בר "חופשי" פרק 1😍

Bloddy bomb 13/10/2022 245 צפיות אין תגובות

-נקודת מ. בר-
כשהייתי בת תשע עשרה, הייתי אמורה להינשא לאמיליאנו. לגורל היה תוכניות משלו. עברנו תאונה קשה במהלך ליל האירוסין שלנו, המכונית התהפכה לתהום והתפוצצה לרסיסים עקב שאמיליאנו נהג במהירות מופרזת.
אמיליאנו נהרג במקום ומת מפצעיו, בזמן שמצב רוח שלי היה על הקרשים. לקחו לי ארבע שנים כדי לחזור לחיים נורמליים.
חזרתי לבר בתור ברמנית מתחילה בצעדיה הראשונים והשלמתי פערים אחרי כמה חודשים שלקחתי חופשה גדולה . התיידדתי עם בחורה החדשה שנכנסה לעבודה.
מיכאל הלוי , הציבו אותה ליד הדלפק בתור מוזגת משקאות חריפים ללקוחות הבר שבאים בערב.
מיכאל היא לא בחורה שחושפת מה שעברה בחיים, היא מסתירה את מה שהיא מרגישה עמוק בפנים. אמרתי לה שאם היא תמשיך ככה , היא תדעך ותמות לבד מבלי שאחרים יוכלו לדעת מה עובר עליה ולמה היא מתעקשת לא לספר לכל אחד.
היחיד שהיא מרגישה שהיא יכולה לסמוך עליו זה אדריאן. אדריאן עוזר לה ותומך בה למרות ההבדלים השונים ביניהם. מיכאל מדברת עם הבנים כי מין טומבוי טיפוסית ומוזרה.
היא לא הייתה מסוגלת להתחבר עם הבנות. איכשהו הן תמיד רעות ומאכזבות. כמו אז , בימי הבית הספר המרים ההם כשהבנות שלמדו איתה בכיתה עשו עליה חרם.
מיכאל או בשמה המלא מיכאלה . אך לא כולם קוראים לה כך. בבית קוראים לה " מיכאל" בלי הה'.
" מה קורה?" שאלתי.
מיכאל לא ענתה ושתקה. תהיתי מה מדאיג אותה כל כך.
" שום דבר שלא קשור אלייך, מה שקורה לי זה לא מעניין אותך. אני לא מעוניינת להיות החברה שלך." היא אמרה באדישות פוגעת והסתלקה לדרכה.
ניתקתי את הקשר עם מיכאל, והתיידדתי עם אדריאן. שהתחיל לצאת באופן רשמי עם טליה.
מיכאל לא ראתה בעין יפה את ההתקדמות היחסים ביניהם. אדריאן התגלה כעובד חרוץ ואחראי.
ככל שאדריאן התקרב למאיה, הוא התרחק ממיכאל. מיכאל נותרה בודדה וחסרת חברים שניסתה להימנע מהופעתם של השניים.
למרות שאני אוהבת את העבודה, אני שוקעת בזמן האחרון על חזרה בתשובה.
יהיה נחמד אם קצת אתרחק מהבר ואתחיל לשמור שבתות באופן רציני ורציף.
החברות שלי עם מיכאל נפגעה בגלל שהיא התרחקה כי איכשהו הצטרפתי לקבוצת האנשים שהיא לא מדברת איתם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך