Waiting for you ♥
תודה לכולם שקראתם את הפרק הראשון של הצד האפל יום טוב לכולם ודרך אגב אני חדשה :)

בצד האפל פרק 1

Waiting for you ♥ 12/05/2014 807 צפיות 4 תגובות
תודה לכולם שקראתם את הפרק הראשון של הצד האפל יום טוב לכולם ודרך אגב אני חדשה :)

שאני מתעוררת בבהלה בלילה לעוד סיוט, אני רוצה לצרוח אבל מתאפקת ומנסה להירגע, לחשוב שזה רק חלום. לא אמיתי, מחפשת את אחי אבל הוא לא נמצא ליד המיטה שלי, הוא הלך, הוא התעורר.
הוא הלך להסתובב ביער. מרגישה לבד, כי אני לבד. הורי נעלמו כלא היו ואחי מגדל אותי ביער קטן אבל בצדו האפל, כדי שאף אחד לא יוכל להתקרב, כי כולם אפילו פושעים לא מסוגלים לדרוך שם. כי צללים אורבים לך בכל פינה. ואתה פוחד, העצים נראים אותו דבר ובאותו הגודל אז אתה יכול לאבד את עצמך חשבתי. אבל אני לא פוחדת, כי היער מזהה את החולשות שלך, השקרים שלך, אבל אני לא עשיתי דבר, לא פגעתי באף אחד כי לא היה לי במי לפגוע, לא היה לי מי להאשים או לשקר. הלכתי ויצאתי למחוץ לבית. והתהלכתי ביער בשקט כדי לא להשמיע רעש. עקבתי אחרי פירורים קטנים של לחם שאף אחד לא היה מבחין, עד שמצאתי את אחי. "מייק השארת פירורים גדולים" אמרתי לו " ג'יין את זאת עם העיניים רואה הכל" "ממש אני? טוב מי צד היום?" "את אבל באלי גם להצטרף אליך לצייד" אמר. "טוב לא יזיק לנו הרבה אוכל" אמרתי. תמיד לא צדנו ביחד שנינו יודעים להרכיב מלכודות, לדוג דגים ולצוד חיות. אבל אנחנו אוהבים לחשוב, על העתיד על עצמנו בזמן הצייד. הלכתי לבית והבאתי קלשון ויצאתי מהצד האפל במהירות באתי לנחל יפה אם הרבה דגים מסתובבים והתחלתי לדוג. חשבתי שמה אני יעשה שאני יגדל? איך אני יסתדר אם אחי בן ה-17 ואני רק בת 15 ושאני יגדל הוא יגרש אותי? ושאני חושבת אנחנו נראים דיי שונים הוא בעל שיער שחור ועיניים ירוקות אפורות. ואני בעלת שיער חום ועיניים ירוקות כמו היער. חוץ מהעיניים שהם ירוקות אבל עדיין שונות אנחנו לא דומים. המשכתי לדוג בשתיקה עד שהגיע הצהריים. אני רצה עם השלל לנחל בעל מים מתוקים, אני פושטת את בגדי ונכנסת מנקה את גופי ויוצאת, שמה את הבגדים שהייתי איתם ואז מחפשת משהו. דלי שמוסתר בתוך עץ לוקחת אותו וממלא אותו עד האמצע ומתחילה לסחוב אותם עד ביתי. שחוזרת אף אחד לא נמצא, אני שמה את הדגים בבית ואת הדלי והולכת לאסוף עצים כדי לעשות מדורה אז אחרי שאספתי עצים אני מדליקה אותם עם גפרורי ומבשלת את הדגים. פתאום אני שומעת צעקה מאחורי ונבהלת אבל זה היה מייק אחי. "נו דיי הבהלת אותי." אמרתי "איזה ארוחה, לארוחת ערב הבאתי כבש" אמר "מאיפה השגת כבש?" שאלתי אותו בפליאה. "סחר חליפין טוב בתמורה לכמה סנאים ושלוש ארנבות.." אמר. "טוב בוא נוכל כבר" אמרתי אחרי שגמרנו להכין את האוכל. "מאיפה השגת את הכבש?" שאלתי "יש סוחרים ביער באמצע היער, ויש שמה מן דוכנים של לחם, בשר, ירקות ופירות, וגם שתייה." "מה יש חוץ ממים?" שאלתי "למשל מיצים מפירות כמו מיץ תפוזים, מיץ ענבים ועוד הרבה.." "האמת לא ידעתי אולי אני יחליף שם חלק ממה שאני צדה?" שאלתי "האמת זה דיי טוב את יודעת שגם אפשר להחליף בתמורה למטבעות" "למה אנחנו צריכים מטבעות?" "ג'יין כדי לסחור דירה בעיר לא פו ביער וסוף סוף תלכי לבית ספר." אמר לי מייק "טוב האמת זה בסדר"
עבר והגיע הערב אכלנו את הכבש והיה מאוד טעים ואני מקווה שנחליף עוד. אבל אז הגיע הלילה וצריכים לישון.. "לילה טוב ג'יין"
אמר "לילה טוב מייק" ונכנסתי למיטה והלכתי לישון.


תגובות (4)

הסיפור עצמו מעניין. כאילו, מאוד. אבל איכשהו זה הרגיש שזה רץ מהר מדי.
צריך קצת יותר תיאורים. את מבינה, אנחנו לא רואים את הסיפור אותו דבר כמוך. לנו זה עולם חדש ומוזר, ואת צריכה להסביר לנו בדיוק מה קורה ואיפה אנחנו נמצאים.
בנוסף, סימני פיסוק.
ואחרון, שלא לכולם מפריע תמיד אבל לי זה מציק, זה העניין של אנטרים.
כאילו, לא יודעת. לדעתי פשוט עדיף במקום "משהו משהו משהו" אמר איקס "אבל משהו" אמרה Y
עדיף פשוט "משהו משהו משהו" אמר איקס.
"אבל משהו" ענתה לו Y
בכל אופן, הסיפור עצמו [עלילה וזה] נשמע מעניין. ברוכה הבאה ובהצלחה~

12/05/2014 07:29

    אכן חסרים תאורים.

    12/05/2014 11:54

צודקת, אבל אני חושב\ת שכן יכול להתפתח מזה משהו מעולה.

12/05/2014 11:47

צודקת, אבל אני חושב-חושבת שכן יכול להתפתח מזה משהו מעולה.

12/05/2014 11:48
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך