סוואגית סלינטור
ארי זה השם חיבה של אריאל.זה מהש היא לבשה למסעדה-http://www.polyvore.com/noa/set?id=62485262 איך ביצז'ס?

"בתוך תוכך את עוד אוהבת… " פרק 2

סוואגית סלינטור 16/09/2013 1249 צפיות 2 תגובות
ארי זה השם חיבה של אריאל.זה מהש היא לבשה למסעדה-http://www.polyvore.com/noa/set?id=62485262 איך ביצז'ס?

נכנסתי להתקלח היתקלחתי חצי שעה היה שם את המרכך שלי את השמפו שלי והסבון שלי .\
גמרתי להיתקלח "ארי אנחנו יוצאים למסיבה אז תיתלבשי בבגדים בגדים לא פיג'מה"צעק לי לירן
בסוף בחרתי מה ללבוש לבשתי את זה – http://www.polyvore.com/noa/set?id=62485262 רק בלי הצמיד. נכנסו לי לחדר בלי לדפוק זה היה "לא אומרים שלום?"שמעתי תקול של נאור "האור" קראתי ורצתי עליו וחיבקתי אותו והוא חיבק אותי חזרה "אני לא מאמין 6 אשכרה 6 שנים לא היתראינו אמר בחיוך "לגמרי איזה חתיך נהית לי"אמרתי לו בחיוך "ואיזה כוסית את נהית ויש ליללירן ולאופיר שיחה לדון עליה מה החוקים שלנו לגביך מה ללבוש וכל זה" אמר "נשמה כרגע אני עם סריג ומכנס ארוך " אמרתי לו "יופי מצוין" אמר "טוב תיגמרי להיתארגן אופיר גם מחכה לחיבוק"אמר והלך לכוון הדלת "שיחכה"אמרתי שנייה לפני שהוא יצא והוא גיחך גמרתי לסרק את השיער והשארתי אותו פזור ושמתי איילינר .
~נקודת מבט של לירן~
"שיט מה השעה?"שאלתי את הבנים "14:00 למה?"אמר אסי "אני צריך לקחת את אריאל משדה התעופה"אמרתי ויצאתי מהבריכה התייבשתי שמתי חולצה ויצאתי חיכית חצי שעה עד שראיתי פרצוף מוכר אומייפאק זאת אריאל "אריאל!!"צעקתי "לירן"צעקה ורצה עליי חיבקתי אותה אותו ומיד הרחיקלתי אותה "אומייגד ארי מזה הריח הזה" אמרתי והזזתי את היד כאלו כדי להזיז את הירח במגזימיות "לא הגזמת" אמרה לי"מזה בושם חדש בריח וודק בירה אקסל בלו נרגיל ו… אה כן קיא" אמרתי במבט רציני וקצט עצבני "חה חה בוא נלך אני מתה מעייפות ישנתי רק שעתיים בלילה ובמטוס נלא נירדמתי" אמרה "יאללה בואי קופה קטנה" אמרתי והלכנו "מכוער" אמרה נכנסנו לאוטו שמתי חגורה אחרי שעה חצי שעה לא יודעת כמה זמן לא היתייחסתי הגענו פתחתי את הדלת וראיתי את הבנים בבריכה "לילה טוב אנשים" אמרה ונפלה על הספה "שום לילה טוב למיקלחת" אמרתי לה "נו לירן על תהיה קרצייה תיתחשב אני קרועה " אמרה לי "אני לא מיתחשב ? מה אני נותן לך להיתקלח לפני שאני מוציא עלייך עצבנים ששתית וכנראה הישתכרת אז עכישו אני יראה לך את החדר שלך יעלה לך את המזוודה ותיכנסי להיתקלח יש מבין?" שאל לירן "יש" אמרה בהכנעה עלינו למעלה .
ירדתי למטה והבנים היו עדיין בבריכה "יאללה לכו להיתקלח אני החלטתי שניקח את אריאל למיסעדה" אמרתי להם "תקשיבו אריאל אחת היפות"אמר אליראן "סתום תפה אתה מדבר על אחותי" אמר לו נאר והעיף לו כאפה כזאת על הראש "אנחנו צריכים להציב לה חוקים של איך להיתלבש" אמר אופיר "צודק " הסכמנו איתו אמרתי לאריאל שאנחנו יוצאים נאור אמר לה משהו ואחר כך הוא ירד אחרי שעה בערך אריאל סוף סוף רדה וואו לאסי ולאליראן נזל ריר.
~נקודת מבט אריאל~ (בפרק הבא)


תגובות (2)

נחמד ++ .
תמשיכיי
ואת לא חייבת לעשות נקודת מבט של… ולהתחיל לספר עכשיו את מה שסיפרת כבר בנקודת מבט של אריאל,את יכולה להתחיל מהנקודת מבט שהם עכשיו .
אם לא הבנת אל תתיחסי,אל תכנסי לתסביך עכשיו.

16/09/2013 08:15

מושלםם

16/09/2013 08:29
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך