ברקת נוצצת…פרק 6💍💎

Bloddy bomb 11/12/2019 425 צפיות אין תגובות

– מנקודת מבטה של המספרת-
עבר כמעט חודש מאז הפעם הראשונה בה ברקת ויונתן נפגשו, לקח לו קצת זמן להסתכל מסביבו, ולהבין מה הרגשות הללו שהוא מרגיש.
הוא היה צריך למצוא סיבה ממש טובה לא להיות עם ברקת, זה אומר גם להתרחק מסביבתה ומה שקושר אותו אליה.
הוא רצה להתנתק ממה שהוא מרגיש, לא להיות לידה כי הוא ידע היטב שהוא מסכן גם את עצמו ואת ברקת.
יונתן ידע שזה רק עניין של זמן עד שברקת תגלה לאור העובדה שזורם להם אותו דם והם אחים.
זה רק יחזק את מה שהוא גילה שברקת היא אחותו הקטנה שאף פעם לא הכיר.
יונתן הבטיח לו שהוא לא יתקרב ואפילו אם היא מדובר באחותו הקטנה,הוא לא יגע בה אפילו בעזרת הזרת.
טליה לא ניסתה לשכנע אותו שהכול רק טעות, ושברקת הייתה ונשארה זרה בעבורו לחלוטין.
יונתן גם לא היה מסוגל להתמודד עם האמת שגילה זה עתה.
זה מה שגרם לו להתמוטט סופית, עם כל מה שחשב שהוא יכול לעשות בשביל שהוא יוכל להיות עם ברקת.
הוא התאהב בה, זאת האמת. אבל הוא לא יכול להיות איתה מפני שהם אחים.
הוא ידע שאין לו כל סיכוי להיות עם ברקת, הוא הבין שאם לא היא והוא היו נפגשים, אז יש סיבה לשמור מרחק ממנה.
אבל טליה פשוט לא יכלה לתת לזה לקרות, לא הייתה מסוגלת לראות את ברקת ויונתן אחד עם השנייה.
כי מאותו היום שהיא הבינה שהיא עשתה טעות חמורה מהרגע בו ברקת נמסרה לאימוץ ממניעים אישיים.
היא לא רצתה שהטעות הזאת תחזור על עצמה שוב.

– נקודת מבט ברקת-
לא רציתי לצאת, בחיי שאין לי כוח להסתובב בחוץ.
הבדידות המחרידה הזאת כבר גמרה אותי, ואין שנייה לה כדי להכניע את נפש האדם.
אני הולכת ונחלשת מדי יום , וזה הכול בגלל שאני לא יכולה לראות את יונתן כי יש מישהו שרוצה שאתרחק ממנו , והמישהו הזה לא ינוח ולא ישקוט עד שהוא יראה אותנו שבורים לאלפי רסיסים.
אני לא מתכוונת לתת לו להשפיע עליי. היום אני אלחם בו אם רק היה אפשר.
החלטתי היום לעשות מהפך גדול כדי לשכוח את יונתן לתמיד.
זה הדבר היחיד שאני יכולה להבטיח לעצמי אחרי שהפסקתי לחשוב שעדיין יש לי רגשות אליו.
אני צריכה לשתות,בבקשה!
אני גם צריכה לנשום .
אבל גם על עצמי ועל בריאותי.
מה גם שקשה לשכוח בן אדם שאוהבים ולמחוק אותו לחלוטין.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך