ברקת נוצצת… פרק 5💍

Bloddy bomb 06/12/2019 442 צפיות אין תגובות

-נקודת מבט טליה-
כבר הרבה זמן שאני תוהה מה קרה עם הבת שלי , הידיעה שמסרתי אותה לידיים זרות לא נותנת לי מנוחה.
אני לא יודעת כמה זמן אני מרגישה את הרגשות האלה מבפנים , מתי אזכה לשמוע את המילה הזאת מפיה? מתי אפסיק להרגיש את האשמה שרובצת על הלב?
אני רוצה כבר לראות את ברקת, כשנודע לי שהיא עיוורת בפעם הראשונה .
רציתי למות!
רציתי כל כך להיות במקומה כדי שהיא לא תסבול מהמגבלה שיש לה, היום אני יודעת בוודאות שלא הייתי מוותרת עליה מעולם גם אם היא הייתה נולדה שונה, לא היה מגיע לה שאנטוש אותה.
רציתי שיהיה לה טוב, עשיתי את כל זה מתוך טיפשות גמורה.
עשיתי זאת מתוך מחשבה שאני לא אוכל לתת לה את כל מה שהיא צריכה.
אולי כי התביישתי במה שאנשים יגידו עליה כשאצא איתה בפומבי, לא היה לי אכפת לשים פס על התגובות של האנשים והתנהגתי באנוכיות כלפי ברקת וכלפי עצמי.
אני ממש מאוכזבת מעצמי לנוכח מה שקרה עם הזוג שדרכם סידרתי את תהליך האימוץ, כי לאחר מכן אחרי מחשבה מעמיקה הגעתי למסקנה שאני עושה את טעות חיי.
כאילו לא מספיק שהאשמה מכרסמת את נשמתי במהלך כל השנים שחלפו.
שכחתי להגיד תודה על כך שהשנים האלה היו בשביל לעשות קצת חשבון נפש כדי לנקות ממני את כל המחשבות הרעות שממלאות את מוחי ברעל שקוראים לו " הפסולת של הרגשות".
אולי כדאי שאלמד להרפות את עצמי מהגעגועים.
אולי שבאמת אניח את הפחד שתמיד עצר אותי לעשות דברים שאני אוהבת.

– נקודת מבט תומס-

אני לא יודע איך להסביר לבני , שאסור לו להרגיש דברים לאחותו.
יחסים בין אחים שזורם להם אותו דם משותף בורידים אסורים בהחלט.
אני מעדיף שהוא יניח לרגשותיו שהוא מרגיש לברקת ויפריד רגשות לאחות קטנה אותה מעולם לא הכיר לבין מה שקורה בלב שלו כרגע.
אני מניח שמה שהוא מרגיש יעבור עם הזמן והוא יבין זאת ברגע שהוא ינתק ממה שהוא הרגיל את עצמו לחשוב.
אני ממש לא מסוגל לחשוב על אפשרות על כך שהם יהיו ביחד. אני לא רואה מצב שבו הוא ניגש אליי ומבקש שנדבר . הוא בטח יגיד: אבא, אני מאוהב.
מי אני שיעמוד בדרכו ? מי אני שאחליט בשבילו מי מתאימה לו או לא?
אבל ביחס לאחותו, אני בשום אופן לא רוצה שיקרה שום דבר.
מדובר באהבה בלתי אפשרית. דבר כזה לא צריך לקרות בין אחים.

– נקודת מבט של נועה-
אני לא יודעת מה עובר על ברקת, שהיא ככה מרשה להתנועע ללא שום דאגה.
איפה הילדה הזאת חושבת שהיא חייה?
מה היא לא מבינה שהיא לא יכולה ללכת לבד בכוחות עצמה.
זה שאני אחותה, לא נותן לה שום זכות לסכן את עצמה.
ואם היא תפול בטעות , אז אדע כבר להאשים.
למה היא התאהבה בבן אדם שונה ממנה? כמעט כל הזמן אני שומעת אותה מדברת עליו בהתלהבות.
חשבתי שנדפקה לה הקופסה!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך