נוי[=
בבקשה תגיבו):

בשדה מלא אהבה-3

נוי[= 21/07/2015 783 צפיות 3 תגובות
בבקשה תגיבו):

לא הבנתי מה אני עושה,מה עובר עלי?. התרחקתי ממנו במהירות וחזרתי לביתי בלי להגיד מילה.
הרגשתי מבולבלת וכאובה,אני אוהבת אותו אבל אני לא יכולה לשכוח את מאור.את המגע החם והאוהב שלו והעיניים הירוקות שתמיד היפנטו אותי.
נאנחתי ונשכבתי על המיטה מסננת את עומר ואת אמי.מסננת את כל העולם.
ידעתי שעומר יכעס ויהיה מודאג אבל זה לא הזיז לי,אסור לי להתקרב אליו ולדבר איתו. אסור לי להתאהב בו.
"קים!" שמעתי צעקה של אבי והתחבאתי מתחת השמיכה,פחדתי ממנו.רציתי לחיות בבועה שאי פשר לפוצץ אותה ולדעת מה קורה.להיות מוגנת פעם אחת בחיים.
"קיים!!" הוא צעק שוב פעם ופתח את הדלת בחוזקה,לבי התחיל להשתולל ודמעות של פחד זרמו מעיניי. הוא הסיר ממני את השמיכה והעיף אותי לצד כשגופי נחבט מהקיר ומהרצפה.
הכאב זרם אל מוחי וגרם לי לראות שחור. "איך את לבושה?!מה זה?!" הוא צעק וחבט בגופי
"אני..אני מצטערת." גימגמתי והרגשתי שאין לי אוויר.
"ואת גם לא עונה לטלפונים.אני אלמד אותך מזה," הוא צעק והעיף אותי על המיטה.עלה מעליי והפשיט את בגדיי,מטריד אותי וגורם לי סבל. "ככה לומדים שאסור להתלבש בבגדים כאלה." הוא אמר והתחיל להפשיט את בגדיו ולהכאיב לגופי.לנשוך אותו ולחדור לתוכי.מכאיב לי וגורם לדמעות ולדם לזרום מתוכי. עכשיו הבנתי מה זה אונס,מה זה כאב.
-נ.מ של עומר-
חזרתי לביתי אחרי המסיבה בקושי הולך.ראשי הסתחרר בגלל האלכוהול וגופי כאב אחרי ששכבתי עם הבחורה הלא מוכרת.
"מה יהיה עומר?" אמי שאלה אותי בדאגה כשהתיישבתי לידה
"לא יודע." אמרתי בעצבים ושמתי את ראשי על השולחן
"מתי תמצא בחורה אמיתית?" היא שאלה
"כל הבחורות האמיתיות תפוסות או ש..שלא נותנות לך להתאהב בה." מילמלתי ונזכרתי בקים
"יש לך מישהי כזאת?" היא שאלה בחיוך
"חשבתי שיש.." אמרתי בשקט
"תלחם עליה אם אתה אוהב אותה." אמי אמרה והלכה לחדר משאירה אותי מבולבל,אולי היא צודקת? אם אני אוהב אותה אני צריך להלחם עליה?


תגובות (3)

אווף זה קצר מדיי):וזה מושלם תמשיכי

21/07/2015 13:17

יפה שליי כל כך התגעגעתי לכתיבה שלך,תמשיכי את כותבת מושלם

21/07/2015 13:20

אי אפשר לקרוא לדבר הזה אבא,מסכנה:(
תמשיכייי

21/07/2015 22:30
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך