אותי! אבא תקום! אנחנו צריכים אותך! ודמעה ירדה מעיניי.. זה עצוב.

"מאמי.." מלמל כריס וליטף את פניי,
"מה קרה?" שאל בעדינות.
"אבא שלי, הוא לא יהיה בחתונה של ג'ון" מלמלתי בבכי חלש מאוד. רק דמעות יורדות.
הוא לא אמר כלום.. רק חיבק חזק.
"יש לי הרגשה ש.." התחיל להגיד, "שהיום הוא יקום. דווקא ביום הזה.."
חייכתי קצת וכריס נשק לראשי,
"עכשיו חיוך, כי אנחנו הולכים למספרה להכין את הכלה היפה שלי" אמר ונישק קלות את שפתיי, הסמקתי קצת.. חח … בעלי!
״חיים שלי את״ אמר וצבט את לחיי.
״בעלילוש!״ אמרתי ונשקתי לשפתי נשיקה ארוכה, ובלי שהוא שם לב, התקדמתי עם יד שמאל וצבטתי אותי ברגל;-);-)
״אחחחח!״ אמר והסתכל על רגלו ואני צחקקתי,
״ככה את מאמי? אין בעיה״ אמר ודחף אותי אחורנית למיטה , נשכבתי על הגב.
״אל תעשה לי כלום.. בבקשה״ התחננתי כמו ילדה קטנה והרמתי את רגלי את ביטני, ככה O__< ראש, גוף ורגליים מקופלות אל הבטן, הברכיים בבטן. כרכתי את ידי מסביב לרגלי O__<|: האות o זה הראש, הקו למטה זה הבטן, החץ < זה הרגליים, |הקו הישר הוא הידיים הכרוכות, והנקודותיים: המשך לרגליים;-)
״אני לא יעשה כלום…״ אמר בלחש וקירב את פניו אליי, אני מרןכזת בפנים שלו. ״רק את זה..״ מלמל והרגשתי צביטה בתחת. סוטה. הוא כל הזמן סוטה. חחחחח שמתי מהר את ידיי על חלקי התחתון, והוא צחק צחוק קטן,


תגובות (4)

סוף סוף המשכתת !!תמשיכי.. התגעגעתי לסיפור הזה!

18/11/2013 07:45

תמשיכיי מושלםםם

18/11/2013 07:54

אא יךךךךךך אפשר לשנוא אותך !!!!!!!
את מלכה!!!$$!
לא זמן לא היית כאן!! איך את? מה מתי איך!!##
התגעגעתייייי אחותי
אןהבתתתתת
אליענה

18/11/2013 11:12

וואי אני אפעם לא ישנא אותךךךךךךך
זה מושלםםםםם
תעלי שאת יכולה (:

21/11/2013 12:52
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך