תולעת ספרים
נו....אז איך הפרק השני?? אה ותבחרו שם לסיפור... אתם מוזמנים לבחור אחד מהשניים למטה(מהשניים הכתובים בכותרת)

בשם האהבה או נפגשנו מאוחר מידי (תבחרו) פרק 2 הפגישה

תולעת ספרים 06/03/2014 1173 צפיות 2 תגובות
נו....אז איך הפרק השני?? אה ותבחרו שם לסיפור... אתם מוזמנים לבחור אחד מהשניים למטה(מהשניים הכתובים בכותרת)

היום של ירדן התחיל יותר שמח למרות האירועים שקדמו לו ביום שעבר…
הגיע הבוקר.כרגיל-לבוא לבית הספר לשבת בכיתה ללמוד,הפסקות וכל שאר היום הרגיל "והמשעמם" של ירדן התנהל כרגיל…
לקראת סוף היום רוי ניגש לירדן ואמר לה:"חשבתי עלייך אתמול כל הלילה.." ירדן התרגשה למה ששמעה ורוי המשיך:"תקשיבי….מצדי אני מוכן להכיר אותך יותר טוב ושאת אותי….זה האמתי נורא חשוב לי…טוב..אכפת לך שניפגש היום "לפגישת היכרות?"רוי צחק וירדן שכל כך שמחה אמרה לו:
"בשמחה!אני מאוד אשמח להיפגש איתך היום.."
-"טוב אז…בשבע וחצי ניפגש ליד הבית קפה שבפארק-סגרנו?"
"אין בעיה' אמרה בהתרגשות ירדן "המאוהבת",ושניהם הלכו כל אחד לדרכו…
אך מה שהם לא ידעו רוי וירדן,שלפגישה שלהם לא רק הם יגיעו…
ירדן הגיעה הביתה,נזרקה על המיטה והתקשרה לתמר שתבוא אליה הביתה מהר…
כאשר תמר הגיעה סיפרה לה ירדן על מה שאמר לה רוי ותמר שלא האמינה למה ששמעה אמרה:
"לא ציפיתי שככה ייסגר הריב הקצר שרוי הזה פיתח.."
-"עזבי עכשיו מה שהיה טוב..מה ללבוש"וישר ירדן פתחה את ארון הבגדים שלה והיא ותמר בחרו לפגישה המיוחדת של ירדן בגדים יפים,תסרוקת יפה והכל…
לפתע צלצל הפלאפון של תמר ובר היה ברקע:"היי את לא מבינה איך אני מתגעגע אלייך מה קורה?"
-"בסדר גם אני!הרבה זמן לא נפגשנו.."
בר אמר לה:"לא…רגע בבית ספר לפני 4 שעות…"שניהם צחקו ובר המשיך:
"תקשיבי…אכפת לך שנייה לרדת מתחת לבית שלך..?יש לי בשבילך הפתעה קטנה…"
תמר התרגשה ובלי לשאול יותר מדי שאלות היא נפרדה מירדן ורצה לבית שלה.
ירדן המבולבלת המשיכה להתארגן..
מתחת לביתה של תמר חיכה לה בר עם זר פרחים ענקי,מכתב,שוקולדים וורד..
-"ואו!אני לא מאמינה שעשית לי את כל זה!רק….אני יודעת שאנחנו חברים והכל אבל…למה עשית את זה…?"
-בר החל לצחוק ואמר:"מאמי….אנחנו כבר שנתיים ביחד!אני לא מאמין ששכחת!חשבתי שעוד אני אשכח בסוף את אפילו שכחת!.."
-"וואי אני לא מאמינה ששכחתי…!"אמרה תמר וניגשה לשפתיו של בר ושניהם התנשקו….
ירדן הגיעה לביתה של ירדן ועצרה "את הרגע הרומנטי" ששרר ואמרה לתמר:"אני מאוד אוהבת את זה שאתם ככה "פוצי מוצי" אבל אני גונבת לך את תמר ל….כמה שעות אז נתראה"
אמרה ירדן ומשכה אליה את תמר והן "נפרדו לשלום" מבר.
הגיע זמן הפגישה. ירדן מאוד התרגשה ותמר כמובן עזרה לה להתארגן ולהיות הכי יפה שיש.כאשר תמר סיימה לארגן את ירדן,תמר איחלה לירדן בהצלחה וירדן הלכה לעבר בית הקפה,
כאשר הגיעה חיכה לה שם בשולחן רוי.
-"מה קורה…?"שאל רוי
-"בסדר…טוב..אז דבר ראשון אני רוצה לשאול אותך מאיפה אתה הגעת…?פשוט לא כל כך יצא לנו לדבר מאז שאתה כאן…"אמרה וצחקקה ירדן.
רוי ענה לה:"אני הגעתי לפה מראשון לציון.עברתי בגלל שמשפחתי עברה לבית חדש באזור הזה ו..אני כאן!
-"טוב אז מה המספר פלאפון שלך?"שאלה ירדן את רוי והוא ענה לה,ואז היא אמרה לו את המספר שלה.ירדן החליטה להיות כנה בפניו ואמרה לו:
-"תקשיב…אולי אני ממהרת ואני עושה את זה ישר בפגישה הראשונה..אבל אני חייבת להיות איתך כנה…מהיום הראשון שהגעת לא הצלחתי להוריד ממך את העיניים.התאהבתי.
אני לא יודעת מה אתה מרגיש אם אתה בכלל מרגיש אבל לפי היופי שלך החיצוני ועכשיו אני מגלה גם את הפנימי אני חושבת שאתה ממש חמוד ויפה ונחמד…"
רוי לא ידע כל כך מה לומר לירדן אך בכל זאת אמר:
"וואו!לא ציפיתי לזה…!"
וירדן אמרה לו:"ולזה ציפית….?"וישר היא התקרבה אליו ונישקה אותו ..
אך הבעיה של שניהם היא שהם לא ידעו אך מאחורי השיחים הסתתר עידו רגב-הרכלן והילד "המעצבן"' והמוזר של השכבה(לפחות תמר וירדן חושבות ככה..)שלקח מצלמה והחל לצלם את ירדן ואת רוי מתנשקים בלי שהם ידעו בכלל שהוא שם…!


תגובות (2)

נפגשנו מאוחר מדי לדעתי..והסיפור מאוד יפה!!

06/03/2014 23:01

תודה !

07/03/2014 07:34
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך